![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben alleen bang dat je het zelf niet ziet. Tip: lees je eerste paar zinnen en daarna je laatste paar en focus ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Europees Commissaris
|
![]() Precies daarom zou ik er voor opteren "in zijn anus uitgewoond" te vervangen door "anaal verkracht", omdat het anders eerder de perceptie lijkt te scheppen dat het slachtoffer wordt geridiculiseerd.
En dat kan toch de bedoeling niet zijn, denk ik dan...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige meiden van 12 zien er uit als 16/17, zeker met de lage make-up die ze opdoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() Maar als je verkrachters van 15-jarigen wil vinden kan je best eens bij Milquet langsgaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=vlaams realist;7129418]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minderjarigen en kinderen, dat zijn 2 verschillende dingen, vanaf 14 jaar worden meisjes seksueel rijp en jongens vanaf 15 of zo. Niet dat het daarom ok is, maar verkrachting is het zeker niet, zeker niet als het gebeurt door leeftijdsgenoten met wederzijdse toestemming. Dat kun je echt niet vergelijking met de verkrachting van een 5 jarige.
Laatst gewijzigd door tomm : 8 mei 2014 om 00:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marginalen hoeven niet perse marginaal te zijn, ze kunnen dat ook afleren, als ze dat tenminste willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 21-jarige vrouw was in de nacht van 20 op 21 juni 2012 de bloemetjes gaan buitenzetten aan de Overpoort in Gent. Al snel was ze boven haar theewater, waarna haar vriendinnen voor haar een taxi vonden die haar naar Asse wilde brengen. Daar bracht de chauffeur haar naar haar kamer. Wat er nadien exact gebeurd is, wist ze niet meer, maar 's ochtends werd ze wakker met bloed en sperma in haar bed. "Zij heeft mij verleid door zich uit te kleden", beweerde de taxichauffeur, "daar ben ik op ingegaan." De rechter oordeelde niettemin dat de man wist dat ze in een dusdanige staat van dronkenschap was dat ze niet meer in staat was om haar toestemming te geven.
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-g...ente-a1864991/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is dit voor sommige van de oude knarren hier al allemaal heel lang geleden... Laatst gewijzigd door tomm : 8 mei 2014 om 01:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu heb je toch wel een aanzienlijk deel van de Vlamingen mooi beschreven. Maar gelukkig niet de meerderheid, wel de meerderheid hier aanwezig op dit forum...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opnieuw een aanzienlijk deel van de Vlamingen mooi beschreven. Behalve misschien "werken, werken, werken". Dat denken ze vooral van zichzelf...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar iemand heeft me hier gratuit bedreigd met geweld. Ik reageer daarop door er op te wijzen dat dit in de realiteit ("IRL") wel eens volledig fout zou kunnen aflopen. Je moet misschien eens iets opzoeken over bepaalde culturen en nationaliteiten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog erger, door zulke woorden te gebruiken ontstaat de impressie dat degene die zulke woorden gebruikt daar zelf erotische fantasieën over heeft...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stoere boy alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf 16 wordt het soms moeilijk, maar tot 15 kan iedereen zien dat het een kind is. Daarom ben ik ook tegen het sexualiseren van kinderen in magazines of verkiezingen van minderjarige missen. Jaren geleden was de perfecte vrouw voluptueus, en duidelijk volwassen, nu is het credo hoe jonger, hoe magerder, hoe beter. Dat is zeer ongezond. Overigens ben ik tegen de overseksualisering van onze maatschappij. Althans, in de boekskes en op tv, in het echt zijn de meeste westerlingen seksueel geremd. In bvb. Afrika of Latijns-Amerika of zelfs Rusland gaan ze daar veel eerlijker mee om. Zin om te seksen? Let's do it. Hier zie je dat alleen in het homomilieu. Laatst gewijzigd door tomm : 8 mei 2014 om 01:33. |
|
![]() |
![]() |