Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 mei 2014, 15:33   #281
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ik ken de Vlaamse vrouw daar niet goed genoeg voor.
Denk jij dat vreemdelingen het leuk vinden dat hun wijfjes neuken met Vlaamse mannen?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2014, 15:37   #282
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Denk jij dat Vlaamse vrouwen het leuk vinden dat een of andere rijke tist een vrouw in het Oostblok gaat halen?

Maar aan hypocrisie hier geen gebrek hoor.
Daarentegen als het een arme sloeber is dan zal het diezelfde Vlaamse vrouw worst wezen waar hij zijn vrouw vandaan haalt....
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 10:16   #283
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Walgelijk gewoon.

Maar het was wel te verwachten dat er in uw extreem-linkse middens veel vrouwen zijn die zich laten palen door vreemdelingen.
Vrouwen zijn ook seksuele wezens net als mannen, geen onschuldige doetjes.

En die vrouw heeft totaal niets met politiek te zien, maar het is waarschijnlijk het "interetnische element" dat U stoort.

Misschien als Vlaamse man kwaad dat "de vremde" uw vrouwen afpakken.
Veel allochtonen zijn dan ook mannelijker, en beter in verleiden dan Vlamingen of Belgen. Noord-Afrikanen vallen wel in de smaak bij veel vrouwen, moest je weten hoeveel single vrouwen er elke jaar naar Marokko of Tunesië gaan, en niet enkel voor het mooie weer of de stranden hoor...

Laatst gewijzigd door tomm : 6 mei 2014 om 10:24.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 10:21   #284
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Nog eens, in DEZE zaak, in Belgie. Op wat hoopte ze nu juist door een valse klacht in te dienen. Torenhoge schadevergoeding? Jouw probleem met oneerlijke vrouwen moet je niet op deze zaak projecteren. Hij was onbeschadigd, sperma en bloed zijn gevonden. De rechter heeft het dossier bekeken. Ik zie hier een links groepje mannen de verdediging van een verkrachter opnemen. Is het importstemmer die niet gestraft mag worden?
Dit vind ik echt dégoutant.
Toch ook weer een post met een bruin, racistisch randje.

Als de liefde bedreven wordt, is de kans groot dat ook bloed gevonden wordt, je weet wel... als je "het" ooit al eens gedaan hebt in uw leven...

Nog steeds geen enkel bewijs dat ze verkracht werd en dat ze niet vrijwillig met hem naar bed ging als gevolg van haar dronken toestand. En ze weet het verdomme zelf niet meer!

Maar ja, het is een allochtoon en bovendien een man, dus hij zal wel schuldig zijn zeker?

Laatst gewijzigd door tomm : 6 mei 2014 om 10:21.
Oud 6 mei 2014, 10:28   #285
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Hou op met dingen te insinueren die er niet zijn.Geen enkel zinnig normaal mens neemt een verkrachter in verdediging...geen rechts iemand geen links iemand geen rechtdoor iemand.
Het gebeurd heden ten dage maar al te vaak dat mannen onterecht worden beschuldigd....
Voorbeelden van genoeg in België....Fernand Koekelberg .....ook slachtoffer van zo'n vrouwtje die haar zin niet kreeg ....
Maar die man z'n carrière werd wel beschadigd door een valse beschuldiging. Waarschijnlijk heeft hij haar bedrogen, of niet genoeg alimentatie gegeven, en dus besloot ze het gemeen te spelen. Zo zijn er talloze gevallen.

Het meisje was waarschijnlijk woest dat de taxichauffeur misbruik maakte van haar dronken toestand en dat ze zoiets toeliet. kan ik begrijpen, maar daarom is het nog geen verkrachting. Ik heb ook al bedenkelijke keuzes gemaakt in zatte toestand waar ik me niets meer van herinner...
Oud 6 mei 2014, 10:36   #286
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
De Vlaamse vrouwen willen de rijke tist voor zichzelf, net zoals de Nederlandse.
Vrouwen en geld. Je moet het niet onderschatten.
Niet allemaal, er zijn er ook die echt geloven in de liefde, en geen geldwolven zijn.

Maar zulke vrouwen bestaan inderdaad, en in feite is dat gewoon een verkapte vorm van prostitutie.
Oud 6 mei 2014, 10:45   #287
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat het erger is.Je moet er al tien verkrachten voor je een ernstige straf krijgt. De meerderheid van de verkrachtingen worden niet aangegeven. Waarom?
Wel het slachtoffer heeft meer tijd verspild aan deze zaak, medisch onderzoek, P.V. opstellen, trauma. Dan de dader.
Die stapt lachend weg, en gaat morgen terug taxichauffeur spelen.
van de 100 worden er een kleine minderheid aangegeven

van de 100 aangegeven ... leidt minder dan 10% tot een veroordeling ...

reëel zal je dus dichter bij 1000 verkrachtingen per veroordeling zitten ...

1 pro mille ...

dit is te goor voor woorden ... deze staat kent geen justitie.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 11:51   #288
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Maar die man z'n carrière werd wel beschadigd door een valse beschuldiging. Waarschijnlijk heeft hij haar bedrogen, of niet genoeg alimentatie gegeven, en dus besloot ze het gemeen te spelen. Zo zijn er talloze gevallen.

Het meisje was waarschijnlijk woest dat de taxichauffeur misbruik maakte van haar dronken toestand en dat ze zoiets toeliet. kan ik begrijpen, maar daarom is het nog geen verkrachting. Ik heb ook al bedenkelijke keuzes gemaakt in zatte toestand waar ik me niets meer van herinner...
Al eens wakker geworden met een pijnlijke aars?
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 11:56   #289
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
van de 100 worden er een kleine minderheid aangegeven

van de 100 aangegeven ... leidt minder dan 10% tot een veroordeling ...

reëel zal je dus dichter bij 1000 verkrachtingen per veroordeling zitten ...

1 pro mille ...

dit is te goor voor woorden ... deze staat kent geen justitie.
En toch zit hier een groepje mannen met een linkse overtuiging een veroordeelde verkrachter te vergoeilijken.
Oud 6 mei 2014, 12:04   #290
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
En toch zit hier een groepje mannen met een linkse overtuiging een veroordeelde verkrachter te vergoeilijken.
en wsl tegelijk hard schreeuwen over de ontoelaatbaarheid v Reynders' uitspraak ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 12:15   #291
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Al eens wakker geworden met een pijnlijke aars?
Nee, wel met het monster van Loch Ness naast me...
Oud 6 mei 2014, 12:25   #292
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De draad begon als een aanklacht tegen lakse justitie en dat 2 jaar voorwaardelijk geen straf is voor een verkrachting. Daar ben ik het mee eens, ik vind ook dat straffen uitgesproken voor moordzaken, verkrachting of gewelddadige overvallen belachelijk laag zijn. Ik kom uit een land waar je voor zulke zaken jarenlang dwangarbeid in een strafkamp krijgt, en ZONDER eigen keuken, tv of pingpong tafel. En staken omdat het eten niet lekker genoeg is is er ook geen aanrader.

Maar als ik dan eens opzocht waar de zaak nu werkelijk over ging, bleek dat er geen enkel bewijs was voor de stelling dat er een verkrachting had plaatsgevonden. Zelfs de vrouw in kwestie herinnert zich er niets meer van...
Oud 6 mei 2014, 12:33   #293
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch ook weer een post met een bruin, racistisch randje.

Als de liefde bedreven wordt, is de kans groot dat ook bloed gevonden wordt, je weet wel... als je "het" ooit al eens gedaan hebt in uw leven...

Nog steeds geen enkel bewijs dat ze verkracht werd en dat ze niet vrijwillig met hem naar bed ging als gevolg van haar dronken toestand. En ze weet het verdomme zelf niet meer!

Maar ja, het is een allochtoon en bovendien een man, dus hij zal wel schuldig zijn zeker?
Wat voor soort seks bedrijft gij als 't 'normaal ' is dat er bloed aan te pas komt?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 12:36   #294
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Misbruik maken van iemand in dronken toestand is verkrachting, seks zonder toestemming van de ander is altijd verkrachting, zelfs al was dat meisje zo dronken dat ze er niets meer van wist, dat ze geen toestemming kon geven = verkrachting.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 12:49   #295
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
De draad begon als een aanklacht tegen lakse justitie en dat 2 jaar voorwaardelijk geen straf is voor een verkrachting. Daar ben ik het mee eens, ik vind ook dat straffen uitgesproken voor moordzaken, verkrachting of gewelddadige overvallen belachelijk laag zijn. Ik kom uit een land waar je voor zulke zaken jarenlang dwangarbeid in een strafkamp krijgt, en ZONDER eigen keuken, tv of pingpong tafel. En staken omdat het eten niet lekker genoeg is is er ook geen aanrader.

Maar als ik dan eens opzocht waar de zaak nu werkelijk over ging, bleek dat er geen enkel bewijs was voor de stelling dat er een verkrachting had plaatsgevonden. Zelfs de vrouw in kwestie herinnert zich er niets meer van...
Ik veronderstel dat de rechter meer inzicht heeft in dat dossier dan de krant.
En er dus ook meer over weet dan u. Die rechter heeft schuldig geoordeeld.
Ik zie geen voordeel voor het slachtoffer om een ongegronde klacht in te dienen.Eerder alleen maar nadelen. Dus vind ik uw vergoeilijken zeer irritant. Ook bewusteloze vrouwen mogen niet zomaar gepakt worden. Anders werd elke knappe vrouw na een operatie door alle verplegers in dat ziekenhuis uitgewoond. Wakker worden naast een monster is niet hetzelfde als wakker worden met een pijnlijke aars.
Oud 6 mei 2014, 12:53   #296
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Wat voor soort seks bedrijft gij als 't 'normaal ' is dat er bloed aan te pas komt?
Je weet ook wel rond een bepaalde periode van de maand...
Oud 6 mei 2014, 12:55   #297
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Los van verkrachtingen veroordelingen en seks heb ik toch de indruk dat er hier velen zijn die niet veel ervaring hebben met de vrouwelijke sluwheden......Je houdt het soms niet voor mogelijk hoe geslepen vrouwen zijn om te bekomen wat ze willen.....

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 mei 2014 om 12:56.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 12:59   #298
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Misbruik maken van iemand in dronken toestand is verkrachting, seks zonder toestemming van de ander is altijd verkrachting, zelfs al was dat meisje zo dronken dat ze er niets meer van wist, dat ze geen toestemming kon geven = verkrachting.
Mensen in dronken toestand maken ook beslissingen, dikwijls domme beslissingen waar ze zich achteraf meestal nog weinig van herinneren.
Maar het zijn dus wel hun eigen beslissingen. Zoiwel mannen als vrouwen doen domme dingen als ze dronken zijn. Is iemand anders daar dan verantwoordelijk voor? Als een dronkaard 10 rondjes aanbiedt, is de café-baas dan een dief omdat hij niet belet dat die man al z'n geld opdoet?

Probeer eens iets te doen tegen de zin van een dronken vrouw en je zult vlug weten waar je aan toe bent...
Oud 6 mei 2014, 13:06   #299
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik veronderstel dat de rechter meer inzicht heeft in dat dossier dan de krant.
En er dus ook meer over weet dan u. Die rechter heeft schuldig geoordeeld.
Ik zie geen voordeel voor het slachtoffer om een ongegronde klacht in te dienen.Eerder alleen maar nadelen. Dus vind ik uw vergoeilijken zeer irritant. Ook bewusteloze vrouwen mogen niet zomaar gepakt worden. Anders werd elke knappe vrouw na een operatie door alle verplegers in dat ziekenhuis uitgewoond. Wakker worden naast een monster is niet hetzelfde als wakker worden met een pijnlijke aars.
Moest ik wakker worden met een pijnlijke aars na een nachtje stappen, is me gelukkig nog niet overkomen, zou dat m'n eigen stomme fout zijn, en zou ik daar dan mee toegestemd hebben in een dronken bui.

Ze wist nog de weg naar haar appartement, en kon nog de deur openmaken en haar kleren uittrekken, ze was dus niet bewusteloos.

De rechter weet misschien meer, dat zou zeker kunnen, nogmaals, ik baseer me op wat ik las in HLN. En misschien op basis van die andere bezwarende elementen werd hij veroordeeld. Alleszins het feit dat de straf niet echt streng was toont toch ook wel aan dat de rechter zelf niet zo zeker van z'n stuk was en dit als een twijfelgeval beschouwde.
Oud 6 mei 2014, 13:20   #300
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Moest ik wakker worden met een pijnlijke aars na een nachtje stappen, is me gelukkig nog niet overkomen, zou dat m'n eigen stomme fout zijn, en zou ik daar dan mee toegestemd hebben in een dronken bui.

Ze wist nog de weg naar haar appartement, en kon nog de deur openmaken en haar kleren uittrekken, ze was dus niet bewusteloos.

De rechter weet misschien meer, dat zou zeker kunnen, nogmaals, ik baseer me op wat ik las in HLN. En misschien op basis van die andere bezwarende elementen werd hij veroordeeld. Alleszins het feit dat de straf niet echt streng was toont toch ook wel aan dat de rechter zelf niet zo zeker van z'n stuk was en dit als een twijfelgeval beschouwde.
Ha, neen. Zo werkt het niet. Er is de vraag; schuldig of onschuldig. Zo ja, veroordeling en een straf, zo neen, geen veroordeling en geen straf.

Een taxi kan een adres vinden zonder hulp van de klant.( denk ik toch).
Met de sleutel kan de chauffeur ook die deur openmaken. Lappenpop binnendragen, uitkleden en verkrachten.
In mijn ervaring blijven bezopen vrouwen aangekleed op bed liggen. Tenzij ik de schoenen uitdoe en er een deken overwerp.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be