![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Miauw! : 27 mei 2014 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vraag is wat heeft een discussie over homoseksualiteit te doen met de Habsburgers , Hohenzollern , Pruisen en Oostenrijk-Hongarijers . Ik ben niet begonnen over Freud , ik ben mee met mijn tijd , de oerwoudbewoners van Midden-Europa interesseren mij niet .
![]() |
![]() |
#343 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De oerwoudcultuur is trouwens de basis geweest van het marxisme en nazisme .
Van achterlijkheid gesproken . En wat cultuur betreft , begin niet over die baardvrouw uit Oostenrijk van het eurosong .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 27 mei 2014 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Banneling
|
![]() De homo's als seksverslaafden worden duidelijk geklopt door het gemiddelde gezin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Minister-President
|
![]() Als heterovrouwen, lesbiënnes en homo's een goeie sexuele appetijt hebben, zijn het sexverslaafden; bij heteromannen noemt men dat gezonde goesting.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Tenzij sojascheuten , eet ik graag , hetero's kunnen een half uur wachten op seks , seksverslaafden 5 minuten en ze vliegen op elkaar . Ik mag er niet aan denken .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 27 mei 2014 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kom af met een wetenschappelijke studie .
![]() |
#349 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Geslachtsziekten , liesbreuken , dit is nog erger dan drugsverslaafden .
![]() |
![]() |
#350 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben dus onverdraagzaam en geschift .
![]() |
![]() |
#351 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat zijn hardwerkende Vlamingen, hé. Die hebben geen tijd voor seks. In de Vlaamse religie is genieten trouwens een zonde. Vandaar ook al dat spaargeld op onze boekjes: met dat geld zouden we anders toch maar plezante dingen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom die minachting voor Oostenrijk(st)er ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was dat n nu zo moeilijk ? Wel eerste link : "http://www.knack.be/nieuws/gezondheid/homo-s-hebben-gevarieerd-seksleven-maar-vrijen-niet-altijd-veilig-vub/article-normal-143525.html" even doorgenomen en er staat niks in die summiere beschrijving van conclusie in dat homo's seksverslaafden zouden zijn. Ik vermoed dat jij over de extended versie beschikt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je vergeet het papillomavirus en zijn vele varianten ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |