![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk jij dat vreemdelingen het leuk vinden dat hun wijfjes neuken met Vlaamse mannen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarentegen als het een arme sloeber is dan zal het diezelfde Vlaamse vrouw worst wezen waar hij zijn vrouw vandaan haalt....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die vrouw heeft totaal niets met politiek te zien, maar het is waarschijnlijk het "interetnische element" dat U stoort. Misschien als Vlaamse man kwaad dat "de vremde" uw vrouwen afpakken. Veel allochtonen zijn dan ook mannelijker, en beter in verleiden dan Vlamingen of Belgen. Noord-Afrikanen vallen wel in de smaak bij veel vrouwen, moest je weten hoeveel single vrouwen er elke jaar naar Marokko of Tunesië gaan, en niet enkel voor het mooie weer of de stranden hoor... Laatst gewijzigd door tomm : 6 mei 2014 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de liefde bedreven wordt, is de kans groot dat ook bloed gevonden wordt, je weet wel... ![]() Nog steeds geen enkel bewijs dat ze verkracht werd en dat ze niet vrijwillig met hem naar bed ging als gevolg van haar dronken toestand. En ze weet het verdomme zelf niet meer! Maar ja, het is een allochtoon en bovendien een man, dus hij zal wel schuldig zijn zeker? Laatst gewijzigd door tomm : 6 mei 2014 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het meisje was waarschijnlijk woest dat de taxichauffeur misbruik maakte van haar dronken toestand en dat ze zoiets toeliet. kan ik begrijpen, maar daarom is het nog geen verkrachting. Ik heb ook al bedenkelijke keuzes gemaakt in zatte toestand waar ik me niets meer van herinner... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zulke vrouwen bestaan inderdaad, en in feite is dat gewoon een verkapte vorm van prostitutie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
van de 100 aangegeven ... leidt minder dan 10% tot een veroordeling ... reëel zal je dus dichter bij 1000 verkrachtingen per veroordeling zitten ... 1 pro mille ... dit is te goor voor woorden ... deze staat kent geen justitie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik dan eens opzocht waar de zaak nu werkelijk over ging, bleek dat er geen enkel bewijs was voor de stelling dat er een verkrachting had plaatsgevonden. Zelfs de vrouw in kwestie herinnert zich er niets meer van... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En er dus ook meer over weet dan u. Die rechter heeft schuldig geoordeeld. Ik zie geen voordeel voor het slachtoffer om een ongegronde klacht in te dienen.Eerder alleen maar nadelen. Dus vind ik uw vergoeilijken zeer irritant. Ook bewusteloze vrouwen mogen niet zomaar gepakt worden. Anders werd elke knappe vrouw na een operatie door alle verplegers in dat ziekenhuis uitgewoond. Wakker worden naast een monster is niet hetzelfde als wakker worden met een pijnlijke aars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Los van verkrachtingen veroordelingen en seks heb ik toch de indruk dat er hier velen zijn die niet veel ervaring hebben met de vrouwelijke sluwheden......Je houdt het soms niet voor mogelijk hoe geslepen vrouwen zijn om te bekomen wat ze willen.....
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 mei 2014 om 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het zijn dus wel hun eigen beslissingen. Zoiwel mannen als vrouwen doen domme dingen als ze dronken zijn. Is iemand anders daar dan verantwoordelijk voor? Als een dronkaard 10 rondjes aanbiedt, is de café-baas dan een dief omdat hij niet belet dat die man al z'n geld opdoet? Probeer eens iets te doen tegen de zin van een dronken vrouw en je zult vlug weten waar je aan toe bent... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze wist nog de weg naar haar appartement, en kon nog de deur openmaken en haar kleren uittrekken, ze was dus niet bewusteloos. De rechter weet misschien meer, dat zou zeker kunnen, nogmaals, ik baseer me op wat ik las in HLN. En misschien op basis van die andere bezwarende elementen werd hij veroordeeld. Alleszins het feit dat de straf niet echt streng was toont toch ook wel aan dat de rechter zelf niet zo zeker van z'n stuk was en dit als een twijfelgeval beschouwde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een taxi kan een adres vinden zonder hulp van de klant.( denk ik toch). Met de sleutel kan de chauffeur ook die deur openmaken. Lappenpop binnendragen, uitkleden en verkrachten. In mijn ervaring blijven bezopen vrouwen aangekleed op bed liggen. Tenzij ik de schoenen uitdoe en er een deken overwerp. |
|
![]() |
![]() |