![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Zouden wij ook wat meer moeten zeggen....
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men heeft nu stilaan genoeg gedaan om onze burgers de pest te doen krijgen aan al die binnenstromende vreemde ratten... We moeten nog enkel wachten tot men hier zoals in dat soort landen de burgers in groep aanvalt met machetes en al wat een een rok draagt verkracht op straat. Kunnen zij ginder naar het nieuws kijken op tv zoals wij hier nu doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die slechte reclame komt eigenlijk goed van pas! Het blijkt allemaal meer en meer oogverblinding te zijn! Het land op stelten zetten als er nu dan en één of een paar buiten vliegen en vooral in alle talen zwijgen en verstoppen dat er ondertussen weer honderden binnen zijn gekomen! We zijn de Titanic aan het redden door ergens een kurk in een gat te stoppen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een paar miljoen als ontwikkelingshulp geven aan die paljassen aldaar zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA mag van mijn part in gelijk welke electorale vijver vissen. Ben jij er een voorstander van om N-VA dit te verbieden ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 maart 2014 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Ik vermoed dat zij niet zal doen wat ze zou willen doen....
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begin meer en meer de indruk te krijgen dat het allemaal in scène gezet is om de mensen te laten denken, hé 'leuk', ze doen er toch iets aan ![]() Grenzen gewoon op slot, niets meer binnen. Een overdreven optie, ik denk het niet daar wij hier in België meer dan ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met dank aan de PS, om op een paar decennia van een relatief welvarend land een derdewereldland te maken.
|
![]() |
![]() |