![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Europees Commissaris
|
![]() Jan, Piet, Joris en Conchita:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miauwke: ik heb nog geen enkel joodse rabbijn,of orthodoxe priester weten eisen dat ze in hun carnavalskledij als ambtenaar aan het loket zouden kunnen werken.
Conchita Saucisse is een beschamende vertoning en pijnlijk voor mensen die transsexueel zijn. Ik heb zulke mensen ook nog nooit horen eisen dat ze in dameskleding mèt baard aan het werk konden. Wat ik WEL hoor is dat hoofddoeken (blijkbaar een specifieke islamitische ziekte, vermits vastgegroeid) niet afkunnen en nog erger blijken te zijn dan huidskleur, en dat baarmensen zich in al hun viezigheid tegenwoordig ook overal willen tussenwringen. Nog een leuk verhaaltje trouwens van de positief gediscrimineerde 29 jarige Maryam, docent economie aan de universiteit van Antwerpen (vroeger SINT Ignatius) in haar opinistuk in de gesubsidieerde sossenkrant De Morgen(anders waren ze failliet). http://www.knack.be/nieuws/belgie/ra...al-147237.html heerlijke citaatjes: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nog een pareltje: Citaat:
Neen, ze zijn geen honderden jaren tot slaaf gemaakt! Ze hebben een TIENVOUD aan slaven gehaald, gebruikt en vermoord! Ik WALG ervan als ik zulke sujetten aan het woord hoor!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 juni 2014 om 19:22. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik doe toch nog wat verder met gediscrimineerde en racistisch behandelde Maryem die op haar 29ste docent is aan de Antwerpse SINT Ignatius Universiteit van vroeger:
Citaat:
Circe leest dit als : Ik ken ook meisjes die hun droom om lerares te worden moesten opbergen omdat ze hun hoofddoek niet wilden aflaten tijdens de lessen in de klas. Dat een deel thuisonderwijs volgt is hun eigen beslissing. Moeten we daar nu ook al compassie mee hebben? Iemand met piercings en hanekammen en groen en geel gekleurd haar kon tot een jaar of tien geleden ook niet in de klas komen. Mensen met een pet, muts of ander hoofddeksel evenmin. Blijkbaar zijn dat geen gediscrimineerden, maar mensen die zich aan het volwassen leven moeten aanpassen? Citaat:
even denken: ik geloof dat ik dit aan het CGKR ga melden! _ Voil�*. done.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 juni 2014 om 19:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uw geloof kan & mag (nog) niet genieten van officiële erkenning, hé. Uw Groene Draakje zal eens hard met z'n Platte Poten op de grond moeten stampen. Misschien helpt dat wel.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik wens niet 1 specifieke overtuiging te viseren al is het logisch dat de aandacht in deze zaak voor 99% naar de hoofddoek gaat, simpelweg omdat dat de Moslims de enigen zijn die problemen schijnen te hebben met de neutraliteit. Andere overtuigingen schikken zich naar de regels of ambiëren geen job waar deze regels gelden. In dat opzicht onderscheiden de Moslims zich dus al van alle anderen en moeten zij niet klagen dat zij er uitgepikt worden, ze zetten zichzelf namelijk naast alle anderen en kiezen als enige gemeenschap een derde weg (naast de regels respecteren of niet deelnemen aan bepaalde maatschappelijke bezigheden). Dat men daarop aangesproken wordt heeft weinig met racisme te maken. Zuiver inhoudelijk zou ik hetzelfde argumentarium kunnen aanwenden jegens bijvoorbeeld de Chassidim joden die in hun heilige schriften best ook wat onaangename passages kunnen voorleggen, alleen moet ik de eerste Chassidim jood die een baliefunctie bij de overheid opeist nog tegenkomen, laat staan een vereniging van die strekking die protestacties e.d. organiseert. De relevantie daarvan is dus zo goed als onbestaande, evenals voor pakweg de Sikh, de Anderlecht-supporters of de atheisten. Verder is ook niet elke overtuiging zo maar inwisselbaar en zijn de voorgeschreven regels en gedragingen evenzeer in strijd met alles waar de seculiere democratische rechtstaat voor staat. Het is niet toevallig dat het grootste conflict hier optreedt inzake de overtuiging die zowat het verste van onze maatschappijfundamenten staat. Daarom vond ik dat de Islam en de hoofddoek een apart stukje verdiende al zou ik nooit een hoofddoekenverbod voorstaan, alleen een verbod op symbolen m.b.t. een overtuiging kan mij bekoren.
![]() |
![]() |
#508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er wordt zovéél beweerd, nietwaar.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij krijgen inderdaad geen subsidies, maar als mevrouw hoofddoek de arbeidsregels mag laten aanpassen aan haar heilig boekje omwille van de godsdienstvrijheid, dan mogen wij uiteraard ook teenslippers dragen omwille van de godsdienstvrijheid. (O ja, en de meer gevordenden in onze religie zijn dan ook verplicht om een 15 cel grote ring oor hun neusgat te steken en driemaal daags te leren vuurspuwen; Allemaal vrijheid van godsdienst).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Door voor 99% te focussen op de moslims zet je jezelf in de hoek van de racisten. Zie bijvoorbeeld post #499 van Circe - die ruikt verdacht veel naar dat ranzig stripboekske dat het VB recent is gaan bussen. Veel 'linksen' zijn volgens mij tegen een hoofddoekenverbod enkel en alleen omdat het VB-volkje er een schaamlapje voor hun racisme van heeft gemaakt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Minister-President
|
![]() Ik herinner me anders nog goed dat wij ons in het middelbaar serieus stoorden aan het feit dat er één joodse leerling was die toestemming had om zijn keppeltje op te houden op school, terwijl wij onze petten (toen was dat nog cool) moesten afzetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Europees Commissaris
|
![]() Joden hebben inderdaad evenveel (of zelfs nog meer) "privileges", maar dat men zich daar niet aan stoort, komt volgens mij gewoon doordat ze niet zo talrijk zijn en in hun eigen besloten wijken wonen.
Die zogenaamde privileges storen mij trouwens niet, want in een democratie is het nu eenmaal zo dat er ook rekening wordt gehouden met en tegemoetgekomen aan minderheden. Zolang daardoor niet geraakt wordt aan de fysieke of psychische integriteit van mens of dier, zie ik daar geen graten in. Maar daarom ben ik bv. wél tegen de uitzondering op het verbod voor onverdoofd slachten. Een religieuze regel mag nooit primeren op de geldende wet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar stoor je je daar niet aan? Ik had het in mijn door U gequote tekst trouwens over rabbijnen die AAN HET LOKET van het gemeentebestuur zaten. Leer lezen.
|
![]() |
![]() |