![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik ben tevreden dat ook nieuwe Belgen zich achter het "Vlaanderen onafhankelijk" programma scharen van de N-VA.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() "Joods-Christelijke waardes behouden" doet me denken aan voorpost. Overigens heb ik het nooit gehad voor religieuze partijen, geef mij maar liever een seculiere
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ja, dankje wel om aan te vullen. Wat me behalve de standpunten heeft overgehaald is Zuhal Demir, een Koerdische politicus binnen de N-VA
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen "Te Deum" in St.-Goedele meer op 21 juli? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() In elk geval lijken ze me vreselijk conservatief:
geen onkuisheid begaan voor de opvoeding van kinderen vinden we de setting man, vrouw en kinderen essentieel Het respect en het ondersteunen van het leven vanaf de moederschoot tot aan de natuurlijke dood willen we bevorderen: m.a.w.: verbod op abortus en euthanasie? Godsdienst moet een plaats krijgen in het publieke debat en mag niet naar de privésfeer verdrongen worden. Christelijke principes worden vastgelegd in de grondwet. De vrijheid van het onderwijs ligt onder vuur. Hoe langer hoe meer gaat de Staat de seculiere normen opleggen. Relatieondersteuning en opvoedingsondersteuning moet gesubsidieerd worden |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mevrouw Demir is een VLAAMSE politica, zij het van Koerdische origine. Ik zou er graag op kunnen stemmen, maar ze staat hier in de région �* part entière nergens op een kieslijst ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha, het eigen volk concept.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is het eerste dat zou moeten afgeschaft worden! Evenals het feit dat bij de ontvangst van de "gestelde lichamen" de kardinalen en de vertegenwoordiger van het Vaticaan vlak na de leden van het koningshuis komen en dus hoger in de rangorde staan dan de voorzitters van Kamer en Senaat en de ministers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kun je hiervoor een bron geven? Want ik hoor dit vaak maar zonder bevestiging
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Neen niet echt, maar ik ben altijd voorzichtig met rechts georiënteerde partijen. En toen ik las dat er een Koerd(ische) bij zat en hun plannen ook verdomd goed zijn, was ik verkocht
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Turkenpartij is vooral de SP.A, duidelijk zichtbaar in Gent. Pvda is vooral een allochtonenpartij
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Voor jou een Vlaamse, voor mij een Koerdische met de Belgische pas
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |