![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ons verkopen doen ze nog niet maar als je 9 maand per jaar voor "de heren" moet werken voel ik dat wel aan als slavenarbeid.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het de politieagenten en de onderwijzers zijn, is het een dienst aan de gemeenschap, en moet dus niet meegerekend worden, volgens de theorie van de Tax Community Day, en moet die dag dus opschuiven richting 1 januari. Men stelt dus dat je vrolijk moet worden op 6 maart, want vanaf dan gaat ge NUTTIG bijdragen aan de maatschappij of aan uzelf. Dus is mijn vraag: tussen de eerste januari en de 6de maart financiert ge dus wat NIET nuttig is voor de maatschappij. Wat is dat dan ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tax free day is pas in Juli.
Vanaf dan betalen we geen belastingen meer, enfin de klein verdiener dan toch. De rest doet nog verder tot in oktober of zo. 't is immers procentueel. Ik wacht op Poetin, bij hem zijn we er met 20% vanaf.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |