![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Denkt u dat er een clash tussen de islamitische wereld en het Westen zal komen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
31 | 93,94% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,03% |
Ik weet het niet/ben onzeker |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,03% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u heeft wel een punt dat de groep moslims in brede zin, mogelijk de snelst groeiende groep is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft hier recht zijn mening te uiten. En ik blijf van mening dat we een krachtiger signaal geven door de hoofddoek vrijwillig te laten neerleggen. Let it evolve further in time. En draai het subtiel naar uw hand, maar hardnekkig tegen die extremisten/radicalisten/fundamentalisten. Gij niet bij de meiskes onnozel doen, ga eens bij de echte wortel van het kwaad. En dat men vooral stopt met geld toe te schuiven aan geloofinstellingen. Geloven draaien niet rond geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Verbied ritueel slachten, besnijdenissen, en zie waar we uitkomen alice. Als we nu eens allemaal bij onszelf zouden beginnen? Citaat:
Citaat:
Bon, ik kan er mee leven dat ze op scholen geen hoofddoek moeten dragen en dat de werkgever hierin zelf de keuze mag bepalen. Pas dat dan in hemelsnaam toe, en consequent. Maar ik weet niet zeker of dat goed zal komen. En dan zal het niet ene groep alleen zijn die hierin tegen opstand zal komen. Citaat:
![]() Wat mij betreft is de islam het monotheïsme in haar zuiverste vorm. Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Peche : 6 mei 2014 om 16:20. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Europees Commissaris
|
![]() ????? Halal en koosjer is toch het gevolg van onwettelijk ritueel slachten???
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 6 mei 2014 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben/hadden geen last van de nonnen en van de Joden in onze maatschappij, dus lieten/laten we ze begaan als curiosum. Zoals we vroeger naar de streken keken van de moslims in documentaires, ver weg. Nu dat ze onze straten helpen vullen is dat wat anders: overlast en ergernis. We gaan ook naar de zoo naar de dieren kijken, we verwachten niet dat ze de kooien openzetten en in de straten laten lopen. We zijn de moslims, hier en elders beu en kotsbeu. Prietpraat verandert daar niets aan. Ze horen hier gewoon niet. Sorry voor de "brave moslim" die geen vlieg kwaad doet of stoort, zoals ook bepaalde dieren in de zoo niet zouden storen moesten ze in vrijheid gelaten worden. Maar de ganse zoo loslaten... En dat allemaal voor een niet bestaande Allah en een bende die hem als buikspreekpop gebruiken om hun eigen grillen op te dringen... Allah heeft het gewild. Zal wel. Laatst gewijzigd door andev : 6 mei 2014 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus is dat onwettelijk? Heb ik ooit ergens beweerd dat zoiets moet kunnen? Het enige dat ik observeer is dat wanneer halal werkelijk toegepast wordt tot op de letter zoals de koran het omschrijft, het er veel beter aan toe gaat hoe de beesten hier behandeld worden. Maar in alle culturen worden beesten al sinds mensen ze eet barbaars behandeld. Het is een holocaust op zich... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga jij zorgen dat er geen enkele Nigeriaan tot hier sukkelt en eens ze met een paar zijn last beginnen te verkopen?
Nigeria is het Westen niet en haar inwoners hebben hier geen zakens, zo beter? Hoeft niet te beletten dat de "rijke landen" proberen ze te helpen waar mogelijk en de pestbacillen waar ze mee zitten helpen onschadelijk maken... Laatst gewijzigd door andev : 6 mei 2014 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
joden en moslims die blijkbaar een andere hogere macht hebben dan wij onnozelaren, mogen ALS UITZONDERING OP DE SLACHTWET hun vlees ritueel laten slachten, dwz. zonder verdoving en met een prevelgebedje erbij. Wat echter een schande is, is dat het halal geslachte vlees zomaar op de markt wordt gegooid en dus ook door mensen wordt gekocht die daar zelfs niet van op de hoogte zijn! En daar zit hem wel het verschil met het kosher vlees (ook onterecht onverdoofd geslacht) maar dan helemaal apart wordt gehouden van niet kosher vlees.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is al teveel keren uitgelegd zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke prietpraat is het nu weer van "laten we allemaal bij onszelf beginnen"? Citaat:
b) welke groep gaat ook nog in opstand komen? en ja, er is een verschil in reden waarom nonnen het uniform van hun kloosterorde dragen en moslima's een hoofddoek om zich als moslima te laten herkennen zodat hun eigen mannen niet hen, maar wel de niet-gehoofddoekten lastigvallen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 mei 2014 om 16:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je een varken halal slachten? Bestaat er halal gemengd gehakt? Ik heb liever van niet. De beenhouwer is nu de enige plaats waar de hoofddoekjes niet het landschap bepalen. Bij de vakbond en de ziekenhuizen besef ik maar al te goed dat ik een minderheid ben. Vilvoorde, 06/ 05/2014. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat ik dol ben op schapenvlees, maar nergens met zekerheid kan weten of deze dieren verdoofd werden alvorens te slachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() Voor al wie het stoort, ik ben van Vilvoorde, er gaat voor mij niks boven een een haasje van paard. (Filét pure). Ik lust ook wel schaapjes maar dat vetgehalte is moorddadig. Wetten hebben het onmogelijk gemaakt om je eigen beest te slachten. Behalve als je moslim bent. Dan mag het wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.vilt.be/Denemarken_verbie...ten_van_dieren In Nederland zou het ondertussen ook al verboden zijn. Laat ons hopen dat het verboden wordt in heel het Westen (alleen in België heb ik zwaar mijn twijfels).
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 6 mei 2014 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Banneling
|
![]() Quasi al het schapenvlees is onverdoofd geslacht omdat het een typisch moslim gerecht is, ze mogen toch de etiketten verwijderen dus waarom zouden ze het niet doen?
|
![]() |
![]() |