![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Straffe beweringen hebben nu éénmaal straffe bewijzen nodig, Pericles... Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 juni 2014 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De islam is relatief nieuw in Europa. Zij hebben respect op te brengen voor onze cultuur. Niet andersom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de...ml#post3191518
Citaat:
Citaat:
teveel moeite om zelf te klikken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 juni 2014 om 15:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nul komma nul integratiebereidwilligheid, nul komma nul flexibiliteit, nul komma nul respect voor de cultuur en gebruiken van het land waar ze zelf voor kozen om naar te emigreren. Ze wisten en weten dat Europa geen islamitisch continent is en nooit zal zijn. Waarom zijn moslims altijd zo respectloos? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Onwetenschappelijk? Bij mijn weten zijn de gezondheidseffecten van een matiger vleesgebruik (in een context van overdaad als norm) wetenschappelijk bewezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik verbaas me er ook steeds over hoe het woord "kunnen" wordt gebruikt in moslimse situaties, waar wij normaliter het woord "willen" zouden verkiezen. Moslima's "kunnen" niet gaan zwemmen als het gemengd is.... hoezo? ze WILLEN gewoonweg niet. Citaat:
maar nee, dan "horen ze er niet bij". Wel als mijn kinderen halal moeten vreten, dan "horen ze er ook niet bij".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Er zijn ook vegetariërs zonder kinderen. Ik zie niet in waarom je fertiliteit wil betrekken in een discussie over voedingsgewoonten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel eens, waarom mogen mensen niet lekker zelf weten wat ze eten? Als een middelbareschool leerling zin heeft in een broodje frikandel dan moet hij/zij dat gewoon kunnen halen in de kantine van de school. Er is al genoeg betutteling lijkt mij zo. 2: Jaja, hetzelfde als met water zoals ik al zei. maar als mensen "ongezond" willen leven dan moeten ze dat helemaal zelf weten. Het is in ieder geval niet iets waar de overheid zich mee moet bemoeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waar het vooral omgaat is dat ik individuele vrijheid belangrijker vind dan het milieu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Je kan altijd van school veranderen als je het niet eens bent met wat de pot schaft. Sinds wanneer ben jij eigenlijk zo'n libertarische trol geworden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Niemand houdt je toch tegen om buiten de schoolmuren te vreten wat je wil?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Onvoldoende om de ernst van de situatie in te schatten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 5 juni 2014 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() lol. Een dictatuur omdat je max. twee keer per week wat meer groenten moet eten. Vind je dat zelf niet wat overdreven?
Laatst gewijzigd door Bad Tölz : 5 juni 2014 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#640 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niemand beweert dat het nieuw nieuws is. Another Jack wou bewijzen hebben, en zijn google zoekmachine is uitgevallen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |