![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is Linux ideaal!
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik heb windows 8.1, geen klachten over. Zeer stabiel, sneller als windows 7 (zeker in games). Heb wel een beetje een krachtige pc....i7 4770k, 16GB ram, SSD, gtx 770. Gebruik zelfs geen page files meer. PC start ook op in 2-3 seconden (yuy SSD).
Mijn ervaring is dat nieuwe windows versies onstabiel worden op zwakkere computers. Laatst gewijzigd door Tavek : 3 juni 2014 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
SSD is toch nog duur voor grotere volumes. ongeveer 400 Euro voor 1TB dacht ik, als gewone Harddisk kost dat 65 Euro. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb sinds kort die Samsung SSD 1Tb gestopt in mijn Macbook. Een veel betere investering dan extra ramgeheugen. Laatst gewijzigd door giserke : 3 juni 2014 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik heb een samsung 840 pro 128 gb als C schijf met daarop windows. En een mechanische schijf voor data/games/programma's....hydride dus.
Laatst gewijzigd door Tavek : 3 juni 2014 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Hipster-nest voor iDioten waar je veel meer voor betaalt dan Windows.
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() En Unix/Linux is l33t
![]() De tijden dat we hier met Unix en Linux speelden (in welke vorm dan ook), liggen intussen wel al enkele jaren in het verleden. Fun to play around with, fun to develop, maar voor het standaard day-to-day werk op de home-pc is Windows meer dan genoeg. Alles dat server-services nodig heeft wordt anders afgedekt, en dat linkt rechtstreeks aan de home-applications/domotics. No issue trouwens om een Win-PC virusvrij/malware vrij te houden. Een beetje common sense voldoet daar typisch al. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grootste deel van de computer-gebruikende wereldbevolking blijft er maar in lopen....het is dus een waanzinnig succesvol businessmodel. Laatst gewijzigd door kelt : 3 juni 2014 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb nog altijd de oude vertrouwde windows XP. Ik zal niet veranderen omdat het grootkapitaal dat nu éénmaal wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben eigenlijk benieuwd welke bank de eerste zal zijn die zal DURVEN een van hun klanten "tegenhouden" op hun website omdat die op XP draait.... Ik bedoel maar,je kunt voort blijven waarschuwende brieven schrijven en waarschuwingsbanners plaatsen....op een dag verlies je alle geloofwaardigheid in deze,en zeker bij het behandelen van kiese zaken als centjes,als er niet fors gereageerd wordt... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 3 juni 2014 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lokaal Raadslid
|
![]() IT is een domein waar oud en vertrouwd niet van tel is.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar komen ook leuke 'antieke' dingen in voor. ![]() The Room, The Room2 en de meeste mensen die het wisten te 'spelen' en tot een goed einde te brengen wachten ongeduldig op The Room3 Echt knap is het. ![]() link
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 juni 2014 om 07:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het businessmodel dat u aanhaalt bestaat al grotendeels niet meer. Giserke negeert het feit dat OSX tot voor kort zelfs betalend was voor elke nieuwe jaarlijkse uitgave.
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Ja, die tijd dat men twitterde via de teleprinter / telex.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wel geen upgrade. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Waar haal je W8 64bit voor 39€?
![]() W8.1 pro OEM kost 119€ volledige versie |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op den duur moet je wel. Neem W7, goede tweedehandsje is rond de 200 Euro.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jeugdsentiment.
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wie win7 had kon tijdelijk van een actie genieten toen win8 uitkwam.
![]() |