![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#561 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#562 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Juist dat durf ik wel te betwijfelen: veel Franstaligen die in Vlaanderen voelen zich geen Vlaming. Het probleem ligt dus bij hen. Alvast niet bij mijn bereidwilligheid hen als Vlaming te zien en te aanvaarden. |
|
|
|
|
|
|
#563 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De waarheid ligt in het midden. Verbasterde Ieren die geen Gailic meer spreken of weinig Ierse tongval in hun Engels hebben blijven Ieren. Ook al hebben ze generaties buiten Ierland gewoond.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 17 maart 2014 om 14:13. |
|
|
|
|
|
|
#564 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik baseer me op de cijfers van de asielaanvragen. Er zijn mensen die Belg willen worden en er zijn geen Vlamingen die hun staat van Belg wensen op te geven.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#565 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat was je stelling. Asielaanvragen hebben hier NIETS mee te maken. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#566 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat was je stelling. Asielaanvragen hebben hier NIETS mee te maken. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#567 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toch wel. Als je als Vlaming elders asiel aanvraagt is dat een teken dat je belang hebt dat België niet langer bestaat.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#568 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
W�*�*rom zouden Vlamingen ergens asiel aanvragen ??? |
|
|
|
|
|
|
#569 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2) Vlaanderen is óók één van de lelijkste regioos van de wereld geworden. Compleet door elkaar bebouwd en doorsneden met secundaire wegen. Een regelrechte ruimtelijke horror storie en giftif uitvloeisel van het hyperindividualisme. Lelijk is ook armoedig uiteindelijk. |
|
|
|
|
|
|
#570 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens menig Vlaams-nationalistisch wezen alhier omdat ze geen belang meer hebben in het voorbestaan van België.
|
|
|
|
|
#571 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als dat geen dijenkletser van formaat is! |
|
|
|
|
|
|
#572 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kitsch in het kwadraat is Kunst ,Eberhard. Veel buitenlanders en Vlamingen vinden die ongebreidelde wanorde en veelvoud van stijlen in onze huizenbouw juist mooi en gezellig. |
|
|
|
|
|
|
#573 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie hoorde er ooit van Tony Sandler, een zanger uit mijn kindertijd die in Vlaanderen populair werd met het liedje "De maan houdt de wacht"? De man verzeilde in het begin van de 60-er jaren in de VS en oogstte ook daar succes. In 1972 werd Sandler Amerikaans staatsburger. In 2005 nam bracht hij een driedelige CD uit genaamd: Mijn Moederspraak, An Anthology of Flemish Art and Folk Songs. Sandler bezong op die CD de schoonheid van de Vlaamse taal in 36 klassieke Vlaamse volksliederen. Van "O Kempenland" tot "het Loze Vissertje" tot "mijn Vlaanderen heb ik hartelijk lief".Twee jaar later overhandigde hij persoonlijk zo'n cd aan le roi Albert. Het moet bij die gelegenheid geweest zijn dat ik Sandler toevallig te horen kreeg op de Vlaamse radiozender. Wat een tegenvaller was dat! Sandler sprak met een compleet Amerikaanse tongval en kon alleen nog met veel moeite de juiste Nederlandstalige woorden vinden om zich uit te drukken. Hij deed het wel nog altijd iets beter dan Laurette Onckelinks.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 maart 2014 om 17:19. |
|
|
|
|
|
|
#574 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#575 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#576 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#577 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#578 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#579 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#580 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan is de huidige Europese cultuur ook achterlijk: ook wij zijn het resultaat van een zekere vermenging van culturen (Romeinse, Keltische en Germaanse) en van een vermenging van volkeren (Romeinen, Gallo-Romeinen en Germanen).
|
|
|
|