![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tot nader order gebeurt dit enkel in Veurne, begrepen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Corrupte rechters zeg, wie had dat nu gedacht?
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan toch niet?
10.000 euro per rechter voor een vonnis... Allez, dat zijn weer de verzinsels van die N-VA zeker... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor ze ginder het al zeggen: "M'en wiedder gèèren vele geld wè!" Dat zal koren zijn op de molen van onze Demper... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() West-Vlamingen zijn de meest corrupte, vuile, achterbakse parasieten van Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een onderzoeksrechter?
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Wat in Veurne gebeurde is het mooiste bewijs dat rechters wel degelijk te beinvloeden zijn. Toen Verhofstadt in de tijd verklaarde dat hij het Vlaams Blok zou verslaan in Gent was dit niet electoraal bedoeld maar via de rechtbank, zeg maar via logerechters. En zo geschiedde het, het Vlaams Blok werd veroordeeld door rechters die Verhofstadt en zijn trawanten konden ontmoeten in de loges(oa groot-oosten van Belgie). Velen schilderden dit af als lachwekkende complotheorieen maar wat in Veurne met geld gebeurde zal waarschijnlijk in Gent gebeurd zijn op een andere manier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw bovenstaande zin is de exacte reden waarom de Singaporese ministers en Premier zulke decadente lonen krijgen uitbetaald. VB: Hun PM verdient 4x het loon van de US president. Corruptie bevechten is hier de aangehaalde hoofdreden. ![]() Die West-Vleute rechterkens moeten een studiereis naar Singapore hebben gemaakt en het systeem dan maar zelf hebben aangepast volgens het motto: wat je zelf doet doe je beter he! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Je weet toch dat Dexia als lege doos, ook door de banken stresstest door Europa opgelegd, kwam. De mens wikt, maar Goldman Sachs beschikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Singapore staat 5de en als eerste niet Europees land. Tot mijn verbazing staat Belgie toch nog 15de. In Singapore overtreed je beter niet de wetten. De veiligheid is er trouwens hoog. Er is nog steeds de doodstraf voor drugs te verhandelen en andere zware misdrijven zoals moord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast ook een van de zeldzame suksesvolle multikulturele maatschappijen, met uiteraard wat minimale strubbelingen, maar een paradijs in vergelijking met W.Europa. Ook iets om Belgische politiek mee om de oren te slaan: 4 OFFICIELE talen naast nog meer gesproken talen op een oppervlakte van zeg maar Groot-Antwerpen. Een paar rare vroegere wetten neem ik er met plezier bij. Trouwens het eten (nen dada van mij) is er evenmin te versmaden. Een aangenaam plekje om een tijdje te vertoeven indien de kans zich voordoet. Dat er een verlicht ietwat dictatoriaal regime heerst neem ik er eerlijk gezegd graag bij. En hun Singlish is beter dan Verhofstadt's Flemglish of Nederfrans, maar dat ter zijde. (Ik kon het niet laten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor uw "Rock & Roll gehalte" kan U terecht in bepaalde plaatsen in Thailand. Daar kan je je hemd tevens helpen bevlekken voor een paar Bath. Laatst gewijzigd door Jay-P. : 1 mei 2014 om 09:26. Reden: sp |
|
![]() |
![]() |