Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 24 april 2014, 09:27   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Prutsprofke sos dik in zijn bloot gat gezet op tv door Homans

Tsja, als ge als sos zelf uw eigen Fr De Geldverbrander en Onderlijveke Jansens al asociaal gaat vinden, dan leunt ge wel aan naar de richting van de communistjes.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ideo=1.1948362

Homans: "Ik ben in een sociale woning grootgebracht en ben daar fier op"

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 24 april 2014, 09:39   #2
Cheminot
Minister

Standaard

Met de mond vol tanden, deftig op zijn nummer gezet.

Homans for minister-president!
Cheminot is offline  
Oud 24 april 2014, 09:43   #3
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Tsja, als ge als sos zelf uw eigen Fr De Geldverbrander en Onderlijveke Jansens al asociaal gaat vinden, dan leunt ge wel aan naar de richting van de communistjes.

Go for it, Liesbeth!
Vrijheideerst is offline  
Oud 24 april 2014, 16:25   #4
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Met de mond vol tanden, deftig op zijn nummer gezet.

Homans for minister-president!
Die arme sukkel kon zich niet eens herinneren wat hij zelf in zijn eigen haatpamflet had geschreven. Trieste planten.
fonne is offline  
Oud 24 april 2014, 17:28   #5
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

.. tiens .. keken u en ik naar dezelfde uitzending ? Indien wel, dan zou u een door nijd witgetrokken, verkrampte en wild om zich heenklauwende mevrouw Homans gezien hebben .. een gedrag onwaardig voor een kandidaat minister-president, laat staan OCMW voorzitter ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 24 april 2014, 17:35   #6
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier Straetemans Bekijk bericht
Ik zou er niet van verschieten moest jij ook een stukske profiterend links onding zijn... :lul:
.. geheid wel doch definieer voor alle zekerheid toch maar eens profiteren, stukse, onding en links .. wat ik wel weet is dat zelfs met mijn elementaire kennis van de beleefdheid ik in staat ben een beschaafd tafelgesprek te voeren met om het even wie .. iets wat mevrouw Homans, de zwaailicht wannabee minisiter-president overduidelijk niet kan ..

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 april 2014 om 17:38.
4x10E6 is offline  
Oud 24 april 2014, 17:37   #7
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Vranken heeft altijd al op het slappe koord gedanst tussen wetenschap en politiek. Nu hij met emeritaat is, voelt hij kennelijk niet langer de behoefte om de schijn op te houden.
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 24 april 2014, 17:39   #8
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Vranken heeft altijd al op het slappe koord gedanst tussen wetenschap en politiek. Nu hij met emeritaat is, voelt hij kennelijk niet langer de behoefte om de schijn op te houden.
.. waarmee u aangeeft dat prof. Vrancken voortaan resoluut voor de wetenschap gekozen zou hebben ?

4x10E6 is offline  
Oud 24 april 2014, 17:43   #9
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. waarmee u aangeeft dat prof. Vrancken voortaan resoluut voor de wetenschap gekozen zou hebben ?
Dat lijkt me een kwaadwillige interpretatie. Geen nood, ik ben het gewend.
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 24 april 2014, 18:20   #10
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Dat lijkt me een kwaadwillige interpretatie. Geen nood, ik ben het gewend.
.. het betrof veeleer een vraag dan wel een interpretatie .. het wordt wennen voor mij hoe in het toekomstige vlaanderen lucratief invulling verleend zal worden aan de betekenis van woorden en hoe er vrijpostig aan begrippen gemorreld zal worden ..

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 april 2014 om 18:22.
4x10E6 is offline  
Oud 24 april 2014, 18:44   #11
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Die arme sukkel kon zich niet eens herinneren wat hij zelf in zijn eigen haatpamflet had geschreven. Trieste planten.
Hij werd vakkundig ingemaakt. Het werd meteen duidelijk dat zijn boekske op wind gebaseerd is en dat het eigenlijk enkel dient om de N-VA te demoniseren en zijn haat uit te gutsen.
Het profke is tegen het principe van 'voor wat, hoort wat'. I.e. uitkeringen moeten levenslang en zonder enige voorwaarden uigekeerd worden.
Ik stel voor dat als hij de sociale jongen wil uithangen, dat hij dat voor eigen rekening doet in plaats van op kap van de belastingbetaler.
Wat houdt die linksen en extreem-linksen tegen om een extra taks te heffen op zichzelf, een bijkomende taxatie van 20% bij vb, waarmee ze hun armen kunnen helpen. Te egoïst?
Vigilant is offline  
Oud 24 april 2014, 19:28   #12
Cheminot
Minister

Standaard

Citaat:
.. tiens .. keken u en ik naar dezelfde uitzending ? Indien wel, dan zou u een door nijd witgetrokken, verkrampte en wild om zich heenklauwende mevrouw Homans gezien hebben .. een gedrag onwaardig voor een kandidaat minister-president, laat staan OCMW voorzitter ..
Raar, ik zag een verbaal zeer sterke Homans die inderdaad niet echt blij was met het flutboekje van de prof. Zeggen dat iemand zijn beleid heeft gebaseerd op persoonlijke ervaringen zonder ook maar één gesprek te voeren met die persoon. Door zich enkel te baseren op interviews van Homans.

Net zoals het beleid een voortzetting is van dat van het vorige stadsbestuur, maar toen was het niet zo erg. Toen meneer helemaal verdronk werden ook maar de foorkramers erbij gesleurd...
Cheminot is offline  
Oud 24 april 2014, 19:31   #13
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. het betrof veeleer een vraag dan wel een interpretatie .. het wordt wennen voor mij hoe in het toekomstige vlaanderen lucratief invulling verleend zal worden aan de betekenis van woorden en hoe er vrijpostig aan begrippen gemorreld zal worden ..
Nochtans zijn het de Daniël Termonts van deze wereld die in het Vlaanderen van vandaag de woordenboeken uitzuiveren.
fonne is offline  
Oud 24 april 2014, 19:33   #14
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Nochtans zijn het de Daniël Termonts van deze wereld die in het Vlaanderen van vandaag de woordenboeken uitzuiveren.
touché
Vrijheideerst is offline  
Oud 24 april 2014, 19:53   #15
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Helemaal mee eens! Zo van dat kottekesvolk dat denkt dat ze het debat "wint" als ze maar hard genoeg roept en tiert, hoort niet in de politiek thuis.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 24 april 2014, 19:54   #16
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Helemaal mee eens! Zo van dat kottekesvolk dat denkt dat ze het debat "wint" als ze maar hard genoeg roept en tiert, hoort niet in de politiek thuis.
- lol -
Oud 24 april 2014, 20:03   #17
Cheminot
Minister

Standaard

Citaat:
Zoals Di Rupo in het parlement?

Nee Homans veegde de vloer aan met de prof met argumenten en plaatste het boek in de hoek waar het hoort, bijbedoeling slechte propaganda boekjes.
Cheminot is offline  
Oud 24 april 2014, 20:14   #18
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Mevrouw Homans bleef de kalmte zelve, de professor kwam in nauwe schoentjes zoals bijvoorbeeld zijn verontwaardiging omdat hij geen antwoord had gekregen op zijn open brief. Wat een sukkel.
En iemand die ziet wat er niet te zien is, dat is ook een sukkel.
Of een sostalist. level de sostalisten.
stuyckp is offline  
Oud 24 april 2014, 20:14   #19
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
En kan u me ongeveer de minuut geven in het gesprek waar Homans aan het roepen en tieren was. Ik heb dat gedeelte gemist.
Kottekesvolk, wat is dat eigenlijk ? Volk met weinig kleren om het lijf ? Volk dat zijn account laat hacken ? Volk dat België niet kan spellen ? Volk dat mensen met een andere mening haat ?

Laatst gewijzigd door stuyckp : 24 april 2014 om 20:17.
stuyckp is offline  
Oud 24 april 2014, 20:24   #20
MORPHEUS
Minister-President

MORPHEUS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mvr Homans heeft bij me een sterke indruk nagelaten.

Ook Verstraete als moderator krijgt een pluim van me.
Stel u voor dat dit gesprek nog door Cools zou gestuurd zijn geweest. Homans zou de kans niet hebben gekregen om zich uit te spreken.

Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 24 april 2014 om 20:25.
MORPHEUS is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be