![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als jij mij iets anders wilt aanleren, dan zal dat een moeilijk geval worden. Ik zal namelijk altijd om een link edm vragen. Tot in den treure toe. En voor de rest inhoudelijk: Magnette is de verpersoonlijking van het ps-model. Verwerpelijk dus tot en met. Maar in deze denk ik dat je zijn niet-opsomming van Vlamingen moet zijn als een niet-concurrentie-beding met de SPa. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar in deze denk ik dat je zijn niet-opsomming van Vlamingen moet zijn als een niet-concurrentie-beding met de SPa. De Spa kan hem, zoals de rest van de Vlamingen, buiten het innen van hun centen, geen barst schelen. Het is niet alleen hier dat men niet meer spreekt over de Vlamingen, behalve natuurlijk daar waar ze kunnen om die slechte NVa in de schijnwerpers te zetten, maar men bereid de franstalige bevolking voor op de scheiding die er aan zit te komen en die er natuurlijk volledig buiten hun wil is gekomen en enkel te wijten is aan die slechte Vlamingen die hen francofonie niets gunnen. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je iemand anders quote : geef dan de bron. En dat zeg ik tegen iedereen. Wie geen bronvermelding meegeeft, heeft zelden goede bedoelingen. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand met jouw forumervaring die 'plots' het belang van quoten met bronvermelding niet meer kent ??? Hoelang is het geleden dat je over dit punt slaande ruzie had met Het Oosten ? En je was er zo trots op dat je altijd je bron erbij gaf. ![]() Laatst gewijzigd door Pandareus : 9 april 2014 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik ermee wilde bewijzen IS bewezen. Ook door jou.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat zijn vingers op dit moment jeuken om zich hier terug aan te melden? Hij weet alleen nog niet onder welke nick.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik er eens, met een welbepaald doel, geen geef staat heel het forum op zijn kop. Er wordt zelfs gesuggereerd dat ik er slechte bedoelingen mee zou hebben gehad. ![]() Mij lijkt het duidelijk dat er heel wat anders wringt dan dat er uitgerekend bij de citaten uit dit artikel geen link vermeld werd. ![]()
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb je soms wat vreemde paddestoelen geplukt om in de omelet te doen ? Je doet maar raar hoor vandaag... |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou ook moeten weten dat je alleen maar debielen "bereikt" met jouw van System afgekeken insinuatie-tactiek. Ik had jou intelligenter ingeschat.
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De discussie Magnette/De Wever gaat niet over Vlaams vs Waals
Het is eenvoudig inhoudelijk : de ene wil een bevriezing van alle uitgaven en een inkrimpen van de overheid zodat we de snelste keren en begrotingsoverschot hebben (noot : Griekenland heeft nu een begrotingsoverschot !) de ander wil inkomstenherverdeling zodat een geleidelijke afbouw van begrotingstekorten mogelijk zijn zonder dat er excessen komen van grote groepen die getroffen kunnen worden door een bevriezing van de kosten voor ziekteverzekering, werkloosheidsuitkeringen en pensioenen. Dat er een confrontatiedrang bestaat bij de ene weet men intussen reeds, sommige volgelingen zien dit niet/beseffen het gevaar ervan niet.
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze gaan weer hele bladen volschrijven met onnozel gebrabbel van wellens, nietens ipv op de inhoud van het artikel in te gaan. Maar ja, de inhoud, de werkelijkheid in la Belgique mag niet gezegd worden. Wat een onland dat de werkelijkheid niet onder ogen kan zien en wat een dwaze verdedigers van zulk een land die zich nog liever levend begraven dan voor het welzijn en het geluk van hun kinderen op te komen. Inderdaad zij verdienen niet meer dan dit bananenland, maar ze vergeten dat ze andere, wel verdienstelijke mensen in hun val meertrekken. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaanderen heeft en had zijn huishouden in orde; de francofonie heeft het nooit in orde gehad en heeft er nooit iets aan gedaan om het in orde te krijgen want hun broodheren zien maar wat graag de intresten op de enorme belgische schuldenberg in hun zakken verdwijnen. Zij leven, zonder hun gat op te lichten van de Belgische staatsschulden en zij hebben geen enkele zin om van hun gemakkelijk leven af te zien. Daarvoor en alleen daarvoor heeft de francofonie Vlaanderen nog nodig; om de gulzigheid van die francophone broodheren, gelinkt aan Parijs te voldoen. Nooit, zolang la Belgique bestaat zal er een betere toekomst voor Vlaanderen weggelegd worden. EDR doet zelfs niet meer de moeite om nog de schijn op te houden; la francofonie, la francofonie en nog eens la francofonie; verder gaat zijn vocabulaire niet; heeft ten andere nooit verder gegaan. |
|
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar overduidelijk: volledig akkoord. Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij niet lijkt te hebben opgemerkt is dat er zelden of nooit zo'n heibel gemaakt wordt over een ontbrekende link. Het zijn degenen die nu het hardst roepen die je nooit hoort piepen als hun politieke geloofsgenoten van alles en nog wat uit hun duim zuigen. Van mij kan je in alle geval niet zeggen dat ik er geen gewoonte van maak om uitspraken en citaten kracht bij te zetten met links. Dat ik niets uit mijn duim zoog, en al zeker geen "kwade bedoelingen" had, werd bewezen door degenen die het artikel al hadden opgesnord nog voor ik de link postte. Ik geef toe dat het geen vergetelheid mijnentwege betreft, maar niemand maakt mij wijs dat het zoveel herrie waard was. Noch dat er met zoveel overtuiging aan de forumregels gehecht wordt. Er werd wél bewezen waar (bij de zwaarst getroffenen ![]()
![]() |
#37 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat degenen die niet wilden antwoorden tot ze wisten van wie het artikel kwam hier beter hebben bewezen dan ik wie er geen argumenten heeft.
Of wat is er al weerlegd van wat Vuye schreef?
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb jou noch peterpanda ooit horen opmerkingen maken over het gebrek aan "bewijsmateriaal" van System uit het Oosten.
Tot daar dus jouw "systematisch". Het enige dat jij blijkbaar in het bewuste artikel hebt gelezen is de verwijzing naar het confederalisme als oplossing voor twee landsdelen die lijnrecht tegenover elkaar staan. Dat Belgisch-nationalisten het zo niet begrepen hebben lijkt me vanzelfsprekend. Ze weten evengoed als ik dat de transfers (voorlopig toch nog) een "gewenster" effect hebben.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 april 2014 om 15:36. |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat Vuye schrijft, hoeft niet weerlegd te worden, want Vuye is geen objectieve bron.
Kardinaal Danneels zou je ook niet als objectieve bron citeren of aanvaarden schrijvend over zijn vrienden de pedo-pastoors.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 9 april 2014 om 15:42. |
![]() |