![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Komaan mannen, serieus blijven he ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is ook nooit bewezen dat Louf loog Heb jij 1 ander argument dan "wat een onwaarschijnlijk verhaal, ik geloof er geen bal van" ? Jij doet gewoon wat de media toen moesten doen. Louf als zottin aan de kant zetten zonder ook maar 1 van haar verklaringen te onderzoeken. Hoe verklaar jij dat Regina Louf een lijk vindt, na 10 jaar stilte in die zaak, in samenwerking met het team van Patrick De Baets? Hoe verklaar jij dat een ervaren gerechtspsychiater met 100% zekerheid stelt dat Regina Louf is blootgesteld aan massief seksueel misbruik, en daardoor zelfs een multipele persoonlijkheidsstoornis heeft ontwikkeld? Op 40:30 van deze video ziet u die zelfde psychiater Paul Igodt voor de camera verklaren dat het absoluut zeker is dat Louf aan extreem seksueel misbruik is blootgesteld https://www.youtube.com/watch?v=Pux3B82ElZY Ik ben het niet die de believer is. Jij bent hier de non believer, ondanks alle bewijs. En ik zeg niet aanwijzingen, maar bewijs. Want een lijk vinden in samenwerking met de politie, waar later niks meer mee wordt gedaan, is geen aanwijzing maar bewijs Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 9 juni 2014 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Het heeft niks te maken met believers of non believers.
Deze vraag is de enige vraag in dit dossier die telt: Waar zijn de bewijzen hiervan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() Inderdaad, ongeveer het laagste niveau dat ik al ooit op een forum heb gezien.
Behalve Regina Louf, heb ik nog bewijzen van andere pedo - jagers in dit land die met man en macht door de overheid bestookt worden. Ook daar kwam een reportage over in Frankrijk, gecensureerd in België. Nochtans beschikbaar op internet en ik zal hem spoedig delen. Voordat dit uitloopt op een scheldpartij met domme mensen zoals Jack, open ik daar spoedig een nieuw topic over Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 9 juni 2014 om 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als de Franse nationale TV justitie in België zonder bewijs beschuldigt van het beschermen van elitaire pedofielen, dan is dat een heel zware beschuldiging en dan is de maker van die reportage, en zelfs het hele TV station strafbaar. Waarom onderneemt justitie dan geen stappen? Bon.. Het is mij al heel duidelijk met wat voor mensen ik hier in een discussie zit. Het staat ook los van deze discussie en ik kom er later op terug in een ander topic. Ik ben heel benieuwd naar uw weerwoord tegen die reportage Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 9 juni 2014 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
27 dode getuigen.. who cares. Ze hebben allemaal zelfmoord gepleegd 24u voor het getuigenverhoor, hun eigen voet afgesneden en in het kanaal gegooid Dat gevonden lijk met Regina Louf was een toevalstreffer. Misschien heeft ze dat lijk tien jaar geleden wel zelf gepikt en het daar zo neergelegd Die psychiater met zijn 20 jaar ervaring had nooit zijn diploma mogen halen. En dat hele politiekorps dat stootte op een politiek netwerk is omgekocht Ik begin spoedig een nieuw topic over een andere pedojager die onder valse voorwaarden is opgesloten, omdat hij onderzoek doet/deed naar pedofielen in de hoogste kringen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan nog 'leuk' worden dus?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN