![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oftewel, volgens U is een woning geschat op €100 000 perfect verhuurbaar aan €100 per maand?
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tof, waarom moeten wij dan als kinderloos koppel betalen dan U?
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, wat is dat verschil dan? De ene schat de verkoopwaarde, en de andere de verhuurwaarde.
Een woning met lage verhuurwaarde kan dus perfect een hoge verkoopwaarde hebben en visaversa. Naar gelang lokatie en staat (die in geen decennia gecontroleerd hoeft te worden) alswel pure willekeur van de desbetreffende dienst/ambtenaar. En U vraagt zich dan af waarom ik die kwispels uit mijn buurt wil hebben. Het feit dat ik de woning op eigen kosten(met BTW) verbeter zodanig de schimmel van de muur wegblijft, de kelder geen championkwekerij meer, en de keuken uit de jaren 50 eentje uit de 21ste eeuw is zou dus betekenen dat ik elk jaar meer moet betalen omdat ik wil voldoen aan de moderne woonnormen. Weet U wat, dat strooien hutje wordt interessanter per posting.
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang we geen 15 aardes hebben om te bevolken met 7 miljard mensen zijn we onze eigen habitat aan't opvreten. U zou het kunnen vergelijken met een bacterie die de gastheer dood als er teveel bacteriën inzitten. Als er geen nieuwe gastheer is geïnfecteerd is het game over voor die soort bacteriën.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 juni 2014 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als het aan mij ligt, vreet ik het stukje dat u voor uw nageslacht voorzien heeft mee op, om mijn comfort en genot te vergroten. Gut, dat doe ik. En iedereen rond ons, uitgezonderd de mensen die als jager-nomade zonder technologie overleven.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 juni 2014 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas is het een keuze die ik nog mag maken. Ervoor betalen of emigreren of mezelf afmaken.
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leer eens iets over solidariteit tussen de generaties: schijnbaar iets wat de moderne, westerse maatschappij verleerd heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat is Uw punt ? We hebben het toch enkel over het principe. Niet over te lage of te hoge schattingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je gebruikt de standaard parlé van elk van die sociale dieven. "Solidariteit en sociaal zijn moet, en daar moeten anderen voor betalen!". Sinterklaas spelen op andermans kosten, dat is weinig meer dan een eufemisme voor diefstal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien u dat aspect weghaalt, is er geen reden meer voor minder gefortuneerde Belgen om goed om te gaan met afval.
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat we op dit moment overgeleverd zijn aan de willekeur van ambtenaren.