![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar nee, ik heb helemaal niets tegen Chinezen en Joden, heb vroeger zelfs sinologie gevolgd en ik zou best graag in Hong Kong wonen lol
Doge, ik woon in A'pen .. (en ja, daar zijn ze best wel racistisch, niet allemaal natuurlijk, gelukkig maar) Laatst gewijzigd door bembem : 28 maart 2014 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kritiek op de Islam word steeds als vijandig beschouwd. Zeg dan gewoon dat jouw geloof geen kritiek,discussie aankan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Weet je hoe vaak dat dit zinnetje voorkomt? Bovendien gaat het om een serieuze veralgemening. Iets wat in jullie ideologie totaal uit den boze is.. Als je kritiek van die kant niet duld, dan moet je dat zelf ook niet doen. Als je veralgemeningen van een ander niet aanvaard, dan doe je dat best zelf ook niet.
Mein Land Laatst gewijzigd door F.B. : 30 maart 2014 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hum welke ideologie? en dat openingszinnetje/topictitel-opener is van een poster van op het libelle forum, niet van mij LOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's heel spijtig naar uw toekomst toe.
U kan maar beter achteraan in de moskee gaan staan.