![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik vind die dagen ook storend,zowel ik als mijn vrouw moeten nu 2 weken aan een stuk overuren kloppen om gewoon mee te kunnen met het werk.Laat mensen al die domme dagen vrij kiezen.Ik ga dan wel wat verlof nemen in kalmere periodes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ambtenaren kunnen nooit geld in de staatskas storten, zij kunnen er enkel geld uithalen. Maw, zij kunnen niet bijdragen aan de maatschappij.
In Nederland zegt men : "Een ambtenaar is een belastingseter, daarom mag je er niet te veel van hebben.". Ik vind dat men pas ambtenaar EN politieker kan worden indien men minstens 10 jaar in de privésector gewerkt heeft dwz actief heeft bijgedragen aan de welvaart. Een benoeming voor het leven is onmogelijk te verantwoorden in een maatschappij waar mensen gedurende hun loopbaan meermaals hun job verliezen door sluitingen, reorganisaties, ... Men moet de ambtenarij ook openstellen voor uitzendkrachten en Eu-inwoners net zoals dat in de privésector het geval is. ps een onderwijzer heeft gedurende een loopbaan van 45 jaar 13 jaar MEER betaald verlof tov mensen in de privésector. Is dat nog te verantwoorden? Laatst gewijzigd door demonen : 1 mei 2014 om 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En inderdaad zolang er ondewijzers zijn zijn deze ook thuis tijdens de schoolvakanties ...Maar is het dan heden nog zo interessant dat men NOOIT buiten het hoogseizoen kan reizen ?? Ze mogen het hebben.... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 mei 2014 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn madam, werkend op een vlaams ocmw, maakt morgen de brug. Dit is wel geen extra dag, maar een dag die van haar toegekende verlofdagen wordt afgetrokken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In die periode werden, niet voor niets, "de collega's" (oa Jomme Dockx) waanzinnig populair. Dit waren de hoogdagen vd discoteekjes in de buurt vd overheidsinstellingen die vanaf 12 uur tjoekvol liepen. Ik studeerde toen in Brussel en de drankhalletjes onder "Brussel-Centraal" waren letterlijk overgeven van dronken ambtenaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Trouwens, wees al blij dat ge niet in den bouw werkt, wat moeten die dan zeggen.
Verplicht verlof in de duurste periode. punt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() W�*t een fantasie!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ik maak de brug!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik eis hetzelfde pensioen, en niet te vergeten, ook 40 dagen verlof, en vooral een lichte binnendienst op mijn 50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik maak de brug ook. Het zijn nog overgedragen dagen van vorig jaar die toch op moeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |