![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
| Bekijk resultaten enquête: De Coyote. | |||
| Ik ben in bezit van een Coyote. |
|
7 | 17,95% |
| Ik ben niet in bezit van een Coyote. |
|
11 | 28,21% |
| Ik ben voor de Coyote. |
|
13 | 33,33% |
| Ik ben tegen de Coyote. |
|
8 | 20,51% |
| Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"kennis". Andere coyote rijders opspeuren is ook wel leuk denk ik. Het grijnzje van herkenning
|
|
|
|
#102 |
|
Europees Commissaris
|
Ik zou er toch maar niet te veel op vertrouwen. Ben ook al flitsers tegengekomen die (nog) niet gemeld waren.
Nadat ik gepasseerd was, waren die natuurlijk wel gemeld Dat laatste vind ik wel een heel fijn gevoel, zo van : aha, flik, nu heb ik jou eens terug gepakt. Laatst gewijzigd door non-conformist : 12 maart 2014 om 00:35. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Minister-President
|
Een slimme flik koopt zich een coyote, en verzet zich zodra hij gemeld wordt
Maar goed onze biggetjes zijn niet van de slimste en zich meer dan twee keer per dag verzetten zal ook niet zo populair zijn |
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Prachtig toch. |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Minister-President
|
Mjah, dat werkt tegen valse meldingen maar dat is niet wat ik bedoel.
1. Flik staat langs kant van de weg te flitsen 2. Na een half uur wordt de eerste coyote geflitst, en die meldt de flitser 3. Flik krijgt via zijn eigen coyote binnen dat zijn locatie gemeld werd 4. Flik verplaatst zich 5km en flitst verder (5. De originele melder wordt door het systeem als onbetrouwbaar gerateerd en het systeem smijt hem eruit) Zo zou ik het doen als ik flikkie was... |
|
|
|
|
|
#106 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#107 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Geloof me maar, het is zeer goed uitgedacht. Waarom denk je dat de flikken er zo tegenin gaan nu. |
|
|
|
|
|
|
#108 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
BE: Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 13 maart 2014 om 00:36. |
|||
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar als iedereen eens eerlijk zou zijn; in de eerste plaats is de extrinsieke motivatie die telt; het ontduiken van controle en geldboetes. Dus overweeg eens veel logischer en leg de nodige zelfdiscipline aan en hou u aan de verkeerscode. Leg u neer bij het feit dat als je u er niet aan houd dat u niet enkel boetes riskeert maar andere mensen al dan niet mogelijk in gevaar kan brengen. Maar leg niet een zoveelste keer zoals zovelen de verantwoordelijkheid in de handen van anderen of technologische hulpmiddelen. Niet dat die laatste geen functie hebben maar die moeten ondersteunend zijn en niet als afschuif luik gebruikt worden. Vertrouw terug meer op uw intrinsieke motivatie en verantwoordelijkheid of stel die bij.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niemand laat zich graag overvallen door struikrovers, ook al let men dan minder op de weg/pad zelf en zijn onmiddelijke omgeving.
|
|
|
#112 |
|
Europees Commissaris
|
Alle goedbedoelde commentaren ter verdediging van de struikrovers, blijf ik het een geweldig goede tool vinden.
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De laatste dagen heb ik enkele 100-den kms op gewone wegen in dunbevolkt Duitsland gereden, buiten de bebouwde kom in de regel altijd 100 kmh. Ruime variatiemarge (70-100 kmh) om ontspannen te rijden met aangepaste snelheden tot de limiet, dus hier denken de bestuurders (familie) zelden aan zulke tools. In de bebouwde kom wordt de 50 kmh zeer goed opgevolgd, men mag immers erbuiten weer tot 100 kmh. En is men plots in tijdnood gekomen -door onvoorziene omstandigheden- kan men nog altijd de (dikwijls onbeperkte) autobahn nemen om verloren tijd in te halen. Vliegtuigen wachten in de regel niet.
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 15 maart 2014 om 10:43. |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laatst gewijzigd door Henri1 : 30 maart 2014 om 09:34. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Op pad geweest in Duitsland in een wagen die uitgerust is met de nieuwe Coyote.
ook daar werkt het toestel uitstekend. Er waren voldoende verkenners (ontmijners) aanwezig ook. Diegenen die poneren dat Coyote in Duitsland niets voorstelt hebben dus ongelijk. |
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarbij kan men de Coyote gerust uitschakelen op de pakweg 8600 km "onbeperkte snelweg" (2/3*) en gelijkaardige wegen (xxx km) (ook *dynamisch adviessnelheid 130 kmh meegeteld). Weetje: 8600 km is ruim meer als al de (beperkte) snelwegen in de Benelux (1763+2631+152) én euh Groot-Brittanië (+3620) tesamen (= 8166 km).
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 3 april 2014 om 10:18. |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gaat erom dat het systeem van flitsen en trajectcontroles gewoon oneerlijk is. Je bent beroepsmatig onderweg en je krijgt telefoon. Op dat moment ga je zonder dat je het in de gaten hebt iets sneller rijden en je hebt prijs. Het gekrijs van de Coyote zet je terug op het rechte pad. |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Idd.
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog iemand een Coyote gekocht ?
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Coyote gaat nog een stap verder.
http://www.editiepajot.com/regios/37/articles/37820 Wanneer integratie in vast ingebouwde a-navigatie systemen ? |
|
|
|