![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is harde realiteit. Hetgeen uit uw mond komt, anderzijds, dat valt nog best te vergelijken met het gewauwel van een dementerende, kwijl incluis.
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() ??? Elio is eerste minister. De 1 % rijken worden steeds rijker. De werkloosheid is veel te hoog. Ik las dat in Nederland sommige hoog opgeleiden een werk doen dat beneden hun niveau is. O.K. Da's buitenland en niet bij ons, maar PVDA zit in de Nederlandse regering.
|
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De stukken van Louis zijn steeds hilarisch slecht geschreven. Kan die mens geen copywriter in dienst nemen?
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat sommigen bang zijn en waren dat de NVA de sociale zekerheid volledig zal afbreken. |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nu ze het cdH moeten overtuigen, ben ik daar niet langer voor bevreesd. Om hen te overtuigen zullen ze hun strafste socio-economische voorstellen (indexsprong, drastische beperken werkeloosheidsvergoeding, botte bijl in de SZ) overboord moeten gooien.
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bon, netwerking is belangrijk in het succesvol opzetten van een onderneming ! Het is een andere vorm van kennis en vaardigheid dan academische en je hebt daar een ander type intelligentie voor nodig (een sociale intelligentie eerder dan een academische). Ik moet zeggen dat het niet my cup of tea is, maar ik ga er daarom niet op spuwen. Ik weet niet of ik daar goed zou in aarden ; als dusdanig moet ik erkennen dat er veel begaafder mensen zijn op dat vlak dan mijzelf. Ik herinner mij ooit eens een gesprek met iemand uit dat milieu, toen ik aan het doctoreren was. Hij vroeg mij wat ik deed, en fier als een gieter zegde ik dat ik een ingenieur was en nu aan het doctoreren was. En hij antwoordde mij dat hij een diepe bewondering had voor mensen zoals ik, die hun carrieremogelijkheden en mogelijke rijkdom aan de kant durven zetten voor een obscure passie. Hij bekeek mij een beetje alsof hij handje gaf aan Moeder Theresa of zo ![]() Ik nam die vent toen voor een onnozele hufter. Ondertussen heb ik begrepen wat-ie me toen zegde ![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar inhoudelijk is het grotendeels correct?
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben nadien toch de prive ingegaan, en ik ben nu mijn terugkeer naar de openbare sector aan het voorbereiden (lees: solliciteren) omdat ik net de zaken waarom ik ben gaan doctoreren, mis hier. Waarschijnlijk ga ik de bedrijfswagen, bonus enz...moeten inleveren, maar dat is het me waard. Ik denk dat mijn gezin meer heeft aan een gelukkige vader dan eentje die heel veel geld binnenhaalt. En er is niks beters in het leven dan je ten dienste te stellen van je medemens. Dan is men pas echt succesvol. |
|
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een soort van hedendaagse Pater Damiaan.
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
indien je je "ten dienste stelt van andere mensen" dan doe je dat in de prive. Maar, toegegeven, het is MINDER PLEZANT. Dus ga je je BETER AMUSEREN aan de staat, om betere ZELFvoldoening te hebben. Je hebt dik gelijk. Je moet inderdaad eerst aan jezelf denken. Maak U echter niet wijs dat je dat "ten dienste van anderen" doet. Indien anderen die diensten zouden apprecieren, dan zouden ze er veel voor betalen. Ik speel ook veel op mijn werk. Vooral sinds de laatste veranderingen doe ik interessante dingen en amuzeer ik mij veel. Maar ik maak mij geen illusies: mensen worden gedwongen om mij te betalen zodat ik mij kan amuseren. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De n-va gaat nu bewijzen dat het cordon niet rond een partij of zelfs een persoon ( FDW) is maar rond elkeen die gaat voor de vl belangen. Dat de n-va zelf het belgische cordon in stand houdt bewijst dat het een knechtenpartij is. Wie als rechts nationale Vlaming aan de federale pot wil zitten moet alles opgeven waarvoor hij staat iets wat ik al veel eerder poneerde. De n-va heeft zelfs al heel haar vlaamse discours ingeslikt en nog mogen ze niet meespelen. De n-va had gewoon voor onafhankelijkheid moeten kiezen en vanuit die positie moeten vertrekken ipv voor de verkiezingen al plat op de buik te gaan. De n-va dacht dat als ze al het vlaamse weggooide dat ze dan een rechtse regering konden vormen. Wat als al die rechtse vlaamse kiezers nu eens stoppen met federale belastingen te betalen... belgie zit in paar maand op de knieen. |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Dat zou ik het ook niet noemen, maar als je werk een impact heeft, ben je toch blij, denk ik ?
Als ik bijvoorbeeld de hele dag aandelen moet verhandelen zou ik zot worden. Maar geld scheppen, dat kan je daar goed mee. |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik werken voor een habbekrats altijd eerder tijdverspilling en geestdodend gevonden.
![]() |