![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er voldoende ondernemingen overgebleven zijn om de Sociale Zekerheid te financieren. Bij een Di Rupo II voorzie ik een uittocht van heel wat bedrijven en la Belgique zal een allesbehalve aantrekkelijk investeringsoordworden. Magnette heeft de mond vol van "comme en France", wel het zal op economisch vlak hier inderdaad dan worden zoals in la France: miserie. PS model = PIGS model.
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tussen 2010 en 2014 zaten ook 4 jaar. En in 2019 moeten er vele coalities gemaakt worden. De tjeven kunnen wel eens in vele gemeenten aan de kant gesmeten worden. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"djimi" is natuurlijk 'jullie' niet, maar als "djimi" het voor het zeggen had, dan duurde de 'regeringsloosheid' van het Heilig-Federale Apenland Der Vaad'ren tot Het Einde Der Tijden. Wat maakt 1 (één) regering minder nu eigenlijk in feite uit? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#67 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
CD&V: Het grove merendeel van de oude mensen in de samenleving, die echt katholiek zijn opgevoed, stemt CD&V omdat het hen altijd zo is opgedragen. Van die 76 jarigen die nog amper kunnen stappen en de standpunten van CD&V niet eens kennen. Mijn grootvader is er 1 van SPA: Werklozen, migranten en mensen die weinig verdienen Groen: de jeugd die nooit een cent belastingen heeft betaald en totaal niet weet wat het leven kost. Laatst was er een poll bij mensen tussen 16 en 18 jaar waarbij 60% op groen stemde. Ik vind groen een partij voor vreselijk naïeve mensen |
||
![]() |
![]() |
#68 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik ben zo niet, want ik besef dat bij de NVA kiezers een breed gamma aan kiezers zit: conservatieven, nationalisten, racisten, liberalen, politiek niet-geïntresseerden en ga zo maar door... |
|
![]() |