![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() En de eerste doelstelling is al bereikt: overal opkomen in België. De tweede is minstens 50.000 stemmen in het hele Rijk. En de derde houden we nog even voor ons.
![]()
![]() |
#123 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent heus wel innovatief als je van armste land naar motor van de wereldeconomie gaat. Je loopt een beetje achter op de innovatie in China. Lees en geniet: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook al levert hem dat dan goede punten op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees liever mijn post over de innovatie in China. Maar het liefste wat jij doet, is objectief materiaal dat jou niet goed uitkomt. negeren. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 mei 2014 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het je kan troosten: ik kamp met het omgekeerde probleem: ik vind het zo jammer dat de rechtse partijen separatistisch zijn.
![]() |
![]() |
#129 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zeer goedkope werkkrachten en het ontbreken van elke vorm van millieubeleid is even winstgevend als goudklompjes oprapen van straat. Door 'reverse engineering' eigenen zij zich technieken en producten toe die door investeringen in het buitenland zijn ontwikkeld. http://www.digitaltrends.com/cars/fo...-f-150/#!P5o0P |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat de RTBF zegt interesseert mij geen bal. Partijen die herdenkingen organiseren voor genocidaire en imperialistische koningen kunnen we gerust als extreem-rechts beschouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil dat dan wel zeggen? In Franstalig België wordt om de haverklap gegoocheld met de term "les partis démocratiques", maar mij een raadsel wat het eigenlijk betekent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogal wat Vietnamezen blijken niet zo gelukkig te zijn met wat die 'innovatie in China' voor hén betekent.
Gelukkig is het algemeen geweten dat de Vietnamezen als puntje bij paaltje komt niet veel meer dan egoïstische racistische fascisten zijn. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 mei 2014 om 21:05. |
![]() |
![]() |