![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vandaag de nieuwe gezalfden in de krant:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140415_01068815 Kan er me iemand uitleggen waarom Johan Swinnen, ambassadeur in Rwanda ten tijde van de genocide, blauw bloed krijgt? Heeft dat iets te maken met verantwoordelijkheid enzo? of het gebrek eraan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie geeft er daar nu een zak om, om dat debiele koningshuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gaat over de REDEN waarom sommige mensen tot de adelstand worden verheven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() @circe: de reden waarom mensen door de stelende eksters van Laeken in de adelstand verheven worden is een vorm van klantenbinding. Door sommigen onder ons(zeg maar volksfiguren, sportmensen, artiesten) te verheven tot de adelstand hopen ze een soort sympathie op te wekken voor hun circus dat kost wat kost moet overleven en in stand gehouden worden. Bij mij lukt dit niet, weg met dit geldverslindend, middeleeuws achterlijk gedoe. Op 25 Mei 2014 gaat mijn stem dan ook naar één der partijen die dit willen afschaffen(en er zijn meerdere partijen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zeg ze moeten zorgen dat gans die kudde kindjes kan kiezen uit voldoende blauw bloed, dus je kiest uit mensen die voldoende geld verdiend hebben door belastingen te ontduiken of door geld over te hevelen van de overheid naar het koningshuis anders kun je dat niet verklaren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar dat zal dat blauw bloed wel zijn die het verschil maakt ......?
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En zij bevinden zich in de hoogste regionen in ons land.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg er maar gerust bij dat ze geen zak geven om echte democratie. Dat is voor die mensen een vorm van volkscontrole.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Hoge Venen?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb horen waaien dat de prince Phphphillippe destijds (voor de opstand daar) als jonge gast graag naar Ruanda ging.
Ik peins dat die ambassadeur hem daar goed voorzien heeft van eten, drinken en nog wat leuks. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() En ik dacht dat hij maagdelijk getrouwd was. Alléz zoals het hoort hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik las nog net dat Hijzelf het privilege heeft om de kandidaten aan te duiden. Zo werd ook het hoofd van de moslimexecutieve ook in de adelstand verheven. (jeweetwel dat frauderende, veroordeelde clubje, dat ooit werd afgeschaft en zonder subsidies gezet, en dan op miraculeuze wijze zonder enige openbaarheid toch maar stilletjes terug in gang werd gezet waarna het roerend stil is geworden) Ze moeten daarvoor zo'n 3.700 € betalen. Dit zal dus ook wel uit de kas van de moslimexecutieve komen zeker?
|
![]() |
![]() |