![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door julian : 22 maart 2014 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens moet een regering juist niet beoordeeld worden op het feit of ze al dan niet christelijke waarden toepast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
|
![]() Citaat:
Hoe is het daar eigenlijk mee afgelopen, vraag ik me af.
![]() |
![]() |
#411 | |
|
![]() Citaat:
Wat ik vreemd vind is dat een notoir pilaarbijter als JVDB zo'n afkeer heeft van een leider die openlijk christelijke waarden propageert. Er moet daar een typisch West-vlaamse reden voor zijn: Volgens mij het feit dat Poetin Russisch is. De meeste West-Vlamingen houden niet van Russen. Laatst gewijzigd door Thuleander : 22 maart 2014 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 22 maart 2014 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ze hebben die allemaal na wo 2 buitengesmeten, net als alle andere zegenaamde volksduitser in andere gebieden in europa. Als de duitsers ergens goed in zijn dan is het wel in verliezen van wereldoorlogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hen eens gade geslaan in Turkije, en ik concludeer dat bepaalde Britse hooligans koorknapen zijn in vergelijking met hen. Ik zie dus ook liever hun hielen dan hun tenen.
![]() |
![]() |
#416 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bepaalde Duitsers kunnen/konden af en toe wat luidruchtig zijn, maar is peanuts vergeleken met wat ik van Russen heb gezien (hotelgasten lastigvallen, zich te pletter zuipen en dan ambras zoeken tegen het hotelpersoneel, voorsteken bij de buffetten, van aan de kant zo in het hotel-zwembad staan pissen.....enz). Het probleem is ook dat de meeste Russische toeristen veelal maffia-lui zijn (gasten van max. 30jaar getooid in Armani-pakken en met Rolex uurwerken en hun lichaam vol goud getooid, zijn imo geen lui die daarvoor gewerkt hebben) die denken zich alles te kunnen permitteren.
![]() |
#418 |
|
![]() @ Tomm
Ik dicht geen enkel land toe een goed voorbeeld te geven. Stuk voor stuk hebben ze hun eigen politieke agenda. Maar gradatie in schofterigheid is wel waarneembaar en wat mij betreft staat de VS vrijwel bovenaan. Niet helemaal, twee Afrikaanse landen gaan ze voor, maar als we naar de internationaal doorgevoerde schofterigheid kijken dan is er geen enkel land dat de VS kan overtroeven. Korea, Vietnam Nicaragua - de lijst is langer dan een meter in een corps van 10 punten als we de illegale operaties er aan toevoegen. Voor de rest: als het aan Dick Berlijn ligt krijgt Den Haag een dezer dagen een kernbom op het dakje. Het is natuurlijk zeer verleidelijk om de wereldtop op deze wijze uit te schakelen. Way mij betreft hadden ze deze top beter in Brussel kunnen houden. Mijn boot ligt iets te oncomfortabel dichtbij Den Haag. We wachten het maar af.
![]() |
#419 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dade : 22 maart 2014 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Rusland zal dit niet verliezen, ze hebben een "als ik niet win verliezen we allemaal "kaart, en dan zitten we de volgende 3 jaar in het donker , degene die overblijven toch. De VS weten maar al te goed dat ze dit niet kunnen winnen of ga je beweren dat ze LA voor Lvov willen opgeven ?
|
![]() |
![]() |