Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 mei 2014, 12:37   #401
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Aan Mod: Deze homofoob The Syndrome doet aan draden flooding met altijd zijn zelfde onderwerpen

http://forum.politics.be/showthread.php?t=127919 Homofilie = seksverslaving

Is Di Rupo een seksverslaafde http://forum.politics.be/showthread.php?t=201267

http://forum.politics.be/search.php?searchid=2198826 Homo's zij seksverslaafden

http://forum.politics.be/showthread.php?t=202154 Wat is het juiste gat

etc..
Van mijn 110 onderwerpen alhier gaan er 10 over seks , de rest over diverse andere onderwerpen wat mijn creatieve genialiteit bewijst .
Oud 30 mei 2014, 13:17   #402
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Van mijn 110 onderwerpen alhier gaan er 10 over seks , de rest over diverse andere onderwerpen wat mijn creatieve genialiteit bewijst .
Jouw creatieve genialiteit is inderdaad nog veel hoger dan jouw overtuigingscapaciteit.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2014, 19:10   #403
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Jouw creatieve genialiteit valt in herhaling:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=127919
Homofilie = seksverslaving

Je zou dat flooding met draden kunnen noemen.

Wil iemand op het RD drukken aub?
Hij schrijft honderd keer hetzelfde en noemt zichzelf dan origineel-faut le faire!
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2014, 19:40   #404
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolderik De Zeuvende Bekijk bericht
Ochgottekes, de menskes zin ier toch wel chagrienig, zenne! Mo ja, as ge al da zuur in 't echt leve ni kwiet kunt...

En niemand die effkes noar min bron kekt, die Syndrom nochtas gelik gift! Ge moe et mo kunne!
Ze zijn zo jaloers , niemand alhier heeft meer succes met zijn onderwerpen als The Syndrome .
En toegegeven , ik ben creatief , origineel , geniaal en vooral mooi .
Maar wat krijgt ge hier stank voor dank .
Oud 30 mei 2014, 19:44   #405
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Nee zenne, 'n drol op u bord!
Ooit zullen ze zeggen , we hebben The Syndrome nog gekend van op internet .
Ik zal hen niet meer kennen .
Den dikken nekke .
Oud 30 mei 2014, 20:44   #406
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is uw eigen stoef die je ruikt.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2014, 00:39   #407
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een onderzoek van de VUB heeft bewezen wat iedereen al vermoedde , homo's lijden niet aan homofilie maar aan seks .
Ze hebben gemiddeld 50 sekspartners , hetero's zo'n vijftal , ze vrijen veel langer dan hetero's , het dubbele , en ze blijven masturberen tijdens hun relatie , hetero' bijna nooit .
Wat is dat .
Dus homo's zijn geen homoseksuelen, maar seksverslaafden...omdat ze langer vrijen...man toch, uw mening is deze van iemand die te lomp is om hooi te eten.

Maar u gaat me vast helpen om dit te begrijpen, die 50partners, is dat op hetzelfde moment of gedurende hun leven?
Wanneer dit tegelijkertijd zou zijn komen we om van honger en dorst, verschijnen ze nooit op hun werk, laat staan dat ze tijd hebben om zelfs maar naar het toilet te gaan, ze zijn immers constant aan het neuken?

Indien dit gedurende hun leven is, steken heel wat hetero's hen voorbij.

" Ze vrijen langer" is dit tijdens de daad of gedurende hun leven?
Tijdens de daad lijkt me geweldig voor hun partner, moeten veel hetero's misschien een voorbeeld aan nemen, en wanneer het tijdens hun leven is, wat is uw probleem met ouderen die seks hebben?

Hoezo masturberen hetero's niet tijdens hun relatie?
Dat doen ze evengoed, het is namelijk mannelijk gedrag en niet specifiek voor homo's, trouwens, vrouwen doen het ook...hopelijk valt u nu niet flauw!

Laat u me helpen, mannen reageren meestal anders dan vrouwen, mannen willen seks en koppelen dit vaker dan vrouwen los van relaties, punt uit. Dus wanneer het twee mannen betreft, en ze mekaar leuk vinden, gebeurt het dat ze seks hebben zonder dat dit tot gecompliceerde situaties lijdt. Omdat mannen daar anders mee omgaan dan vrouwen, koop eens een boek, misschien steek je nog iets op of is dat gevaarlijk voor homo haters?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2014, 00:41   #408
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze zijn zo jaloers , niemand alhier heeft meer succes met zijn onderwerpen als The Syndrome .
En toegegeven , ik ben creatief , origineel , geniaal en vooral mooi .
Tijd voor uw medicatie?
Oud 31 mei 2014, 00:44   #409
Kaaskoppie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus homo's zijn geen homoseksuelen, maar seksverslaafden...omdat ze langer vrijen...man toch, uw mening is deze van iemand die te lomp is om hooi te eten.

Maar u gaat me vast helpen om dit te begrijpen, die 50partners, is dat op hetzelfde moment of gedurende hun leven?
Wanneer dit tegelijkertijd zou zijn komen we om van honger en dorst, verschijnen ze nooit op hun werk, laat staan dat ze tijd hebben om zelfs maar naar het toilet te gaan, ze zijn immers constant aan het neuken?

Indien dit gedurende hun leven is, steken heel wat hetero's hen voorbij.

" Ze vrijen langer" is dit tijdens de daad of gedurende hun leven?
Tijdens de daad lijkt me geweldig voor hun partner, moeten veel hetero's misschien een voorbeeld aan nemen, en wanneer het tijdens hun leven is, wat is uw probleem met ouderen die seks hebben?

Hoezo masturberen hetero's niet tijdens hun relatie?
Dat doen ze evengoed, het is namelijk mannelijk gedrag en niet specifiek voor homo's, trouwens, vrouwen doen het ook...hopelijk valt u nu niet flauw!

Laat u me helpen, mannen reageren meestal anders dan vrouwen, mannen willen seks en koppelen dit vaker dan vrouwen los van relaties, punt uit. Dus wanneer het twee mannen betreft, en ze mekaar leuk vinden, gebeurt het dat ze seks hebben zonder dat dit tot gecompliceerde situaties lijdt. Omdat mannen daar anders mee omgaan dan vrouwen, koop eens een boek, misschien steek je nog iets op of is dat gevaarlijk voor homo haters?
wat een oerconservatief gelul...
vrouwen willen eveneens seks maar gaan gewoon wat selectiever te werk,in het algemeen

Laatst gewijzigd door Kaaskoppie : 31 mei 2014 om 00:46.
Kaaskoppie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2014, 00:50   #410
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaaskoppie Bekijk bericht
wat een oerconservatief gelul...
vrouwen willen eveneens seks maar gaan gewoon wat selectiever te werk,in het algemeen
Natuurlijk willen vrouwen seks. Maar hun seksueel gedrag is anders. Wanneer je dat niet weet ben je of heel jong, of zit je in het klooster.
Oud 31 mei 2014, 00:57   #411
Kaaskoppie
Banneling

Standaard

Citaat:
Natuurlijk willen vrouwen seks. Maar hun seksueel gedrag is anders. Wanneer je dat niet weet ben je of heel jong, of zit je in het klooster.
dat zei ik dus,jij geeft anders wel de indruk in een klooster te leven...
overigens waarschijnlijk weet je dat niet maar veel vrouwen spelen dat zogenaamde anders seksueel gedrag ook graag uit op mannen zodat ze een gevoel van macht hebben als het gaat om seks,wat natuurlijk een illusie is

Laatst gewijzigd door Kaaskoppie : 31 mei 2014 om 01:04.
Oud 31 mei 2014, 11:58   #412
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Hij schrijft honderd keer hetzelfde en noemt zichzelf dan origineel-faut le faire!
Het scheelt dat je onderwerpen altijd een succes zijn .
Hihihihi
Oud 31 mei 2014, 11:59   #413
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat zei ik dus,jij geeft anders wel de indruk in een klooster te leven...
overigens waarschijnlijk weet je dat niet maar veel vrouwen spelen dat zogenaamde anders seksueel gedrag ook graag uit op mannen zodat ze een gevoel van macht hebben als het gaat om seks,wat natuurlijk een illusie is
Arme jongen...maar hoe noemen de meeste mensen een vrouw met veel partners? Een slet, juist ja... en hoe noemen ze mannen met veel partners? Een echte kerel, een Cassanova, dus is er wel degelijk verschil tussen seksueel gedrag van mannen en vrouwen, wanneer het dan over twee mannen gaat, is het logisch dat seks minder gekoppeld wordt aan relaties dan tussen mannen en vrouwen. Kun je wat mee?

Mooi, dat maakt van homo's echter geen seksverslaafden, ze mogen dan een andere seksuele geaardheid hebben, het blijven mannen, wat niet gelijk is aan niet selectief zijn.

Evenmin betekent het andere seksuele gedrag van vrouwen dat ze " spelletjes spelen" ( dat doen ze niet minder dan mannen doen)of op " macht" uit zijn, hun gedrag betekent evenmin dat ze minder zin in seks hebben dan mannen.
Oud 1 juni 2014, 01:01   #414
Kaaskoppie
Banneling

Standaard

Citaat:
Arme jongen...maar hoe noemen de meeste mensen een vrouw met veel partners? Een slet, juist ja... en hoe noemen ze mannen met veel partners? Een echte kerel, een Cassanova, dus is er wel degelijk verschil tussen seksueel gedrag van mannen en vrouwen, wanneer het dan over twee mannen gaat, is het logisch dat seks minder gekoppeld wordt aan relaties dan tussen mannen en vrouwen. Kun je wat mee?

Mooi, dat maakt van homo's echter geen seksverslaafden, ze mogen dan een andere seksuele geaardheid hebben, het blijven mannen, wat niet gelijk is aan niet selectief zijn.

Evenmin betekent het andere seksuele gedrag van vrouwen dat ze " spelletjes spelen" ( dat doen ze niet minder dan mannen doen)of op " macht" uit zijn, hun gedrag betekent evenmin dat ze minder zin in seks hebben dan mannen.
je kan de vrouw ook sluieren zodat ze geen slet meer genoemd worden....zoals de gesluierden bij jou in het klooster

Laatst gewijzigd door Kaaskoppie : 1 juni 2014 om 01:07.
Oud 1 juni 2014, 10:32   #415
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
je kan de vrouw ook sluieren zodat ze geen slet meer genoemd worden....zoals de gesluierden bij jou in het klooster
Uw mening vind ik ronduit achterlijk, blijkbaar is argumentatie niet uw sterkste kant, maar als ouder van twee homoseksuele kinderen kan ik u garanderen dat homo's hoe dan ook mannen zijn, met " mannelijk gedrag" wanneer het over seks gaat.
Oud 1 juni 2014, 10:41   #416
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...nen-seks.dhtml

Ocheerme uw kinders.... Zie mor da ze gin SOA's oplope mi al hun gedoe...
Nog een achterlijke mening...dacht u dat hetero's geen SOA's oplopen?
En denkt u nu echt dat iedere homo niets anders doet dan neuken?

Met mijn kinderen hoeft u geen medelijden te hebben,gelukkig hebben ze geen achterlijke ouders die van hun geaardheid een gigantisch probleem maken.
Oud 1 juni 2014, 11:58   #417
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog een achterlijke mening...dacht u dat hetero's geen SOA's oplopen?
En denkt u nu echt dat iedere homo niets anders doet dan neuken?

Met mijn kinderen hoeft u geen medelijden te hebben,gelukkig hebben ze geen achterlijke ouders die van hun geaardheid een gigantisch probleem maken.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2014, 12:23   #418
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist Alice.
Met twee dochters en één zoon, alle drie hetero kan ik alleen maar zeggen: waren ze homo of lesbisch geweest, geen microseconde zouden mijn vrouw en ik daar een probleem over hebben gemaakt. Welke goede, liefhebbende ouder wel?
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2014, 15:04   #419
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Loat mi effkes euverschakele op 't AN.
Allé Demper, ge gaat door de mand vallen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2014, 15:09   #420
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Loat mi effkes euverschakele op 't AN.

Conclusie: Homo's zijn dus vaker geneigd seks te hebben zomaar, zonder een relatie op te bouwen met de partner waarmee ze seks hebben.

Allez, zeg me nu eens waar ik lieg? Ge bevestigt mijn artikel zelf.
Conclusie, homo's hebben net zoals hetero's doen ook seks om het genot, maar wanneer mensen te lomp zijn om hooi te eten willen ze vooral stigmatiseren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be