![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Voortschrijdend inzicht, allemaal goed en wel. Op een bepaald moment wordt dat echter gewoon ordinair geflip-flop. Te veel koerswijzigingen in te weinig jaren. Ik weet ondertussen niet meer hoeveel keer de afgelOpen Vld nu al veranderd is van pro-BAM naar anti-BAM en vice versa. De ene keer moet er zo snel mogelijk een spade in de grond, de andere keer moeten er nog meer studies komen.
Misschien zouden de afgelOpen Vld'ers hun bochten beter gebruiken om effectief de Antwerpse ring uit te breiden.
#2 |
Minister-President
|
![]() N-va maakt evenveel bochten en de tsjeven die staan negens voor... handig moet je zelfs geen bochten maken.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() post 3 en de NVA wordt erbij gesleurd.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door een VB partijslaaf.
Vragen welke bochten, dat zal weer te moeilijk zijn. Zoals hij begon te mekkeren over het feit dat de N-VA de onderwijshervorming steunt, maar er mooi vergat bij te zeggen dat het afschaffen van de graden niet in het oorspronkelijke akkoord stond.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij zegt dat genoeg. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Dat zegt meer over uw politiek inzicht dan over de N-VA. (En ik ben echt geen N-VA'er of N-VA-stemmer.)
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijn we weer hoor. Confederalisme is geen einddoel, VL onafhankelijkheid blijft dat. Maar je moet het in stappen doen.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is allemaal de schuld van islam, jong ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pericles, je laat je vangen jongen.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk iets anders dan Bracke. Maar dat is normaal binnen de N-VA. ![]() Het zijn de nieuwe tsjeven, ze zijn tegelijkertijd voor en tegen, navenant het moment en de persoon die de micro onder de neus wordt geduwd. Het wordt waarschijnlijk helemaal niets. Binnen een jaar of 5 of wanneer Dewever wegvalt zijn ze opnieuw een voetnoot. Maar bepaalde mensen zullen tegen dan inderdaad een villa of 2 rijker zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Francken is tegen het VB maar aapt ze wel (te veel) na.
Bracke is een onnozelaar. Kan je echt niet beter?
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 8 mei 2014 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu, de realiteit is dat het VB vakkundig opzijgezet is. Met de N-VA is dat voorlopig nog niet gelukt.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is slecht weer vandaag, is dat ook de schuld van Open VLD ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is maar schijn, omdat het moet. De N-VA zit vol met VB sympathisanten Er is heus wel meer dan 9 of 10 procent van de bevolking die de islam niet ziet zitten, zo naïef ga je toch niet zijn zeker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat extreme vormen zijn binnen die godsdienst, dat we die collectief moeten haten. Extreme katholieken bestaan ook, om nog maar te zwijgen over onze extreme Joodse vrienden.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verontwaardiging van de zogezegd "niet extremen" is ook vrij dun. Zie jij ze massaal op straat komen om de misdaden van hun geloofsgenoten te veroordelen ? Ik niet. Nee , er zijn er misschien weinig die effectief de aanslagen plegen , maar er zijn er veel die er mee sympathiseren. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie de Islam niet zitten. Ik vind dat een achterlijke godsdienst en cultuur. Maar ik heb geen enkele sympathie voor het VB. Ik wil de moslims niet buitenzetten. Ik wil hen niet verbieden om een hoofddoek te dragen.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 8 mei 2014 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pericles, we praten nu over belangrijke zaken zoals de ring van antwerpen, trajectkeuze, politieke hoerderij van o-vld en hoe daartegen aan te kijken. Niet over roze olifanten zoals artikel 1, dat is folklore. Vergelijk het met kantklossen, kaatsen, vendelzwaaien enz.
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |