![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1741 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1742 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder rot er natuurlijk niemand op. Wat eigenlijk alweer betekent dat u gebakken lucht aan het verkopen bent, en zich daarbovenop ook nog eens om gebakken lucht opboeit.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1743 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die ene periode dat de islam het westen gerechtigd als achterlijk kon beschouwen, ten tijde van hun gouden eeuw in Andalusïe , terwijl hier mensen op de brandstapel werden gezet wegens hekserij, hebben ze wel degelijk hun blijvende stempel gedrukt op hoe Europa zich verder heeft ontwikkeld. De islam van toen is in de verste verte niet te vergelijken met de variant van vandaag. Maar het westen van vandaag, is deels gevormd door de islam van gisteren. Ik weet dat dat voor jou allemaal teveel om dragen is, maar voor mij telt ook wat diegenen die niet reageren, maar meelezen, hier te zien krijgen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1744 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1745 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoeveel identiteit hebben ze jou al afgenomen? Kun je wat preciseren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1746 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De meest verrijkte wijken zijn totaal hun Europese identiteit kwijt. Ook het visueel aspect van z'n omgeving is belangrijk : wil jij echt dat je wijk er uit gaat zien als een verloederde achterbuurt van Marrakech vol ingepakte vrouwen en djellabas? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1747 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1748 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1749 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De onelinerboy is ook weer van de partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1750 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1751 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1752 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1753 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1754 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1755 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wedden dat onelinerboy niet tussen de kopvodden en djellaba's leeft in een verloederde kansenwijk omdat hij het zo geweldig verrijkend vindt. Wedden dat zijn kindjes niet in concentratiescholen school lopen, noch met capuchonmocro's optrekken. Wedden dat hij helemaal niet interculturaliseert met mocrofamilies, ondanks de 'verrijking'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1756 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1757 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het ging over uw identiteit, maar ik meen te begrijpen dat daar niet veel over te vertellen valt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1758 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hun netto bijdrage aan het totaal van wetenschappelijke kennis in de wereld is bijzonder klein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1759 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1760 |