![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Droom maar verder van uw utopie. We zullen gewoon verder met België gaan zonder rekening met de Vlaamse minderheid die de splitsing van het land wil. Zoals nu in andere woorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#742 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen grotere strategische fout dan bepaalde maatschappelijke ontwikkelingen negeren. Je behoudt België niet door te doen alsof er geen andere krachten bestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#743 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#744 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#745 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inzoverre het VB racistisch was, en dat was het, was een cordon niet zo'n slecht idee. In elk geval werkte het merkwaardig goed. Of het nu nog aangewezen is? Ik vind van niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#746 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#747 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op lange termijn is België niet houdbaar. Maar links heeft geen andere keuze dan zich unitair op te stellen, het is dat, of de pletwals van de sociale afbraak over zich heen laten rollen. Kijk, ik ben separatist. Maar ik vind de verdediging van de welvaartsstaat ook belangrijker als puntje bij paaltje komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() In plaats van een "bedankje" krijg ik weeral gescheld naar mijn hoofd? Ik VERDEDIG "de joden" tegen Garry, die inderdaad "de joden" erbij gesleurd heeft in een topic dat daar niets mee te maken heeft. Tot twee maal toe verdedig ik hen zelfs! En d�*t zou "Israël bashen" zijn??? Nu weet ik wel héél zeker wie hier de trol is! ![]() Geen aandacht meer besteden aan dit zielig individu lijkt me dan ook verreweg het beste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je zegt: de blanken hebben het griepvirus op het Amerikaanse continent geïmporteerd, en dat heeft daar voor zware problemen gezorgd voor de inheemse Indianen, dan is dat toch geen racisme ? (het is trouwens feitelijk waar!). Het is ongelofelijk hoe we nu bijna genetisch allergisch geworden zijn voor elke vorm van referentie naar etnische verwijzingen als het over zekere etnische groepen gaat, en helemaal niet als je equivalente uitspraken toepast op blanken !
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 mei 2014 om 04:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#750 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#751 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, problemen met immigranten aankaarten noemt men in dit land racisme. Vreemdelingen boven eigen volk stellen, noemt men positieve discriminatie. Halleluja.
![]() |
#752 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jullie vernieuwingslust, die in feite vernielingslust is, wordt afgeblokt. In jouw geval:dubbel afgeblokt (gezien het cordon) Laatst gewijzigd door eno2 : 23 mei 2014 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk werkte het niet, daar het primaire doel totaal mislukt is. Door uitsluiting wou men de opvattingen van het Vlaams Belang ook marginaliseren. Juist dat laatste is helemaal niet gelukt. Niet echt verwonderlijk, daar men gedachten niet met een gedachtepolitie bestrijdt. Je vecht ideeën aan met ideeën.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#755 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#756 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#757 |
Schepen
|
![]() Vlaams Belang krijgt voor alle drie mijn stem, logisch toch. Velen zullen denken, dat is toch een verloren stem, dat kan ook gezegd worden van alle andere, waar men op voorhand weet waar dit eindigt, in toegevingen aan Wallonië. Om een politiek korrect beleid te voeren, om de islamisering binnen te halen enz....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#758 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#759 |
Schepen
|
![]() Na het bekijken van dit filmpje van gisterenavond is mijn keuze vlug gemaakt, VB dus.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...enrondeDeWever |
![]() |
![]() |
![]() |
#760 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |