![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook hier op de fora werd Thijs door zijn Vl nationalistische vriendjes, ''kwaliteit moet je betalen'', met groot fanatisme verdedigd.
Thijs (ondanks zijn ''ontzagwekkende kwaliteiten'' nog steeds geen nieuwe baan) laat zelf geen misverstand bestaan over een onafhankelijk Vlaanderen: De voormalige topman van bpost past voor een onafhankelijk Vlaanderen. : "We moeten Wallonië juist in onze richting trekken. Ik geloof dat dat kan." . "Ik geloof niet in de toekomst van een kleiner land" Tegen een vriendenprijsje biedt John de Graaier zich nog even te koop aan: De 62-jarige Limburger sluit een overstap naar de politiek uit, daarvoor is hij naar eigen zeggen te ongeduldig. Maar hij ziet voor zichzelf wel een rol als raadgever weggelegd. "Als ze mijn ervaring in veranderingsmanagement en budgettering kunnen gebruiken, mogen ze me altijd komen halen." http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ner-land.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wat is je punt nu eigenlijk? Moet volgens jou dan iedereen zijn eigen opvattingen en visies maar laten varen omdat sommige Vlaams nationalistjes toevallig beslissen om je verdedigen op één of ander forumpje?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het punt is dat separatisten dachten dat ze met John Thys een gemeenschappelijke dierbare vijand hadden: De PS. Nu blijkt dat John Thys ook een dierbare vijand vindt in de separatisten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Die vijandigheid vindt je enkel bij Belgistische regimehoeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar loopt hier reeds een topic over. De vraag blijft vooralsnog onbeantwoord. http://forum.politics.be/showthread.php?t=181178
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik het eens was met de N-VA over het riant loon van Thijs. Het kan toch perfect dat de N-VA top vindt dat Thijs dat loon waard was ongeacht zijn politieke voorkeur of zijn politieke denken. Is het zo moeilijk om deze dingen in het juiste perspectief te plaatsen en geen linken te leggen waar er geen linken gelegd moeten worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe is dat mogelijk met zijn enorme kwaliteiten? Of wimpelt hij de multinationals nog even van zich af misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Succes gegarandeerd als we jouw draden mogen geloven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij kan nu alleen nog in de leeglopende vijver van de VLD een plaatsje zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie wil nu zo iemand aannemen ? Hier is de bestelling voor klant A. Dump het maar in de Schavuitenstraat, er zal straks wel iemand komen om het te leveren. Die zou zijn volledig ontvangen loon moeten terugbetalen.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ook nooit geloofd dat Denemarken, Tsjechië, Slovakijë, Montenegro, Luxemburg, Monaco, Liechenstein, San Marino, Vaticaanstad, Malta, Andorra en Macedonië zouden kunnen blijven bestaan, zo klein dat die zijn.
Om nog maar te zwijgen over nieuwe superstaten zoals Schotland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgie = gered!
Dankzij Sjonnie Thijs. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vergist zich: bij de BUB wacht hem een ongelooflijke toekomst. De BUB staat immers voor een enorme doordraak. We zullen overspoeld worden door de unitaire golf...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet door mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |