![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik ben op zoek naar analytica priora en posteriora van Aristoteles in het Nederlands Wie wil die verkopen aan mij ? Dank bij voorbaat. ♥
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Is wel grappig. De basis van onze Westerse samenleving en cultuur en die krengen zijn nergens meer te vinden. Noch nieuw, noch tweedehands.
En dan vraagt men zich af waarom het avondland ondergaat. Laatst gewijzigd door skaldis : 1 juni 2014 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() In Engelse vertaling is dat geen probleem (ik denk da ik ze zelfs nog op zolder heb liggen, de Loeb-uitgave), maar in 't Nederlands?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat mensen zich blijkbaar niet meer de moeite getroosten een anderstalige tekst te lezen.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() bump
geeeeeeeeeeeeeef meeeeeeeeeeeiiiiiii uwwwwwwwwwwwwww boekeeeeeeeuuuuuuuuh @_@ ♡.♡ @_@ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tiens, was dat niet in het Grieks?
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |