![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#742 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#743 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#744 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sluit niet uit dat er in Anderlecht scholen zijn waar alle aangeboden maaltijden wel degelijk 'halal' zijn, maar het zou mij toch ten zéérste verbazen mocht blijken dat dat in ALLE scholen in Anderlecht het geval is.
Ik moet daar echter wel aan toevoegen dat ik niet op de hoogte ben van wat er reilt en zeilt in de 'interne keuken' van ALLE scholen in Anderlecht. Ik wéét echter 100% zeker dat in de school waar ik les geef tot nu toe géén 'halal' maaltijden verkrijgbaar zijn (tenzij men een sandwich met kaas of al dan niet pikante tonijn-sla 'halal' mag noemen). Zoals ik reeds vermeldde: heel wat leerlingen van de school zoeken hun middagmaal elders, en of daar véél 'halal' aan is, zou ik écht niet kunnen zeggen. Zijn koekjes met chocoladevulling, chips, ijsjes, ... 'halal'? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#745 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas ken ik er slechts enkele persoonlijk, en het toeval wil - natúúrlijk - dat diegenen die ik persoonlijk ken niet bepaald beantwoorden aan het beeld dat u schetst. Ik krijg dan ook de stellige indruk dat dat toeval ferm met mijn - of uw - kloten aan het rammelen is.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#747 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Kijk daar heb je dat negationisme en wegrelativeren weer. Je gaat dezelfde weg op als de jihadisten, je redeneert precies zoals zij. "Wat maakt 1 doodgemartelde of omgebrachte christen of jood uit." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je nog meer van die simplistische redeneringen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#750 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Misschien kunnen we nog iets leren van Edogan. Citaat:
Laatst gewijzigd door Ulrik : 6 juni 2014 om 11:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#751 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer nog, ik weet eigenlijk niet goed met wélke simplistische redenering ik nu het eerst aan moet komen draven. Laten we beginnen met de mop van de statisticus die de alombekende rivier met een gemiddelde diepte van één meter doorwaden wilde, en tot groot jolijt van de toevallige getuige verzoop. Rings a bell? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#752 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daar gaat je poging tot goedpraten weer de mist in ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wrong again...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#756 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wéét echter voor 100% zeker dat in de school waar ik les geef, géén 'halal' maaltijden worden aangeboden. De balletjes in de soep bevatten varkensvlees, de worsten zijn varkensworsten, gehakt is zo goed als altijd 'gemengd gehakt' (varken + rund), ... Overigens kunnen de leerlingen of leerkrachten 's middags ook een sandwich met gekookte ham krijgen (als ze ervoor betalen). Er is een groep leerkrachten - enkele moslims, en enkele FGTB'ers - die zich daar druk over maakt en maar wat graag 'halal' op het menu zou willen, maar tot nu toe trok de schooldirectie zich niks van die mensen aan. Volgend schooljaar zou daar eventueel verandering in kunnen komen. Het is namelijk niet zeker of de huidige directrice terug komt. Ik hou u op de hoogte (als ik kan & mag).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#757 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |