![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
Bekijk resultaten enquête: Waarom stem jij niet op B.U.B.Belg.Unie ? | |||
1. Ik hou van politiek. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 13,79% |
2. Er is een gedoogbeleid voor degenen die niet gaat stemmen. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,45% |
3. Ik vind Maggie De Block heel lief. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,90% |
4. Ik ben een separatist. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 34,48% |
5. Ik verfoei de Belgische driekleur. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 37,93% |
6. Ik hou van mijn land. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,34% |
7. Ik hou van communautair gezever. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,24% |
8. Ik ben pro blokkeringspolitiek. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,34% |
9. Ik kies voor een negatieve stem. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,34% |
10. Ik stem niet op mezelf. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,90% |
11. Ik stem graag op coherente partijen. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,24% |
12. Ik hou van democratie. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,24% |
13. Ik weet waarom. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,24% |
14. Een ongeldige stem of een blanco stem is een slimme stem. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,90% |
15. Ik heb wel beters te doen dan te gaan stemmen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,90% |
16. Ik ben anti Europa. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,34% |
17. Ik ben vaderlandshatend. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 13,79% |
18. Roma zijn welkom. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,45% |
19. wtf= B.U.B.Belg.Unie ? |
![]() ![]() ![]() |
13 | 44,83% |
20. Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,90% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier nog niemand tegengekomen die zichzelf voorstelde als "leider" van B.U.B.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Uw afkorting is overbodig en maakt dat de volledige naam Belgische Unie/Union Belgie Belg.Unie verschrikkelijk is.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 22 mei 2014 om 18:40. |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie wordt ook wel "de hofnar" genoemd ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze het niet goed voor hebben met de mensen.
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Omdat de BUB een farce is. L'onion fait la farce.
|
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jesus houdt van jou. Verwacht geen liefde van politici. Diegenen die politici wensen die het goed voor hen voorhebben rekenen op politiek cliëntelisme.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie ?
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb de leden van deze partij hier al bezig gehoord. Voor mij een reden om er nooit ofte nimmer op te stemmen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat die leden van B.U.B. ondertussen niet op een N-VA lijst figureren ?
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan natuurlijk niet uitsluiten dat ze op een dag het licht gaan zien en écht met het land gaan inzitten.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Laatst gewijzigd door Rahowa : 25 mei 2014 om 08:59. |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hoeveel parlementszetels heeft de BUB eigenlijk gehaald?
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar natuurlijk heeft de B.U.B. een groot probleem: haar gedachtengoed wordt meer en meer ingepikt door de PVDA. Dat moge blijken uit de reacties van Peter Mertens op zijn grote doorbraak: "Raoul Hedebouw en Marco Van Hees laten zich niet stoppen door een taalbarrière en zullen in het federaal parlement onze stem vertolken. ... Straks mag ik als nationaal voorzitter van onze fractie naar de Koning." Communisten die het gat van de Fluppe lekken, hoe moet B.U.B. daar in hemelsnaam tegen op tornen met haar Napoleonistisch gedachtengoed?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=fonne;7162398]Ondanks dat willen we toch graag doctor Bruno Yammine feliciteren met zijn verkiezingsuitslag, zonder dewelke de B.U.B totaal kansloos zou geweest zijn voor de nakende regeringsdeelname. Met 72 hele voorkeursstemmen behaalde hij een prachtige voorlaatste plaats in Vlaams-Brabant.
Maar natuurlijk heeft de B.U.B. een groot probleem: haar gedachtengoed wordt meer en meer ingepikt door de PVDA. Dat moge blijken uit de reacties van Peter Mertens op zijn grote doorbraak: "Raoul Hedebouw en Marco Van Hees laten zich niet stoppen door een taalbarrière en zullen in het federaal parlement onze stem vertolken. ... Straks mag ik als nationaal voorzitter van onze fractie naar de Koning." Communisten die het gat van de Fluppe lekken, hoe moet B.U.B. daar in hemelsnaam tegen op tornen met haar Napoleonistisch gedachtengoed?[/[quote] Een BUB deerne kan misschien iets anders doen met de Fluppe... |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik mis de optie "het parlement zit toch al vol narren, een meer zal het verschil niet maken"
|
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat ze na iedere smadelijke nederlaag gaan roepen dat de stemming vervalst is.
|
![]() |