![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar goed, om voor de verandering even serieus te zijn..
Wij leven in een mannencultuur, het is voor vrouwen zeer moeilijk en voor veel vrijwel onmogelijk om daar tegen te vechten, laat staan te winnen. Het komt niet zelden voor dat een vrouw die werkt in het bedrijfsleven te maken krijgt met seksuele intimidatie, tot zelfs erger. Wanneer de vrouw hier dan een klacht over gaat dienen, word dit vaak afgedaan als aanstellerij. Je krijgt immers geen trauma van een klap tegen je kont, toch? Toch kan die ene klap tegen de kont al een flinke blokkade in het functioneren betekenen. Zeker als het meerdere keren voorkomt. Dit gaat dan ook over de vrouwen die zich wel staande weten te houden, maar zoals ik al zei redden de meeste vrouwen dit niet eens. Mede dankzij de haantjescultuur die bij relatief veel mannen in voornamelijk het bedrijfsleven leeft (Marie zei dit ook al). |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit studies is bewezen dat vb. bij burgerlijke ingenieurs, projecten veel beter worden afgehandeld als er een combinatie van mannelijke én vrouwelijke ingenieurs aan meewerkt. Beiden hebben namelijk bepaalde gebieden waar ze sneller op zullen focussen, waardoor problemen worden voorkomen. Ik denk dat het in de politiek exact hetzelfde is: vrouwen hechten meer belang aan bepaalde dingen, mannen aan andere.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat verandert maar nogal traag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Social sciences ![]()
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals jij en ik ook doen. Als blijkt dat dat vrouwen het als manager over het algemeen beter doen dan mannen, dan kun je gerust concluderen dat vrouwen dit klaarblijkelijk beter kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de bedoeling om verlichting te bereiken, niet om een napoleoncomplex te krijgen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Partijlid
|
![]() Tijd voor een vrouwelijke premier...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Partijlid
|
![]() Maggie De Block of Ingrid Lieten als minister-president!
Alleszins veel beter dan een NVA-er of mijnheer Kris Peeters. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannen hebben ook geen last van PMS. Vrouwen zijn door de band minder geïnteresseerd in politiek, laat staan dat ze massaal staan te dringen om in de politiek te gaan.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 12 maart 2014 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha ja? en waar haal je die informatie? Aan den toog bij de rest van de mannen? Trouwens de tijd van "stem op een vrouw omdat het een vrouw is", is ook al lang voorbij. Men stemt op een vrouw omdat ze een goede kandidate is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 maart 2014 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer dat ze bij Open VLD zit, anders stemde ik direct voor Maggie!
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien heb ik zowel mannelijke als vrouwelijke bazen gehad. Over de vrouwen heb ik zelden te klagen gehad. De mannen ... daar kan ik boeken over schrijven! Uw idiote opmerking in het begin is een typisch antwoord van een man die niet weet hoe hij zich tegen vrouwen moet verdedigen!
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannen hebben voortdurend last van geilheid waardoor ze enkel iet of wat rationeel kunnen denken als er geen knappe vrouw in de omgeving is.
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat interesse in sport hierbij komt doen is me een raadsel. Ik ken trouwens evenveel vrouwen die dol zijn op voetbal of koers dan mannen. Zelf interesseert het me geen bal. Net zoals verschillende mannelijke vrienden van me, voor wie sport geen betekenis heeft. Ik neem aan dat ik nu een feministische troela ben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 maart 2014 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij is Minister van Cultuur in Italië. Een zeer goede keuze volgens mij ! ![]() http://www.google.fr/imgres?hl=fr&bi...ed=0CGkQrQMwBg Citaat:
De Belgische burgers moeten het stellen met dit soort gedrochten : http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ique/1.1784597 https://www.google.fr/search?hl=fr&s...ogels&tbm=isch Arm Belgikske... ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 12 maart 2014 om 16:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Sorry maar ik ken er niet veel goei...Nu moet ik wel zeggen, hun mannelijke tegenhangers zijn ook niet veel waard. Op dat vlak is er dus wel gelijkheid tussen de beide geslachten.
|
![]() |
![]() |