![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#402 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En toegegeven , ik ben creatief , origineel , geniaal en vooral mooi . Maar wat krijgt ge hier stank voor dank .
![]() |
![]() |
#405 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ooit zullen ze zeggen , we hebben The Syndrome nog gekend van op internet .
Ik zal hen niet meer kennen . Den dikken nekke .
![]() |
#406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is uw eigen stoef die je ruikt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u gaat me vast helpen om dit te begrijpen, die 50partners, is dat op hetzelfde moment of gedurende hun leven? Wanneer dit tegelijkertijd zou zijn komen we om van honger en dorst, verschijnen ze nooit op hun werk, laat staan dat ze tijd hebben om zelfs maar naar het toilet te gaan, ze zijn immers constant aan het neuken? Indien dit gedurende hun leven is, steken heel wat hetero's hen voorbij. " Ze vrijen langer" is dit tijdens de daad of gedurende hun leven? Tijdens de daad lijkt me geweldig voor hun partner, moeten veel hetero's misschien een voorbeeld aan nemen, en wanneer het tijdens hun leven is, wat is uw probleem met ouderen die seks hebben? Hoezo masturberen hetero's niet tijdens hun relatie? Dat doen ze evengoed, het is namelijk mannelijk gedrag en niet specifiek voor homo's, trouwens, vrouwen doen het ook...hopelijk valt u nu niet flauw! ![]() Laat u me helpen, mannen reageren meestal anders dan vrouwen, mannen willen seks en koppelen dit vaker dan vrouwen los van relaties, punt uit. Dus wanneer het twee mannen betreft, en ze mekaar leuk vinden, gebeurt het dat ze seks hebben zonder dat dit tot gecompliceerde situaties lijdt. Omdat mannen daar anders mee omgaan dan vrouwen, koop eens een boek, misschien steek je nog iets op of is dat gevaarlijk voor homo haters? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vrouwen willen eveneens seks maar gaan gewoon wat selectiever te werk,in het algemeen Laatst gewijzigd door Kaaskoppie : 31 mei 2014 om 00:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk willen vrouwen seks. Maar hun seksueel gedrag is anders. Wanneer je dat niet weet ben je of heel jong, of zit je in het klooster.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
overigens waarschijnlijk weet je dat niet maar veel vrouwen spelen dat zogenaamde anders seksueel gedrag ook graag uit op mannen zodat ze een gevoel van macht hebben als het gaat om seks,wat natuurlijk een illusie is Laatst gewijzigd door Kaaskoppie : 31 mei 2014 om 01:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hihihihi
![]() |
![]() |
#413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mooi, dat maakt van homo's echter geen seksverslaafden, ze mogen dan een andere seksuele geaardheid hebben, het blijven mannen, wat niet gelijk is aan niet selectief zijn. Evenmin betekent het andere seksuele gedrag van vrouwen dat ze " spelletjes spelen" ( dat doen ze niet minder dan mannen doen)of op " macht" uit zijn, hun gedrag betekent evenmin dat ze minder zin in seks hebben dan mannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kaaskoppie : 1 juni 2014 om 01:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw mening vind ik ronduit achterlijk, blijkbaar is argumentatie niet uw sterkste kant, maar als ouder van twee homoseksuele kinderen kan ik u garanderen dat homo's hoe dan ook mannen zijn, met " mannelijk gedrag" wanneer het over seks gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En denkt u nu echt dat iedere homo niets anders doet dan neuken? Met mijn kinderen hoeft u geen medelijden te hebben,gelukkig hebben ze geen achterlijke ouders die van hun geaardheid een gigantisch probleem maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met twee dochters en één zoon, alle drie hetero kan ik alleen maar zeggen: waren ze homo of lesbisch geweest, geen microseconde zouden mijn vrouw en ik daar een probleem over hebben gemaakt. Welke goede, liefhebbende ouder wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allé Demper, ge gaat door de mand vallen...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |