![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De perfecte omschrijving van la belgique.
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar blijf je dan met je stompzinnige persoonlijke aanvalletje???? Ik promoot waardig werk voor iedereen en ik promoot het activeren en de profiteurs eruit halen bij de werklozen en ik promoot andere excellente profiteurs eruit halen zoals de huiseigenaars met een leefloon |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Sociale woning is niet alleen voor armen, het bedrag dat je mag verdienen ligt zeer hoog: drie �* vijf keer de armoedegrens. Goedverdieners sociale woningen geven, dat noemt men sociale mix. En de armen zet men zes jaar op een wachtlijst.
Voedselpakket dat is peanuts. Wat is winterhulp? Verwarmingskosten? In mijn onderkomens had ik ofwel elektrische verwarming ofwel gas, dus ik kreeg niets terug omdat het geen olie was. Pech. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat alleen maar sossen besturen met het geld van anderen, is alleen maar een hilarisch belachelijk cliché. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 mei 2014 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() De anderen vinden het niet eerlijk dat hun solidariteit misbruikt wordt. Daarom gaan ze rechtser stemmen. De hangmatters daarentegen, zijn grote voorstanders van de sossen. De artiesten ook, die hebben een voorkeurstarief en subsidies van de linksen. Die sociale liefde lijkt me een eigen belang zaak te zijn. Eigen zak eerst, zo ken ik ze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Zal ik eens een voorbeeld noemen van N-VA geneesheren in ziekenhuizen?
We maken een spin-off, doen jarenlang onderzoekswerk, krijgen subsidies en als ons onderzoek een succes word, trekken we alle onkosten en "geïnvesteerd geld" af. De winsten gaan in een trust firma met roots in.... raad eens even. En voor Leuven is er in 2007 beslist dat er, onder het mom van innovatie, een forse uitbreiding moet komen van spin-offs. http://www.uzleuven.be/geschiedenis Citaat:
Laatst gewijzigd door subocaj : 21 mei 2014 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Je jaloersheid tegenover eigen huisbezitters is duidelijk. Je onwil om te werken ook. Misschien ligt het aan je luiheid en gebrek om iets op te bouwen? Als dat dan ook genetisch bepaald is, dan zal je ook het huis van je grootouders of ouders niet erven. Ik begrijp je frustratie, maar dat is dan weer het verhaal van de krekel en de mier. Ik vrees dat jij een klagende krekel bent. Waarom wil die mier niet met mij delen? Boehoe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze alle sociale woningen uitsluitend aan mensen zouden verhuren die geen nagel om aan hun gat te krabben hebben , gaan alle huisvestingsmaatschappijen binnen de kortste keren failliet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soiciale woningen zijn er niet alle e n voor werklozen. Ma ar ze betalen wel veel minder. Ik betaalde indertijd 12000 fr. een werkloze 5000fr. Tel dat verschil maar eens bij zijn uitkering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Je kan er niet van leven, je kan er zeker niet GOED van leven, en beweren dat je er ZEER GOED kan van leven zijn absolute nonsens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb als dopper na zes jaar op de wachtlijst een sociale woning geweigerd die me 310€ kostte tegen 275€ voor mijn appartement met 1 slaapkamer meer. In 2006 was dat. Ook al omdat ik geen zin had in een verhuis met verhoging van huur. Die beslissing is me duur opgebroken. Zes maand later kreeg ik een uitzettingsbevel wegens afbraak van mijn bouwval. Dan ben ik weer eens een tijdje adresloos geweest tot ik terug iets betaalbaars vond of op de limiet van betaalbaar, 450€, alles in met een dop van 850€ ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 21 mei 2014 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al dat water naar zee dragerij moet maar eens ophouden. Dat maakt de SZ de facto onbetaalbaar. Zes zeven jaar wachttijd als je woonproblemen hebt, dat wordt als normaal beschouwd en dat zeggen je ze ook zo in je gezicht, die lui van de huisvestingsmaatschappijen. In feite is het pervers. Obsceen. Na de oorlog is alles ingezet, het grootste pak van de subsidies, op eigen huisbezit. Het heilige eigen huisje. Met als gevolg dat de huurmarkt voor sociale woningen bijzonder krap werd.Steek dan nog de helft bemiddelden erin en je hebt een woondrama voor behoeftigen. Ok sinds kort zijn er huursubsidies ingevoerd voor de wachtlijsters. Ik heb dat pijnlijk gemist... Laatst gewijzigd door eno2 : 21 mei 2014 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Met 1000€ per maand leef je niet. Je overleeft met oude kleren, in een ongezonde woning, met junkfood en als het even kan zo lang mogelijk zonder persoonlijke hygiëne, geneesmiddelen en enige vorm van ontspanning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |