![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Ooit ook eens zeikers van buren gehad. Kheb mn muziek op een aanvaardbaar niveau gezet en ben dan op vakantie vertrokken. Na 3 weken studio Brussel waren ze een heel pak stiller.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geen simpele stelling. Laat ik het eens zo benaderen; Moest ik in die situatie verkeren zou ik liever in een ziekenhuis liggen dan het leven van mijn buren te verpesten. Ik zou inderdaad liever tussen mijn eigen muren sterven maar... ik zou dat pas de laatste dagen doen én mijn buren vooraf op de hoogte brengen van de mogelijke overlast én mij daarvoor ook verontschuldigen. Elementaire beleefdheid heet dat. Dat mensen sterfelijk zijn zou hun zelfrespect en het respect voor anderen niet mogen aantasten...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 april 2014 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand gaat daarover struikelen als ze dat in een individuele woonst doen (en dan nog dat ziet er mij allemaal amateuristisch uit, hebben ze de nodige vergunningen?). De pers inschakelen en de dooddoener verzuring gebruiken is dégoûtant. Of denkt u dat HLN zomaar onschuldig en per toeval op het toneel verscheen. Laatst gewijzigd door Gipsy : 25 april 2014 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand die zich afvraagt hoe het komt dat er zoveel gezaagd wordt ?
Zitten we met tevelen te kort op mekaar ? Mankeren we met onze menselijke tekortheid een beetje aan 'autoriteit', waardoor de schroom om te reclameren weggevallen is ? Zijn we verwend, te verwend ? Kunnen wij sommige dingen gewoonweg niet aan? Voorbeeld: de baas van de post of van belgacom, door sossen nota bene benoemd, die zoveel verdiende ... wat moet een huisarts van een jaar of 35 dan denken: ikke hard gestudeerd, draai mijn botten dag en nacht af voor een vijfde van die pipo ... Vijf minuten te lang parkeren, en lap. Maar zware misdrijven en nog geen week effectief in den bak ... ? Als ge dat niet weet, dan niet en deert .. maar nu weten we het wel. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat waren dan ook oorlogszuchtige barbaren die zelfs niet konden verdragen als er ene op vrijersvoeten rondliep...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's al het geval , spijtig genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie? Ik of de zuurpruimen?
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ben jij er ook zo een die een bloeiende gemeenschap van allemaal ongelukkige individuen wil (op de Grote Gids van die gemeenschap na, natuurlijk ?). Een egoist, dat is iemand die altijd aan zichzelf denkt, en niet aan mij, he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou je nog meer in brand willen steken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |