![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het land leeft echt nog in de Middeleeuwen.
Iraanse dubbers van 'Happy' in de cel voor vulgariteit Ocharme die jonge mensen die naar een beetje vrijheid snakken.... . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Je zou er van versteld zijn hoe "modern" dat land is, hoor!
Waarmee ik natuurlijk niet wil beweren dat deze arrestatie inderdaad wraakroepend en belachelijk is. Laatst gewijzigd door Miauw! : 21 mei 2014 om 08:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk, dit is een mooi voorbeeld van hun 'moderniteit'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is er inderdaad zw�*�*r over, en wat hun opvattingen over "zedelijkheid" betreft, hebben ze nog een l�*nge weg te gaan. Maar als ik echt zou moeten kiezen, zou ik als vrouw toch nog liever in Iran dan in Saoedi-Arabië leven, nochtans een dikke vriend van het Westen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou ook liever als kindje bij Dutroux zijn dan bij Robert M. Relevantie? 0,0.. Zowel Iran als Saoedi Arabië zijn bavianenlanden, bij de een zijn de bavianen alleen nog net wat achterlijker dan bij de ander. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() That sums it up.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() De relevantie is dat het westen op een heel andere manier omgaat met die twee landen. Met SA onderhoudt de VS goede banden, Iran leggen ze sancties op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() u had uw ogen opengetrokken in Iran van 1978.
jammer genoeg kwam er een geforceerde revolutie en de deur stond open voor Ayatollahs Zij hebben het land dan weer naar het tijdperk Mohammed gesleurd. Jammer want Iran had een stevig land kunnen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is nu ook met Turkije bezig, zij het op een subtielere manier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vrouwtjes zien er gezellig, lekker en happy uit. Wanneer brengen we eens 'staatsbezoek' aan dat land @Atoon, gezellig de feestjes afschuimen en wat Iraanse vrouwen leren kennen? Boek ik twee ticketjes voor ons @Antoon? Kunnen we ginds lekker verbroederen en het is tevens een 'uitvlucht' om niet te gaan stemmen dit weekend! ![]() Wat denkt U? Om aan Uw wensen tegemoet te komen kunnen we met de bus via Syrie en de Golan naar Het Beloofde reizen. Een all in pakket als het ware, pilletjes tegen misselijkheid en een serieze doos immodium incluis, just in case... Laatst gewijzigd door zonbron : 21 mei 2014 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan U van Iran helemaal niet beweren, het ontbreekt U duidelijk aan enige cultuur, inzake Iran. Tip: ze maken prachtige films, een aanrader voor de beginnende Iran-fan. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 21 mei 2014 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW, in Iran mag men blijkbaar gebruik maken van youtube, in het land van onze bijna Europese (EU) NAVO-partner Turkije is dat niet het geval. Toch opvallend, steeds opnieuw die eigenaardige Westerse dubbele standaarden.... Ik vraag me af @Antoon, heeft de Iraanse politie zelf de Westerse pers op de hoogte gebracht van dit vreselijk dub-incident? Laatst gewijzigd door zonbron : 21 mei 2014 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iran 'releases' dancers from Pharrell Happy tribute video
https://www.youtube.com/watch?v=ITHo8_znMUQ http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-27509813
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SA is dan ook niet bezig met het proberen maken van kernwapens en Iran wel...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ondertussen nog steeds 0,0 bewijs van een Iraans programma. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Burgemeester
|
![]() De wereld veroveren zoals WOI, WOII, Koude Oorlog, is niet meer. Als Iran (of Noord-Korea) een radioactieve bom lanceert pleegt het zelfmoord!