![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De koning zou niet meer mogen zijn dan een bloempot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Is Flup geen volleerd gediplomeerd F16 piloot?
Dan kan hij daar toch mee vliegen? Ah nee, want zelf iets doen is voor die Laekense klaplopers teveel gevraagd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Goeie zaak, blij dat de pers het brengt.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 13 juni 2014 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Filip/Philippe met zijn eigen helikopter naar Brazilië en onze Belgische militairen komen te voet , dankzij enkele geforceerde dagmarsen , terug naar hun kazerne in Burcht. Weeral enkele honderdduizenden €'s bespaard in deze barre crisis-tijden ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 13 juni 2014 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wees gerust, als ze thuis zijn zwaaien ze met hun "Jupiller-Belgium" vlaggen zoals de brave burgers die trots zijn op hun "nationale" duivels waarvan de helft niet eens hun taal spreekt.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() :trololol:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/bi...ilip-vliegtuig
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Als hij in zijn functie van opperbevelhebber reist, kan hij voor mijn part zoveel vliegtuigen krijgen als hij wil. Maar wat heeft een opperbevelhebber van het leger te zoeken op een WK voetbal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"De koning mag om veiligheidsredenen niet met een lijnvlucht vliegen": waarom eigenlijk niet? Waarom zou een legertoestel veiliger zijn dan een lijnvlucht van SN Brussels Airlines? Laatst gewijzigd door Miauw! : 13 juni 2014 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik spreek uit ervaring want ik zit op de 15W Transport.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat hij te geliefd is bij het volk.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ieder zal daar wel zijn/haar mening over hebben, maar officieel is Filip het Grondwettelijke Staatshoofd, en zolang dat zo is en blijft, heeft het weinig zin daar enige discussie over te voeren.
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige getrol dat hier te lezen valt, is jouw openingsbericht, waarin je de rioolgazet het Laagste Nieuws aanhaalt om je antipathie voor het koningshuis te etaleren. Jammer genoeg voor jou, blijkt het Laagste Nieuws weer maar eens zijn onbetrouwbare zelf en blijf jij achter met je broek om je enkels.
En dan nog de pretentie en de arrogantie hebben om anderen "getrol" te verwijten. Hopelijk is dit een lesje voor je geweest.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |