![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw hopeloos geval analyseert het dagelijks leven op bepaalde aspecten, die haar interesseren en geeft u hier de inzichten alzo bekomen. U aanvaardt ze of u aanvaardt ze niet, punt. Indien u vindt dat er enigzins een waarheid in zou kunnen zitten, dan is het aan u om uit te maken of die zienswijze verdere stappen vergen of niet. U mag natuurlijk altijd vragen naar mogelijk bestaande bronnen, maar ik zit niet opgesloten in de een of andere bron; ten andere zoals ik al herhaalde malen gezegd heb is dikwijls het verzwijgen van duidelijk zichtbare waarheden die meer zeggen dan de dikste boek vol geleuter. Die zienswijze staat u aan of niet; ik deel hier op het forum het resultaat van mijn analyses mee, niets meer en niets minder. Open geesten zullen gemakkelijk eruit halen wat nuttig is voor hen, zelfs indien er geen waslijst bronnen bij gegeven wordt en de rest laten ze over aan mijn persoonlijke mening, punt. U, en niemand ten andere, is verplicht om mijn epistels te lezen, zoals ikzelf ook bepaal wat ik wel en wat ik niet lees. Vergeet niet dat er meer wijsheid te vinden is buiten dan in de boekjes. |
|
![]() |
![]() |
#162 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() wie steekt daar nu zijn tijd nog in ? ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"De Wever had het ook over een gemeenschappelijke geschiedenis. Dan moet hij als historicus mij toch eens vertellen wanneer dat was. Mijn geboortestreek was voor de Franse inval Duits. Bijna gans Bel. Limburg, land van Loon was deel van prinsbisdom Luik. De guldensporenslag, het feest van de 'Vlamingen' had omzeggens niks te maken met het gebied dat tegenwoordig Vlaanderen genoemd wordt, en waar zijn zo gezegde 'Vlamingen met een gemeenschappelijke geschiedenis' wonen. Het hertogdom Luxemburg en het daarbij horende hertogdom Limburg (nu Waals grondgebied) dat onder Brabant hoorde kan dan weer meer aanspraak maken op een gemeenschappelijke geschiedenis. Wat blijft er dan nog over van Vlaamse zijn identiteit?" Daarop gaf ik mijn reactie; Volgens U mijn vergissing, maar daar zal ik dan maar mee moeten leven. |
|
![]() |
![]() |
#164 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ten andere uw truukje werkt niet, noch in de ene, noch in de andere zin; dus ik maak niets kapot, ik blijf alleen niet hangen in een ouderwets systeem dat niet werkt. Citaat:
In het dagelijkse leven. Vergeet het vooral niet te leven! |
||||
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is toch de basis van ons mens-zijn, het kunnen nadenken over zaken, niet? ik snap maw niet waarom je jezelf ontmenst.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erg geval van Messiah-complex. |
|
![]() |
![]() |
#169 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik zou niet liever willen dan dit te lezen. En ik heb het u al meerdere keren gevraagd, waar kan ik dit lezen? En nooit geeft u een bron. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder hebt u nog altijd geen antwoord gegeven op welke europese vetpotten u bedoelt. Ik heb geen weet van vetpotten die enkel toegankelijk zijn als je de euro hebt aangenomen. U blijkbaar wel. Zodus, zeg het ons eens? |
||||
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() La b. sera latine ou ne sera pas.
Niet 100 procent duidelijk van wie, maar overduidelijk de waarheid. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Didier Reynders vergeet dus dat heel veel Franstaligen in Vlaanderen leven en/of werken en dat ze er zich prima voelen. |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat toch niet ontkennen dat dit nochtans niet alleen de bedoeling was, maar dat dit met de grofste middelen geprobeerd werd?
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar niemand wil Vlaanderen verfransen!
|
![]() |
![]() |
#176 |
Minister-President
|
![]() Ok dus de faciliteiten mogen afgeschaft worden ....
|
![]() |
![]() |
#177 |
Staatssecretaris
|
![]() We zullen ni stoppen voordat vlaamse meeuwen correct frans spreken.
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel ligt nochtans niet alleen in Vlaanderen. Het is zelfs de hoofdstad van Vlaanderen. Niemand heeft de verfransing van Brussel gewild of welbewust in de hand gewerkt?
Waarom geraakte de ongrondwettelijke kieskring niet op democratische wijze via het parlement gesplitst? Omdat "niemand" Vlaanderen wilde verfransen? Wat betekekent de verkiezingsslogan van Didier Reynders? Toch dat de Franstaligen het enkel in een volledig verfranst België naar hun zin hebben? Moet ik jou je eigen francofone hoogmoedswaan nog eens onder je leugenachtige neus wrijven?
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar niemand wil Vlaanderen verfransen!
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |