Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 maart 2014, 22:07   #61
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Iedereen moet nu en dan naar het toilet, dat is zeker!

ha ha ha ik lach me een kriek LOL
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 23:49   #62
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nee ik voel mij geen allochtoon, ik voel mij in de huid van een allochtoon .. iets dat men enkel echt kan snappen als men zelf geadopteerd is .. Wij zijn een onbegrepen groep die overal het deksel op de neus krijgen want maar weinig mensen zien in dat het niet de 'genen' (wink wink @dutch_strawberry) zijn die het individu maken maar de omgeving, opvoeding, ouders .. Ook al ga ik morgen terug naar Korea, ik zal mij nooit een Koreaan voelen. Maw. Lost in Translation, zoiets LOL
Woon je in Antwerpen ofzo? Ik weet niet of ze geadopteerd zijn ofzo maar niet blanken die plat Vlaams spreken worden echt wel aanvaard als Vlamingen hoor, hier in West Vlaanders toch. Iemand die geadopteerd is op zich hebben natuurlijk eigen problemen maar dat is erg persoons- en situatie gebonden, mijn zoon is geadopteerd en die is blank (denk ik) maar ziet er uit als een halve Turk. Ik kan niet zeggen dat hij daar ooit problemen mee gehad heeft behalve dan de Marokkanen in Parijs die hem bleven aanklampen als maroc? maroc?
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 09:57   #63
Holger Danske
Burger

Standaard

Citaat:
Nee ik voel mij geen allochtoon, ik voel mij in de huid van een allochtoon .. iets dat men enkel echt kan snappen als men zelf geadopteerd is .. Wij zijn een onbegrepen groep die overal het deksel op de neus krijgen want maar weinig mensen zien in dat het niet de 'genen' (wink wink @dutch_strawberry) zijn die het individu maken maar de omgeving, opvoeding, ouders .. Ook al ga ik morgen terug naar Korea, ik zal mij nooit een Koreaan voelen. Maw. Lost in Translation, zoiets LOL
Koreaan? Dus vandaar uw houding t.o.v. chinezen (en joden). Zoiets begint met een H en eindigt op ypocriet.
Holger Danske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 16:06   #64
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

maar nee, ik heb helemaal niets tegen Chinezen en Joden, heb vroeger zelfs sinologie gevolgd en ik zou best graag in Hong Kong wonen lol

Doge, ik woon in A'pen .. (en ja, daar zijn ze best wel racistisch, niet allemaal natuurlijk, gelukkig maar)

Laatst gewijzigd door bembem : 28 maart 2014 om 16:08.
Oud 28 maart 2014, 19:45   #65
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
maar nee, ik heb helemaal niets tegen Chinezen en Joden, heb vroeger zelfs sinologie gevolgd en ik zou best graag in Hong Kong wonen lol

Doge, ik woon in A'pen .. (en ja, daar zijn ze best wel racistisch, niet allemaal natuurlijk, gelukkig maar)
Dat is nu eens typisch.
Kritiek op de Islam word steeds als vijandig beschouwd.
Zeg dan gewoon dat jouw geloof geen kritiek,discussie aankan.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2014, 19:14   #66
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:

Ik zou Uw opmerking over de joden en chinezen ook als racistisch kunnen opvatten. Heel wat ander mensen zouden die opmerking ook als racistisch kunnen opvatten. Het feit dat U sinologie volgde geeft U geen alibi. Heel wat vlaams-belang leden, stemmers,... hebben bijvoorbeeld een allochtone partner, geadopteerde kinderen uit afrikaanse of aziatische landen, e.d.

Citaat:
maar nee, ik heb helemaal niets tegen...
Weet je hoe vaak dat dit zinnetje voorkomt?
Bovendien gaat het om een serieuze veralgemening. Iets wat in jullie ideologie totaal uit den boze is..
Als je kritiek van die kant niet duld, dan moet je dat zelf ook niet doen. Als je veralgemeningen van een ander niet aanvaard, dan doe je dat best zelf ook niet.

Laatst gewijzigd door F.B. : 30 maart 2014 om 19:23.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2014, 18:37   #67
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Ik zou Uw opmerking over de joden en chinezen ook als racistisch kunnen opvatten. Heel wat ander mensen zouden die opmerking ook als racistisch kunnen opvatten. Het feit dat U sinologie volgde geeft U geen alibi. Heel wat vlaams-belang leden, stemmers,... hebben bijvoorbeeld een allochtone partner, geadopteerde kinderen uit afrikaanse of aziatische landen, e.d.

Weet je hoe vaak dat dit zinnetje voorkomt?
Bovendien gaat het om een serieuze veralgemening. Iets wat in jullie ideologie totaal uit den boze is..
Als je kritiek van die kant niet duld, dan moet je dat zelf ook niet doen. Als je veralgemeningen van een ander niet aanvaard, dan doe je dat best zelf ook niet.

hum welke ideologie?

en dat openingszinnetje/topictitel-opener is van een poster van op het libelle forum, niet van mij LOL
Oud 31 maart 2014, 18:38   #68
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Dat is nu eens typisch.
Kritiek op de Islam word steeds als vijandig beschouwd.
Zeg dan gewoon dat jouw geloof geen kritiek,discussie aankan.

ik heb helemaal geen geloof, lol
Oud 1 april 2014, 06:19   #69
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
ik heb helemaal geen geloof, lol
Da's heel spijtig naar uw toekomst toe.
U kan maar beter achteraan in de moskee gaan staan.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be