![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zondagavond zal evenwel blijken dat ze gewonnen hebben, maar dat de score rond 30% schommelt. Laatst gewijzigd door Henri1 : 22 mei 2014 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb fameuze bedenkingen bij de "wetenschappelijke studies" van een heleboel "wetenschappers" met bekende namen. Het zijn namelijk altijd dezelfden wiens "studies" de wereld worden ingestuurd. Ik sta middenin het veld en kijk uit mijn eigen ogen, terwijl wetenschappers met de ogen van regime kijken, én er bovendien door betaald worden. Ik werd niet geïndoctrineerd in één of andere unief en hechtte altijd al meer geloof aan de cijfers van een ex.hoofd van de rijkswacht (wiens cijfers geheim moesten blijven) dan aan die van regimewetenschappers. De geschiedenis gaf mij trouwens gelijk.
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd even plezant, Henri first.
#104 | ||
Minister-President
|
![]() Neen, het feit dat hij geen enkele argumentatie levert en die studie compleet negeert.
Citaat:
Ik heb zelf ook kritiek hoor op de manier waarop universiteiten gefinancierd worden. Wiens brood men eet, diens woord men spreekt gaat zeker op in bepaalde gevallen. Maar generaliseer dat niet naar élke studie. Citaat:
Ik durf nu toch zeggen dat ik als aanhanger van de Oostenrijkse school niet meteen klakkeloos overneem van wat mijn proffen mij zeggen. De Oostenrijkse school wordt bijvoorbeeld niet onderwezen (slechts hier en daar eens kort vermeld). Als iedere universitair geïndoctrineerd wordt, waarom bestaan er dan überhaupt nog zo'n grote meningsverschillen omtrent economische theorieën? Dat de cijfers van een ex-rijkswacht ooit eens correcter waren dan die van 'regime'wetenschappers, bewijst an sich opnieuw niets.
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 mei 2014 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dat is pas representatief. Eerlijk gezegd vind gezien het leespubliek van KNACK kennende deze uitslag ondermaats voor NVA. Laatst gewijzigd door speurneus : 22 mei 2014 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zijn het er dan misschien twee?
![]() Laatst gewijzigd door speurneus : 22 mei 2014 om 16:28. |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Simpele zielen zijn er hier in overvloed blijkbaar.
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Iedereen die iets van statistiek kent weet dat de survey, in tegenstelling tot de grootte van de steekproef, het belangrijkste element is in een opiniepeiling. |
|
![]() |
![]() |
#111 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een internetpeiling... *zucht*
|
![]() |
![]() |
#112 |
Europees Commissaris
|
![]() Internetpeiling indeed. Absolute cijfers zijn in dit geval waardeloos.
Toch zijn er twee belangrijke conclusies aan te verbinden. 1. Hoe hoger opgeleid, hoe groter de kans dat je voor N-VA stemt. 2. Hoe ouder je bent, hoe groter de kans dat je voor N-VA stemt. Laat dat effe doordringen, dan moet ik de woorden "verstand" " en "ervaring" niet gebruiken.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 22 mei 2014 om 17:54. |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verslagen door een minus habens . T'is godgeklaagd. ![]() De wereld is om zeep. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 22 mei 2014 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
#114 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() Wat een argumentatie.
#116 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb geen statistiek gestudeerd, dus kun je nu niet gewoon antwoorden op mijn vraag? En die was, kort samengevat: hoe groot ongeveer is het percentage deelnemers dat akkoord gaat om mee te doen en dan toch leugenachtige antwoorden geeft? Dat zou jij toch moeten weten?
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar alsof dat het enige probleem zou zijn . ![]() |
|
![]() |
![]() |
#118 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn ervaringen zijn even realistisch, en van alle universiteitsstudenten die ik ken of gekend heb, zowel uit "mijn tijd" aan de univ als daarna, heb ik er welgeteld TWEE gekend die Vlaams Blok/Belang stemden. Normaal mag je de privacy van de mensen niet te grabbel gooien, maar in dit geval kan ik gerust namen noemen, want dat waren Filip Dewinter en Joris Van Hauthem.
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#120 | |