![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het ook. Ik kom regelmatig mensen tegen in Azie die de stap gezet hebben. Of iemand die ik ken van vroeger die Zwitser is geworden.
Ok Zwitserland is misschien nog saaier dan Belgie (niet te geloven dat een land nog saaier dan Belgie kan zijn). Maar Azie is wel de max en voor weinig geld sluit je een verzekering af waar je in een miljonairs kliniek wordt behandeld in geval van. De belastingen zijn doorgaans maximum 16-17 procent en met goede connecties betaal je er geen. Twee jaar terug had de overheid in Singapore teveel geld over. Toen beslisten ze maar dat te gebruiken om een deel terug te storten naar de belastingbetalers. Er zijn daar natuurlijk ook arme Fillipijnse kuisvrouwen of arme taxi chauffeurs van begot waar maar daar gaan we toch niet over neuten. Wat plezier is er anders nog om rijk te zijn. Laatst gewijzigd door Gipsy : 13 april 2014 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Maar mijn beste , die is nooit verdwenen;
Wij teren hier op de directe slavernij in bv derde wereldlanden of gelijke (China, Thailand,....) en de meesten hier in de EU of de hele westerse wereld zijn loonslaven.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Tja wie niet tot de essentie kan herleiden of het simpel kan uitleggen die kent zeker niet de diepgang.
We weten dat men het graag zodanig complex maakt zodat men er op de duur zelf niet meer aan uit kan en zich verliest in de eigen producten, argumenten en opzet. Beste voorbeeld is de financiele markt; geen enkele, maar dan ook geen enkele econoom die nog een overzicht heeft over de economie en de hele structuur er van.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gaat om de loonkost maar daar hoor je de bonden niet over alhoewel ze goed weten dat daar het schoentje wringt. Loon x 3 voor de werkgever is toch niet meer realistisch.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() China en Thailand ...derde wereldlanden ?? Ik heb nog nooit zo veel mensen met de nieuwste modellen I Phones zien rondlopen...Nergens ter wereld heb ik zoveel mensen zien rondhossen in de allernieuwste 4X4 modellen....Nergens ter wereld heb ik zo veel kinderen gezien die ganser dagen rondcrossen op flitsende motoren...Behalve een gekke Blanke doet niemand er 100 meter te voet. Als je spreekt over armoede ga dan maar eens naar Centraal Afrika.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en mooie T-shirts en polo's.. wil je daarmee zeggen dat producten die daar 10 euro kosten (gsm, tablet) of 1 euro (T-shirts) hier aan woekerprijzen verkocht worden? de vraag stellen is ze beantwoorden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |