Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 mei 2014, 09:24   #21
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Verbaast me niets, de rechterlijke macht in ons land is al langer de grootste farce in onze maatschappij. Dringend tijd om van dat ouderwetse rechterlijke systeem af te stappen en minder macht te geven aan die gasten.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2014, 09:25   #22
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Als U de plek dermate goed kent om uit ervaring te spreken kan ik alleen maar antwoorden dat we een verschillende indruk hebben. U heeft toch die ervaring veronderstel ik?
Voor uw "Rock & Roll gehalte" kan U terecht in bepaalde plaatsen in Thailand. Daar kan je hemd tevens helpen bevlekken voor een paar Bath.
In Singapore verblijf ik doorgaans in China Town daar zijn enkele grote food courts (ook daarrond). Superlekker eten en spotgoedkoop en levend vers klaargemaakt.

Orchard Road met zijn luxe galerijen is ook mijn ding niet maar Singapore kan best aangenaam zijn. Eens aan de bar iets gaan drinken of zwemmen in het immens zwembad van de Marina Bay dat bijna 200 meter hoog bovenop 3 buildings is gezet is ook wel een belevenis.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2014, 10:31   #23
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als U de plek dermate goed kent om uit ervaring te spreken kan ik alleen maar antwoorden dat we een verschillende indruk hebben. U heeft toch die ervaring veronderstel ik?
Voor uw "Rock & Roll gehalte" kan U terecht in bepaalde plaatsen in Thailand. Daar kan je je hemd tevens helpen bevlekken voor een paar Bath.
Ervaring genoeg mee...is mijn ding niet....Als ik er niet MOET zijn zul je me d'r zeker niet vinden...Hou niet van dit soort overberegelde samenlevingen .Geef mij dan maar het relaxte California....Maar goed zoals ik al zei ...ieder zijn meug

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 mei 2014 om 10:33.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2014, 10:46   #24
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In Singapore verblijf ik doorgaans in China Town daar zijn enkele grote food courts (ook daarrond). Superlekker eten en spotgoedkoop en levend vers klaargemaakt.

Orchard Road met zijn luxe galerijen is ook mijn ding niet maar Singapore kan best aangenaam zijn. Eens aan de bar iets gaan drinken of zwemmen in het immens zwembad van de Marina Bay dat bijna 200 meter hoog bovenop 3 buildings is gezet is ook wel een belevenis.
U begrijpt dat mijn vorige post niet tegen U gericht was hoop ik. Anyway, die trollige en inhoudloze interventie laat ik voor rekening van die auteur.

Trouwens... dienen bar en zwembad aan de Marina Bay hebben we nog niet bezocht en kennen we alleen van naam en publiciteit. Genoteerd.

Mijn eerdere bedoeling was om te stellen dat een hoop dingen waar in Belgen- en Vlaanderenland per definitie negatief over geoordeeld wordt op andere plaatsen erg goed gerealiseerd werden, zelfs in een regionale omgeving die tot de meest corrupte behoren.
Van anderen iets leren is spijtig genoeg niet een echt Belgische kwaliteit in het Noorden noch Zuiden.
Wat den boer niet kent, den boer niet eet, ook niet verstandelijk.
Spijtig.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2014, 11:07   #25
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U begrijpt dat mijn vorige post niet tegen U gericht was hoop ik. Anyway, die trollige en inhoudloze interventie laat ik voor rekening van die auteur.

Trouwens... dienen bar en zwembad aan de Marina Bay hebben we nog niet bezocht en kennen we alleen van naam en publiciteit. Genoteerd.

Mijn eerdere bedoeling was om te stellen dat een hoop dingen waar in Belgen- en Vlaanderenland per definitie negatief over geoordeeld wordt op andere plaatsen erg goed gerealiseerd werden, zelfs in een regionale omgeving die tot de meest corrupte behoren.
Van anderen iets leren is spijtig genoeg niet een echt Belgische kwaliteit in het Noorden noch Zuiden.
Wat den boer niet kent, den boer niet eet, ook niet verstandelijk.
Spijtig.
Het is wat de boer niet weet hij niet vreet
Iedereen kan leren van iedereen..Het is maar waar je voorkeuren liggen..Toch denk ik dat de meeste mensen zich beter voelen daar waar minder (onbenullige) regeltjes gelden en nog wat vrijheid bestaat....De meesten zullen toch Thailand (om naar uw citaat te verwijzen ) verkiezen boven Singapore.....maar ik ben akkoord dat vrijheid een prijs heeft.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 mei 2014 om 11:08.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2014, 11:46   #26
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ervaring genoeg mee...is mijn ding niet....Als ik er niet MOET zijn zul je me d'r zeker niet vinden...Hou niet van dit soort overberegelde samenlevingen .Geef mij dan maar het relaxte California....Maar goed zoals ik al zei ...ieder zijn meug
Daarom ben ik ook meer voor Latijnse zuiderlanden dan de saaie over beregelde Holland, Duitsland en Noorderlanden. Belgie is dan nog iets beter. Daarom zou het ook nooit klikken voor een illusoire hereniging met Nederland.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2014, 14:37   #27
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-Veurne.dhtml

Alsof dit alleen in Veurne zou gebeuren.
Euhhh!, Nee zeker
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be