![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Mensen bevrijden van achterhaalde wereldbeelden enz": dat heb je mooi verwoord...als we het over moslims en islam hebben! Zoiets als: gans de wereld onder de knoet van de islam! Voor je verder van je hoge toren blaast, laat eens horen in welk niet-islamland moslims (daarom niet allemaal, maar teveel om het zo te laten) er in geslaagd zijn zich echt in te burgeren en aan te passen aan hun nieuwe omgeving. In welk land ze niet voortdurend in het nieuws komen wegens problemen en door hen opgedrongen achterlijke godsdienstgerelateerde situaties! Gewoon een land... Eindelijk iemand die het antwoord kent, of weer iemand die doet alsof hij/zij de vraag niet gelezen heeft! "Racist" roepen is geen antwoord op de vraag. Laatst gewijzigd door andev : 18 april 2014 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1402 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus hoe zit het: Gaan er sossen, gristen of nva ers dat stemhokje mee in of zo? Waar zijn die kiezers zo bang voor? Of zouden er gewoon maar 4,9% zijn misschien? Citaat:
Het is te hopen voor je dat Nierika haar tijd niet aan je verknoeit vanavond. Want dan druip je weer eens gillend af. Ik verheug me er nu al op. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar en wanneer droop ik al gillend af ? En Nierika verknoeit inderdaad zijn/haar tijd tenzij voor types zoals jij misschien? Tiens, is het nu een zij of een hij? Slik je micro maar niet in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1404 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is het verschil tussen de Belg en de mocro's. Als de mocro's mochten kiezen zouden een zeer groot percentage stemmen voor de islamisering van België. Arme Belgische angsthaas. De strop trekt langzaam aan, maar zij willen het niet beseffen.
![]() |
#1405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() te beginnen met Brussel. In St Joost-ten-Node is het al zover,daar is een islamitische burgemeester, en binnen één, maximum twee verkiezingen zijn Anderlecht en Molenbeek aan de beurt.
![]() |
#1406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk; zoek altijd maar één of ander zwart schaap. Zoek vooral nooit de schuld bij jezelf. Neem vooral geen verantwoording af tegen over jezelf en je eigen leven.
T zijn de linksen, t zijn de rechtsen, t zijn de Marokkanen, tis m'n vrouw, tis dit of dat die heel m'n leven tot 1 grote ellende maakt. Maar kijk nooit bij jezelf. Neen, jij moet vooral niet veranderen. Het is heel de wereld die moet veranderen. Een beetje met je vingertje wijzen kan iedereen...
![]() |
#1407 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1408 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De enigen die hier hun angsten uitschreeuwen zijn vermoedelijk niet diegenen die je bedoelt met de term "angsthaas". Je beseft hopelijk hoe ludiek dergelijke meelijwekkende posts zijn...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1409 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat men toch al niet meent te moeten verzinnen om zijn aversie voor moslims onder te camoufleren. Maar ik begrijp de boodschap. Dit forum is, in tegenstelling tot de perceptie, een broedplaats voor lieden met het hart op de juiste plaats. Lieden wiens motief louter oprecht dierenrechtenactivisme betreft. Deze dierenrechtenepidemie betreft in geen geval een kapstokje dat gebruikt wordt bij de koortsige zoektocht naar een stok om de moslims mee te slaan. Ik buig devoot het hoofd voor zoveel rechtschapen maatschappelijk engagement.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Da’s dus de prijs voor een beetje menselijkheid tegenover “vreemdelingen” voor het grut alhier. Alleen al circes repliek op mijn opmerking betreffende de Antwerpse raamprostitutie getuigt van een dergelijke duizelingwekkende smeerlapperij dat geen zinnig mens zich nog geroepen zou voelen de onmensen te verdedigen die zo’n kwaadaardigheid de wereld insturen. Waarmee weeral eens bewezen is dat jullie geen andere keus hebben dan samen te hokken in jullie poel van vunzigheid, met netjes daaromheen een gebetonneerd veiligheidshek, om het cordon te persifleren. Het mag dan ook niet verbazen dat het waardeoordeel over mijn posts, door mensen voor wie het bepleiten van mensenrechten voor moslims al wordt beschouwd als een halsmisdaad, me eerlijk gezegd kan gestolen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1411 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Snapte je dat nu zelf maar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1412 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1413 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nou, in België wonen zo’n 600.000 moslims. Daarvan heeft er mij persoonlijk nog nooit één voor de voeten gelopen. Jou? (overbodige vraag, vast wel). Dat ze oververtegenwoordigd zijn in onze gevangenissen is geen geheim. In de VS zijn latino’s en zwarten ook oververtegenwoordigd in de gevangenissen. Ik ben er vrij zeker van dat de oorzaak daarvan niet meteen te linken valt aan hun toewijding aan de islam. Als jij nu uit mijn antwoord meent te moeten besluiten dat ik naast de kwestie antwoord, dan vrees ik dat je er niet veel van begrepen hebt. Het zet immers de kern van je betoog, namelijk de correlatie tussen islam en misdaad, op losse schroeven. In de beslotenheid van dit forum kun je daar misschien omheen fietsen en de overwinning claimen. Daarbuiten telt dat nattevingerwerk niet. Daar wordt nu eenmaal verder gekeken dan mijn en jouw neus lang is. Wat ik zeker weet is dat de teneur over allochtonen (en moslims in het bijzonder) zoals die door een bepaald segment van de autochtone bevolking verspreid wordt, een rechtstreekse oorzaak van minstens een aanzienlijk deel van de integratieproblematiek bevat. Om dat als autochtoon persoonlijk zo te ervaren en te durven erkennen, hoef je heus geen wereldvreemde linkse idealist te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1414 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1415 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enige bescheidenheid is dus aangewezen. "Al die mensen" die ongelijk hebben beslaan hooguit 5 procent van de Belgische bevolking. Geen enkele andere partij is zo duidelijk in haar stellingname wat betreft allochtonen. Je weet toch hoeveel stemmen ze halen? Dim dus maar wat, met je groot gelijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1416 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1418 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Neen, dat zou hoegenaamd niet mogelijk zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1419 |
Banneling
|
![]() Een combinatie van racisme, ras, dure scholing, geen sociale opvang, te laag loon en historisch zo gegroeid. Moesten er in de VS nu ook 10% diplomaloze moslims zijn zoals hier dan zou het er misschien helemaal anders uit zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1420 |
|
![]() Er worden al 50 jaar allerlei dingen gedaan om die zng 'achterstelling' weg te werken.
Het onderwijs is democratischer dan ooit. Elk kind, arm of rijk kan zijn middelbaar diploma halen, toch halen vele allochtone jongeren zelfs dat niet. Discriminatie is bij wet verboden. Voor bepaalde overheidsjobs gaat de voorkeur zelfs uit naar 'minderheden' (quota). Hoe lang ga je die 'achterstelling' hypothese nog volhouden? En waarop is die nog gebaseerd? |
![]() |
![]() |