![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() In jan. 2013 kon ik een upgrade kopen (vanaf Vista Business) W8 Pro voor 30 euro bij arvato distribution GmbH. Ik moest wel een iso-image van ze downloaden om op DVD te zetten. het is echt officieel MS spul.
En ik kon de MS media player gratis krijgen na activatie. En nu kan ik gratis upgraden naar 8.1 maar nog niet gedaan. Een paar maanden later heb ik in ons land nog een W8Pro update van XP SP3 gekocht voor 46 euro (in doos met disk) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Help. Ik geraak met irc7 voor windowsphone niet met de servers geconnecteerd. Iemand enig idee hoe dat moet. Zelfs onbeveiligd lukt het niet. Dbv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Dat is wel te beamen, heb zowat dagelijks een freeze en dan is het weer hard reboot .. nie gezond lijkt me
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel moest ik een fabrieksreset doen toen ik probeerde opgraden naar 8.1, want dat lukte gewoon niet. Eens dat ik begreep dat er geen startknop voorzien was in W8 leerde ik hem beter kennen/gebruiken, uiteindelijk vind ik het niet zo slecht.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die hun computer voor wat meer gebruiken dan om eens een mailtje te lezen of de uren van de cinema op te zoeken, hebben daar wel degelijk last van. Zowat de hele IT-wereld is het erover eens dat de instabiliteit van Windows 8(.1) het grootste probleem van het besturingssysteem is. Een probleem dat overigens bij XP zo goed als onbestaande was...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het ding kan zonder problemen 8uur lang 8 threads voldraaien. Het gebruik van swap files heb ik wel vermeden door gewoon goed wat RAM te steken. Ik ga waarschijnlijk nog 2 latjes van 8 gig dual channel bijsteken. Kost toch niks meer ivg met vroeger. Tja, dan ben ik een gelukkige zeker ? Mijn console crasht meer als mijn pc...en dat zegt al genoeg zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geen enkele crash. De meeste consultants die bij ons over de vloer komen: allemaal WIN8.1 zonder noemenswaardige problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Denk dat veel van die freezes en hard reboots worden veroorzaakt door de specificaties van de computer zelf. Op een bak uit het xp tijdperk moet je geen windows 8.1 draaien. Werkt dat eigenlijk wel, op een 32 bit systeem ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() gisteren linux mint maya geïnstalleerd. eerste bevindingen.
verdere bevindingen volgen incha'allah.