Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 5 maart 2014, 10:07   #1
BonBon
Banneling

Standaard Seks lessen in het Arabisch

Ik weet niet juist waar dit te plaatsen maar hier lijkt me het beste, ook wij hebben een seksuele revolutie gekend.

"Nederlandse wereldomroep verzorgt seksles in het Arabisch"
http://www.demorgen.be/dm/nl/5403/In...Arabisch.dhtml

Een bewonderenswaardig initiatief maar het lijkt me dat ze nog wat naïef zijn, het project wordt voorgesteld in Egypte, dan is deze quote best interessant.

"wij hebben gekozen voor een positieve benadering. Bijvoorbeeld 'zelfbevrediging' in plaats van 'geheime gewoonte'. Ook worden vergeten woorden opnieuw geïntroduceerd, zoals clitoris. Dat woord bestaat wel in het Arabisch, maar het wordt nooit gebruikt.""

Ze gaan in Egypte nogal wat werk hebben om het uit te leggen want bijna alle vrouwen daar zijn hun clitoris kwijt, dat is zo'n moslim land waar meisjes besneden worden. Er is gelukkig wel een openbare discussie op gang hierover maar blijkbaar is de Wereldomroep niet echt op de hoogte.

Laatst gewijzigd door BonBon : 5 maart 2014 om 10:08.
BonBon is offline  
Oud 5 maart 2014, 10:56   #2
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ik weet niet juist waar dit te plaatsen maar hier lijkt me het beste, ook wij hebben een seksuele revolutie gekend.

"Nederlandse wereldomroep verzorgt seksles in het Arabisch"
http://www.demorgen.be/dm/nl/5403/In...Arabisch.dhtml

Een bewonderenswaardig initiatief maar het lijkt me dat ze nog wat naïef zijn, het project wordt voorgesteld in Egypte, dan is deze quote best interessant.

"wij hebben gekozen voor een positieve benadering. Bijvoorbeeld 'zelfbevrediging' in plaats van 'geheime gewoonte'. Ook worden vergeten woorden opnieuw geïntroduceerd, zoals clitoris. Dat woord bestaat wel in het Arabisch, maar het wordt nooit gebruikt.""

Ze gaan in Egypte nogal wat werk hebben om het uit te leggen want bijna alle vrouwen daar zijn hun clitoris kwijt, dat is zo'n moslim land waar meisjes besneden worden. Er is gelukkig wel een openbare discussie op gang hierover maar blijkbaar is de Wereldomroep niet echt op de hoogte.
Of dat laatste juist is weet ik niet, maar het is een schoon voorbeeld van een taboe. Iedereen weet dat de clitoris wordt verwijderd en niemand weet hoe het dingetje heet. Over een taboe wordt niet gesproken.
Piero is offline  
Oud 5 maart 2014, 12:29   #3
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Het werd hoog tijd. Elke jongere heeft het recht zijn seksualiteit zonder schaamte te moeten beleven, zolang dit natuurlijk binnen de gestelde morele waarden van de maatschappij blijft. Ik hoop dat ze ook een heel hoofdstuk over anticonceptie hebben toegevoegd, het wordt immers tijd dat dat gekweek gestopt wordt. Ik betwijfel het trouwens of anticonceptie wel in die landen te verkrijgen is, eigenlijk.
Dutch_Strawberry is offline  
Oud 5 maart 2014, 12:31   #4
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Hun clitoris kwijt door besnijdenis - dat lijkt me straf
gertc is offline  
Oud 5 maart 2014, 23:24   #5
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Hun clitoris kwijt door besnijdenis - dat lijkt me straf
ok ok, enkel het zichtbare deel en de kleine schaamlippen. Hebben ze toch nog wat menselijkheid over, NOT.
BonBon is offline  
Oud 5 maart 2014, 23:25   #6
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Of dat laatste juist is weet ik niet, maar het is een schoon voorbeeld van een taboe. Iedereen weet dat de clitoris wordt verwijderd en niemand weet hoe het dingetje heet. Over een taboe wordt niet gesproken.
o ja, ook Egypte knipt de vagina's van kindjes bij, ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht maar het is wel zo.
BonBon is offline  
Oud 18 maart 2014, 13:31   #7
FuckAllah
Vreemdeling

FuckAllah's schermafbeelding

Standaard

-

Laatst gewijzigd door FuckAllah : 18 maart 2014 om 13:31.
FuckAllah is offline  
Oud 18 maart 2014, 13:57   #8
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Clitoris : een stukje vlees dat Allah heeft geschapen zodat wij het kunnen afknippen.
Voorhuid: ook een stukje vlees dat Allah heeft geschapen zodat wij het kunnen afknippen.
Schaamlippen: nog een stuk vlees dat Allah heeft geschapen zodat wij het kunnen afknippen.

Het wordt tijd dat Allah eens een paar lessen anatomie gaat krijgen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 18 maart 2014, 13:57   #9
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Clitoris : een stukje vlees dat Allah heeft geschapen zodat wij het kunnen afknippen.
Voorhuid: ook een stukje vlees dat Allah heeft geschapen zodat wij het kunnen afknippen.
Schaamlippen: nog een stuk vlees dat Allah heeft geschapen zodat wij het kunnen afknippen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 18 maart 2014, 14:08   #10
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Seksuele opvoeding voor arabieren ?
Aan de supersnelle voortplanting te zien, is daar geen vraag om, denk ik zo....
hurricane is offline  
Oud 18 maart 2014, 14:16   #11
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Seksuele opvoeding voor arabieren ?
Aan de supersnelle voortplanting te zien, is daar geen vraag om, denk ik zo....
een vrouw of vier om beurten volstoppen noem jij Sex?

circe is offline  
Oud 16 mei 2014, 23:58   #12
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Het werd hoog tijd. Elke jongere heeft het recht zijn seksualiteit zonder schaamte te moeten beleven, zolang dit natuurlijk binnen de gestelde morele waarden van de maatschappij blijft. Ik hoop dat ze ook een heel hoofdstuk over anticonceptie hebben toegevoegd, het wordt immers tijd dat dat gekweek gestopt wordt. Ik betwijfel het trouwens of anticonceptie wel in die landen te verkrijgen is, eigenlijk.
...in feite zeg je dus zoveel als twee keer niks.
Als de gestelde morele waarden van de maatschappij dus zus of zo opleggen ben je nogal weinig met dat 'recht'.
praha is offline  
Oud 17 mei 2014, 00:05   #13
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
o ja, ook Egypte knipt de vagina's van kindjes bij, ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht maar het is wel zo.
Ja klopt ... dat is redelijk ingeburgerd ( al eeuwen ) ondanks dat het bij wet verboden is.
meer dan 95%, dacht ik
praha is offline  
Oud 17 mei 2014, 04:49   #14
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
...in feite zeg je dus zoveel als twee keer niks.
Als de gestelde morele waarden van de maatschappij dus zus of zo opleggen ben je nogal weinig met dat 'recht'.
Oud 17 mei 2014, 05:51   #15
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Het werd hoog tijd. Elke jongere heeft het recht zijn seksualiteit zonder schaamte te moeten beleven, zolang dit natuurlijk binnen de gestelde morele waarden van de maatschappij blijft.
De Egyptische imams zijn het hier uiteraard volkomen mee eens..

Heb je er zo nog meer?
Oud 17 mei 2014, 12:01   #16
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
De Egyptische imams zijn het hier uiteraard volkomen mee eens..

Heb je er zo nog meer?
Miauw! is offline  
Oud 17 mei 2014, 12:22   #17
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

aanvullen: hersenen een hoop overbodigheid dat wordt weggenomen en vervangen door de koran.
DewareJakob is offline  
Oud 25 mei 2014, 20:45   #18
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
aanvullen: hersenen een hoop overbodigheid dat wordt weggenomen en vervangen door de koran.
Of beter, de opslagcapaciteit van de hersenen wordt zo vroeg en volledig als mogelijk is gevuld met de Koran. Daarna gaat alles wat de moslim hoort het ene oor in en het andere uit.
Piero is offline  
Oud 25 mei 2014, 22:29   #19
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Of beter, de opslagcapaciteit van de hersenen wordt zo vroeg en volledig als mogelijk is gevuld met de Koran. Daarna gaat alles wat de moslim hoort het ene oor in en het andere uit.
nou Piero,

al vanaf de zevende eeuw was het zo dat Profeet Mohammed (VZMH) had ontdekt dat alle arabische moslims uit die tijd al een hoofd hadden, dankzij eeuwenlange genetische degeneratie, die zo klein was dat het al met een Koran barstensvol raakte. En daarom heeft Mohammed dus toen al bevolen om alle andere boeken maar te verbranden als het te koud werd in de avonduren of om met de rook muskieten te verjagen.

Hierom is een westerse kenniseconomie totaal ongeschikt voor rasechte Moslims uit de woestijnen. Bouw mooie ommuurde Sharia wijken voor ze met grote moskeeen en een grote bibliotheek waar in alle rekken maar een boek staat: de Koran. Die moslims kunnen dan maar gewoon geiten en schapen kweken in die Sharia wijk en zo lekker seksen ermee en geld verdienen. Zo deden zij dat immers duizenden jaren lang en ze waren toen zo gelukkig en gelovig.

dewanand
hindoe fundamentalist

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 25 mei 2014 om 22:30. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline  
Oud 28 juni 2014, 19:55   #20
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

AVV.VVK's schermafbeelding

Standaard

Hadden jullie soms iets anders van onze geliefde moslimbroeders verwacht?

En dan zeggen dat we racistisch zijn als we geen Islam in Vlaanderen willen!
AVV.VVK is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be