![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
misschien zijn ze wel door niet eens dood of gaat het om een palestijnse afrekening om Israël in een slecht daglicht te stellen, je filmpje geeft geen enkel van deze antwoorden. Mijn filmpje laat duidelijk zien dat er 'doden' meermaals uit de doden opstaan... btw beelden van de bekogeling zijn er toevallig niet bij zeker...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af wat de zwarte rookwolken zijn die zo langs de rand van het camerabeeld voorbij komen. Maar net zoals met die 2 jongeren die zichzelf bakten in een Parijse hoogspanningscabine, wat was er vooraf gegaan...
![]() |
![]() |
#543 |
Minister-President
|
![]() Moet het duidelijker voor de ongelovige thomassen? De video van het idf die een palestijnse tiener zn rug breekt met stenen, een journalist doodschiet, een geblinddoekte palestijn in de voeten schiet van een meter afstand,..?
Ah t zijn maar arabieren he.. dat is waarom jullie dit ok vinden |
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok vind ik dat niet, vergis U daar niet in. Maar ik zie wel los door het agitprop en pallywood gezeik. Men (en dan bedoel ik alle betrokken partijen) laat alleen stukjes van het verhaal zien die het gewenste resultaat geven.
Filmpjes met palestijnse attrociteiten zijn ook legio hoor. Van onthoofdingen, via stenigingen, tot mensen achter motorfietsen slepen, ook niet te ontkennen nietwaar. Bof, ik ben er me maar al te zeer van bewust dat het allemaal onfris is ginder. Maar ik prefereer dat onfrisse dan ginder te laten en niet te importeren.
![]() |
#545 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals altijd gaat het gevolg aantonen dat er iets totaal anders aan de hand was, bijvoorbeeld een Palestijnse schutter.
Afijn, het moet zeker onderzocht, zoveel is zeker. Maar wat mij opvalt is hoe een gedoe hier rond wordt gebreid, terwijl geen haan kraait naar de tientallen executies door de Hamas in Gaza, laat staan de massale afslachting van kinderen door Assad's leger, inclusief Palestijnse kinderen. Maar ja, het is pas interessant wanneer Israel betrokken 'zou kunnen zijn'. Toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan kom ik zeker in actie.
![]() |
![]() |
#547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Jaja, jullie horen het goed: die twee jongens hebben het allemaal aan zichzelf te danken. Ze zullen vast met stenen hebben gegooid. Hoe durf je met stenen te gooien naar de bezetter ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Verloren moeite dus. nb: dit is geen alleenstaand geval: via Jewish Voice for Peace (toch onverdacht, zou ik denken) krijg ik bijna wekelijks zo'n berichten, waarvan veel gevallen nog veel schrijnender dan dit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik pleit dan ook voor een Palestijnse staat , want dat kan gewoon naast de al bestaande Israëlische. Het idee "ze hebben Jordanië " is kletskoek van het eerste uur .
![]() |
![]() |
#551 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je dat onfrisse "ginder laat", hoe kan het daar dan ooit veranderen, als de wereld er niet met zijn neus bovenop blijft zitten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Miauw! : 20 mei 2014 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen we niet gewoon met ze alle gezellig concluderen dat zowel Israël als Palestina stout zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad. Stel je voor: de helft van België wordt aan een volk gegeven dat ons land opeist omdat hun verre, verre voorouders hier duizenden jaren geleden woonden en hier een heiligdom hadden staan, en wiens god hen ons land beloofd had. Ze krijgen de helft, zijnde Vlaanderen, en dan zouden de Vlamingen niet mogen protesteren als hun dorpen worden verwoest en ze worden verjaagd, "want ze hebben nog altijd Wallonië".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het feit is dat een groepering als Hamas gewoon een terroristische groepering is die kinderen als schild gebruikt, en aanslagen pleegt. Het leger van Israël doet dit ook dus ze zijn allebei stout. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja , want het schijnt zelfs dat deze Palestijnse jongeren in staat zijn om met het werpen van stenen door het pantser van een tank, 300 meter verderop, heen te gooien! levensgevaarlijke lui. Zij vormen een enorme bedreiging voor het goed gefinancierde en ervaren Israelische staatsleger. Het is dan ook volledig rechtvaardig dat zij hen neerknallen.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 20 mei 2014 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen als schild?? Uit elk onderzoek door buitenstaanders blijkt dat dit helemaal niet het geval is. Hamas heeft namelijk geen flauw idee waar en wanneer Israel zal toeslaan. Van rechtstreekse vuurgevechten tussen hamas en het IDF was bv bij Operatie cast lead nauwelijks sprake.(tot grote frustratie van IDF soldaten). Mijn vraag is : Op welke informatie baseert u het idee dat Hamas altijd human Shields gebruikt ?
![]() |
![]() |
#559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.icahd.org/ Dat zijn Israëliërs die wel zelf nadenken.
![]() |
![]() |
#560 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schreef "sinds de oprichting van de VN"