Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 maart 2014, 11:12   #21
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
"neen bedankt".
Zouden wij ook wat meer moeten zeggen....
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2014, 19:23   #22
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
De reactie van Theo Franken ( N-VA)

Theo Francken, kamerlid voor oppositiepartij N-VA, ziet er de mislukking in van De Blocks terugkeerbeleid. "Ik betwijfel of we die mensen zullen kunnen terugsturen. Maggie De Block zegt wel dat alles geweldig loopt, en ze heeft een aantal zaken goed gedaan, maar dat terugkeerbeleid blijft de achilleshiel van het beleid."

Dus voor Theo Franken hoeft ons land geen terugkeerbeleid uit de voeren. Waarschijnlijk hoopt hij van de Guineesen hier te houden om er Nieuw-Vlamingen van te maken.
Is dat zo dat jij dat begrijpt of doet alsof?
Men heeft nu stilaan genoeg gedaan om onze burgers de pest te doen krijgen aan al die binnenstromende vreemde ratten...
We moeten nog enkel wachten tot men hier zoals in dat soort landen de burgers in groep aanvalt met machetes en al wat een een rok draagt verkracht op straat. Kunnen zij ginder naar het nieuws kijken op tv zoals wij hier nu doen...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2014, 19:25   #23
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Blijkbaar vist N-VA in dezelfde electorale vijver.
Dat zou je wel willen in je Belgique zeker?
Oud 20 maart 2014, 19:31   #24
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Geen goede reclame voor maggie zo dicht bij de verkiezingen!
En die slechte reclame komt eigenlijk goed van pas! Het blijkt allemaal meer en meer oogverblinding te zijn! Het land op stelten zetten als er nu dan en één of een paar buiten vliegen en vooral in alle talen zwijgen en verstoppen dat er ondertussen weer honderden binnen zijn gekomen! We zijn de Titanic aan het redden door ergens een kurk in een gat te stoppen...
Oud 20 maart 2014, 19:33   #25
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
En toch vind ik niet dat dit op Maggie's bord moet gesmeten worden (geen fat jokes nu aub ). De kerel die hun schriftelijke overeenkomst niet wil naleven, dat is de eikel. Gewoon geen enkele asielaanvraag uit dat land nog goedkeuren totdat de rat de afspraken naleeft.
Nu afwachten wat Maggie zal doen en...dat zal waarschijnlijk niets zijn!
Nog een paar miljoen als ontwikkelingshulp geven aan die paljassen aldaar zeker?
Oud 20 maart 2014, 19:35   #26
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Ik heb een vermoeden dat het land in kwestie wist wie ze aan het terugsturen waren.
Ze hebben gezegd, "neen bedankt".
Straf dat wij nog niet weten wie ze allemaal naar hier sturen! (onze politieke hypocrieten, niet "wij") ...
Oud 20 maart 2014, 19:44   #27
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Is dat zo dat jij dat begrijpt of doet alsof?
Men heeft nu stilaan genoeg gedaan om onze burgers de pest te doen krijgen aan al die binnenstromende vreemde ratten...
We moeten nog enkel wachten tot men hier zoals in dat soort landen de burgers in groep aanvalt met machetes en al wat een een rok draagt verkracht op straat. Kunnen zij ginder naar het nieuws kijken op tv zoals wij hier nu doen...
Dan dien je zeker niet voor Theo Franken (N-VA) te stemmen. Voor hem hoeft men geen terugkeerbeleid te voeren.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2014, 19:46   #28
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zou je wel willen in je Belgique zeker?
N-VA mag van mijn part in gelijk welke electorale vijver vissen. Ben jij er een voorstander van om N-VA dit te verbieden ?

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 20 maart 2014, 19:48   #29
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En die slechte reclame komt eigenlijk goed van pas! Het blijkt allemaal meer en meer oogverblinding te zijn! Het land op stelten zetten als er nu dan en één of een paar buiten vliegen en vooral in alle talen zwijgen en verstoppen dat er ondertussen weer honderden binnen zijn gekomen! We zijn de Titanic aan het redden door ergens een kurk in een gat te stoppen...
Het zijn de tegenstanders van het terugkeerbeleid die "het land op stelten zetten" als er uitgeprocedeerde uit het land worden gevlogen. Diezelfde tegenstanders juichen als deze terugkeren.

Oud 21 maart 2014, 09:06   #30
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan dien je zeker niet voor Theo Franken (N-VA) te stemmen. Voor hem hoeft men geen terugkeerbeleid te voeren.
Ik begin er meer en meer van overtuigd te geraken dat ik die bewuste 25 Mei (het was toch de 25ste of niet? ) in mijn bed ga blijven liggen, al dan niet in goed gezelschap 'verkerende', zoals ik al eerder wist te schrijven.

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 maart 2014 om 09:07.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 13:08   #31
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu afwachten wat Maggie zal doen en...dat zal waarschijnlijk niets zijn!
Nog een paar miljoen als ontwikkelingshulp geven aan die paljassen aldaar zeker?
Ik vermoed dat zij niet zal doen wat ze zou willen doen....
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 30 maart 2014, 07:56   #32
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vermoed dat zij niet zal doen wat ze zou willen doen....
Mag ik zo vrij zijn daar aan te twijfelen?

Ik begin meer en meer de indruk te krijgen dat het allemaal in scène gezet is om de mensen te laten denken, hé 'leuk', ze doen er toch iets aan

Grenzen gewoon op slot, niets meer binnen.

Een overdreven optie, ik denk het niet daar wij hier in België meer dan zitten.
Oud 30 maart 2014, 12:49   #33
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Ik begin meer en meer de indruk te krijgen dat het allemaal in scène gezet is om de mensen te laten denken, hé 'leuk', ze doen er toch iets aan

Dat gevoel begin ik zelf ook steeds meer en meer te krijgen. Denkt men nu echt dat wij dom zijn of zo?
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2014, 15:42   #34
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Denk dat het sowieso in een land asl België, waar de PS het voor het zeggen heeft, niet mogelijk is om een degelijk immigratie-asiel-uitzettingsbeleid te voeren.

Met dank aan de PS, om op een paar decennia van een relatief welvarend land een derdewereldland te maken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be