![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zei het eerder al: u bent als een kind dat dolblij is omdat het een koetjesreep met een Côte d'Or-wikkel krijgt. |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#63 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb je cijfers van Vlamingen die niet-Belgen huwden ?
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik zoek naar meningen van de andere kant. Met argumenten! Niet gewoon : "omdat het mijn land is" |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
Kun je geloven dat het veel mensen geen lor uitmaakt? Vlaanderen of België of Groot-Nederland of wat dan ook - als er maar gegeten en gedronken kan worden.
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe kan je dan een vergelijking maken met Vlamingen die Walen huwen ?
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb jij al medeflaminganten gevonden ? Je kan moeilijk spreken van "de andere kant" als je niemand vindt die met jou aan dezelfde kant staat.
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Hetgene wat mij daar sterk voor houd is dat ik weet dat het om mensen gaan die geen besef hebben wat er in de wereld echt omgaat en leven in die naieve zeepbel. De hamvraag : Moet ik dan medelijden met die zieligaards hebben of niet? Ik beschouw hun in ieder geval als volk van een lagere stand qua politiek denken. "Voor mij ben je véél beter niet-flamingant dan non-politiek" |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ik geef toe dat deze reactie bruut was, dat was ook de bedoeling...
Het was immers een brute reactie op een andere brute reactie. Net zoals u probeer ik op dit topic meningen bijeen te verzamelen. Wie dit niet kan, zoals den duisteren duikboot, gaat beter naar Koetjes en kalfjes. zo sprak ook mijn slotzin : ik wil hier geen non-politieken, ik wil non-flaminganten. Ik wil hun mening horen, ik ben op zoek naar mensen die zo'n gedachten hebben. |
|
|
|
|
|
#73 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#75 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
En door Vlaams Belang te koppelen aan racisme, bewijst hij ook het VB en sommige van de VB-aanhangers een slechte dienst. Laatst gewijzigd door Miauw! : 14 juni 2014 om 16:19. |
||
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 juni 2014 om 18:56. |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Slechte dienst?? Nazisme is links, ben ik helemaal niet. Dus maak je geen zorgen De VB-vlag is per ongeluk gekozen uit die 'smiley-lijst'. Ik dacht dat het de echte was. Ik zoek naar niet-flaminganten, niet naar katjes. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Banneling
|
Citaat:
wees racistischer dan ooit!" Racisme is een deugd. Lang leve Racisme... is een oproep tot haat en racisme en in strijd met de forumregels,weldra word hij geband van dit forum |
|
|
|
|