![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Report: Brussels Attack Possible 'Targeted' Hit on Israelis Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom dan de anderen gaan neerschieten?
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Camouflage van de originele hit: zie http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=293
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn niet veel gegevens van binnen, daarom vraag ik me nog steeds af of er niets meegenomen is. Hij had trouwens ook met z'n pistool kunnen vuren, daar had hij niet speciaal een automatisch wapen voor nodig, of er moest al gewapende tegenstand zijn geweest, maar daar is ook niets van te zien. In ieder geval iemand die er de weg weet.
![]() |
![]() |
#306 |
Minister
|
![]() De vrees bestaat dat de man opnieuw zal toeslaan. De Standaard en Het Nieuwsblad vernam in gerechtelijke kringen dat, behalve Joodse doelwitten, ook politie en leger een doelwit kunnen zijn. Zowel politieagenten als militairen krijgen de raad om extra op hun hoede te zijn.
Belgische speurders noemen het spoor van een gerichte afrekening met het Joodse paar echter weinig waarschijnlijk. Het stel was toevallig in het museum aanwezig. Volgens De Morgen werken ook de Israëlische autoriteiten mee aan het onderzoek, ook in België. Speciale leden van de Israëlische inlichtingendiensten zijn overgevlogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Minister
|
![]() Volgens de twee dochters van het echtpaar waren ze in het buitenland om hun 18 huwelijksverjaardag te vieren:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien het politiek gedoe is (indien!) zijn de officiele media hier de laatste die ik enige vorm van waarheid toebedeel!
Opnieuw echter: dit is alleen maar mijn mening. Trouwens waar blijft onze vriend Dixie hier? Hij die altijd zo gung-ho zijn "instituut & Co" verdedigt. Verschwunden? Wat die huwelijkviering betreft: het ene sluit het andere niet uit. Maar uiteraard medegevoelens voor de kids: moge hun ouders RIP.
![]() |
#309 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat weet jij daar nou van? Geen bal. Noppes en nada. De moslim-moordenaar Merhat ging precies op dezelfde manier tewerk toen hij joodse kinderen executeerd. Brussel is een stad vol moslims die joden haten. Merhat was voor zijn moordpartij nog in Brussel. Belgie is het land met het relatief grootste aantal moslims dat gewapende terreur verspreidt buiten Europa. Maar ho, je mag niet in die richting denken, want dan komen de weirdos, die van geen kloten weten, maar wel hoe een terrorist tewerk gaat. En die uiteraard in bed liggen met moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
AANVULLING: L*l ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 27 mei 2014 om 12:02. Reden: aanvulling |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik geloof dus eerder in een gerichte en geplande "liquidatie", als jij wil geloven in een puur antisemitische terreurdaad, is dat jouw goed recht natuurlijk. Hopelijk komt men er ooit het fijne van te weten en wordt dit geen doofpot-operatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Dat is toch allemaal geen reden om onmiddellijk te stellen dat het om een antisemitische daad ging. Hoe kan men dat immers weten? Er is immers niet bekend over het motief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opletten achter in de klas! Er is al iets meer bekend dan wat U denkt. Tip: lees wat meer in (en over) dit topic.
![]() |
#316 |
Europees Commissaris
|
![]() Of ze daar nu "puur toevallig" waren of er iemand moesten ontmoeten: feit is dat hun moordenaar heel goed wist dat ze daar waren. En wanneer ze er waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Burger
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en OFF TOPIC trollen en constant over Joden beginnen in topics die er niets mee te maken hebben en nu niets...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |