![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas op ik heb ook VB gestemd, maar de volgende keer maak ik mijn stem nuttiger , je zou dat beter ook doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BdW had moeten inzien dat zijn probleem zich niet ter rechterhand situeert, maar links van hem. Hij heeft dan ook - met uitzondering tegenover de SP.a - een vrij gematigde campagne gevoerd ten overstaan van CD&V en Open VLD. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Europees Commissaris
|
![]() De Islam is niet achterlijk. De interpretatie van de Koran door sommige islamieten is achterlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kruipt hij niet blijft hij daar waar hij stond. Kruipt hij wel betekent het het einde van N-VA net zoals destijds het het einde geworden is van de VU. Laatst gewijzigd door Garry : 3 juni 2014 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zie hem nog staan achter zijn katheder, met zijn zware bril, ook mét Latijnse klassieke spreuken ! Karel Dillen was de huidige visionaire en strategisch geniale leider dertig jaar voor. ongeveer 0,98 % nationaal bracht dat op, geloof ik. en zijn analyse over de werking van België, staat nog altijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() op de purpren heide ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al had de N-VA 45 % behaald, zonder een VB met voldoende % aan stemmen, al dan niet in de oppositie, staat het N-VA nergens. Ze spelen niet mee of ze worden mee gespeeld. Doodgeknuffeld!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bullshit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
men zou het dan uitleggen als 'hij bereid zijn overstap voor'. FDW veegde zijn kritiek nu al (compleet onterecht) onder tafel onder de noemer 'gefrustreerd' ... zelfs FDW weet wel beter trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gerolf is al van in maart de brandjes van Filip aan t blussen. het ene incident na het andere ... die interne strijd, daar ligt de oorzaak. en de lijn was nochtans duidelijk, het is Filip die zich daar nooit aan hield. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had gedacht , ik stem voor het VB voor de stok achter de deur en ik moet eerlijk bekennen ik had gerekend op 10 procent of daar ontrent.
Maar nu , gezien de stembusgang blijkt het een strategische fout te zijn geweest. Wat niet wil zeggen dat ik het programma van het VB stukken consequenter vind dan dat van de N-VA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom koos Dillen voor Vanhecke en niet voor Annemans of Dewinter, denk je?
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijft nog die verstarde houding vh VB tav euthanasie, abortus en het homo-huwelijk, dat duidelijk niet meer van deze tijd is. Ik ben ervan overtuigd dat het gros van hun (ex)kiezers die mening niet delen.
![]() |
#420 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |