![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#323 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat bepaalt het rechtssysteem wanneer er een grondwet, consensus, staat, akkoord, één dominerende rechtsschool is, enz. enz. Ik heb daar niets over te zeggen, hoor. Hier is dat ook het geval. Wat voor steen (kogeltje) en wat voor wapen mag gebruikt worden in vervolgingen van criminelen enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Europees Commissaris
|
![]() U kan gewoon op Wikipedia beginnen, zoals ik zei, het is tegenwoordig de doorgankelijke visie van de meeste historici dat het concept 'Duistere eeuwen' volledig foutief is. Lees wat over Karolingische Renaissance, over het monasticisme in Ierland. Lees wat van Edward Grant en Ronald Numbers. Blijf ver weg bij Jacob Burckhardt.
![]() |
#325 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. Hindoeïsme is een polythïstische godsdienst. Hoe kan je dat rijmen met die ene allah van jullie? 3. Man, er is werkelijk geen enkel bewijs dat de islam bestond voor de 7de eeuw. ABSOLUUT GEEN ENKEL! Bewijzen graag... 4. De mens is een gevolg van millenia evolutie...De mens is een dom ding, even belangrijk voor de natuur als al de rest. Wij zijn absoluut niet anders dan enig ander dier op deze planeet. Het enige dat ons zo uniek maakt is onze intelligentie...
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 28 mei 2014 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Christus schreef in het zand, stuurde de menigte weg met 'Wie zonder zonden is, werpe de eerste steen.', en zei 'Ook Ik zal U niet veroordelen.'.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 28 mei 2014 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2 - Machtslust en het verwerpen van islamitische tolerantie en beschaving. Weet je waarom je modern Spanje in het zuiden verkeersborden op de snelle wegen ook in het Arabisch te zien krijgt? Ze willen een breuk creëren met dark ages. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gebruik a.u.b deze link: http://antwerpen.bibliotheek.be/ Als ik het daar kan vinden, dan vertrek ik nu naar de bib. Laatst gewijzigd door porpo : 28 mei 2014 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2 - In essentie zijn alle polytheïstische religies, monotheïstisch. Je hebt steeds één God, en goden. Geen religie met meerdere Goden, bestaat er. 3 - Belangrijkste bewijs is de Koran. Alle religies zijn in essentie monotheïstisch. En "Children are born believers in God, academic claims " (dus niet believers in Gods". 4 - En dat is waarom de mens volgens jouw overtuiging een sprookje moet zijn. Hoe komt intelligentie uit dom ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat wil dus zeggen dat alleen de gelovigen mogen stenen werpen. Lees wat over erfzonde. En daarbij, hoe verzoenden de kerk deze uitspraak met "denk niet dat ik gekomen ben om de Wet of de Profeten af te schaffen", en waarom geloven ze in andere boeken? Nog iets, Jezus PBUH was slechts een profeet en geen profeet boodschapper, dus een profeet voor Israëlieten en niet een profeet en boodschapper voor de wereld. Zijn missie was een religieuze hervorming en geen sharia want in sharia moesten de gelovigen de Wet en profeten volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om de Noordafrikanen die vanuit Noord Europa jaarlijks met vakantie trekken naar hun 'thuislanden' de weg te wijzen, zo snel mogelijk door 't land te loodsen, zodat ze vooral niet te lang blijven plakken in 't land.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is niet waar, en moest het wel het geval zijn, dan waarom niet in Frankrijk en Noorden Spanje ? En niet iedereen gaat daar naar zijn thuisland. Ondertussen is de meerderheid in dat Noord Europa geboren, dat is hun thuisland.
Laatst gewijzigd door porpo : 28 mei 2014 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aan dit soort halve gare islamocentristen gaan Europese academici nog veel plezier beleven in de toekomst.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
2. Wat is dit weer voor dwaasheid. Polytheïstische godsdiensten hebben net meerdere goden. Dat is de essentie van een polytheïstische godsdienst... Enkel het Hindoeïsme is hierop een uitzondering omdat sommigen geloven dat al die goden een aspect zijn van Brahma. 3. Als ik u artikel lees, lees ik eerder dat kinderen geneigd zijn te geloven. Logisch ook ze hebben nog niet kritisch leren denken. Toen ik klein was geloofde ik ook in Sinterklaas of de paasklokken. Er wordt echter niet gezegd dat iedereen automatisch in de islam geloofd...
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 28 mei 2014 om 14:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() 2 - Meerdere goden, en steeds één God. Laatst gewijzigd door porpo : 28 mei 2014 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |