![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar nu ze zelf hun kop dreigen te verliezen ... |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
Tja,maar in Nederland zeggen ze dat ze terugkomen.In Belgie is dat precies nog niet opgemerkt.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Banneling
|
Mogen we in Vilvoorde een groepje van 20 �* 40 van deze jongens verwachten?
Hoe gaan we dat opvangen? Of is dat de vraag niet? Hoe gaan we dat verstoppen lijkt een belangrijkere vraag te zijn. Een groep extremisten,gevaarlijk,getraind,niet inzetbaar in het normale leven.Waar gaan we die verstoppen? Gewoon tussen de rest in de sociale wijk of iets anders. Allez Mevrouw non en Mijnheer Bonte, zeg het is. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik heb vernomen dat Emir Kir in de volgende regering het plaatsje van Maggie krijgt, dus het probleem is onmiddellijk opgelost.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En dat we dus NVA moeten stemmen om een antwoord te krijgen? Het zijn geen vluchtelingen hé,het zijn recente Belgen.Ik denk niet dat Maggie daar iets over te zeggen heeft.De minister van binnenlandse zaken en de burgemeester van Vilvoorde lijken me de juiste personen om de vraag aan te stellen.Die hebben er tenslotte al over vergaderd. Blijkbaar is daar besloten om er niet meer over te praten. Of daarmee het probleem verdwenen is betwijfel ik. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Europees Commissaris
|
Onthoofden die dan ook kippen? Want die geloven volgens mij ook niet in Allah.
|
|
|
#11 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En als die "strijders" de dubbele nationaliteit hebben is het niet moeilijk om een wetje te fabriceren dat ze hun nationaliteit als ze voor een ander land gaan "strijden". Een wet om zwart geld aan 9 % terug binnen te halen frutselt men in een mum van tijd in elkaar, dus waar zit de moeilijkheid om een dubbele nationaliteit af te nemen? |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|